Őszinte leszek HONDA meg nagyon más márkakereskedésbe se szoktam menni mivel alap dolgok is CEFET drágák szoktak lenni, de ezek szerint ez valami miatt jó áron van nálatok is!
De majd év vége felé így is-úgy is be kell mennem mert ha meglesz a pénzem szeretnék egy hátsó sárvédőt azt DIZÁJNOSAT ami a láncvédővel együtt van. Remélem még FS-hez kapható ilyen.
Azért mondom, mert a 600 F-ket rögtön kiszurom bárhol is vagyok, pont álltam a kasszánál és mondom ááááááááá egy 600 F a lámpánál, és akkor néztem a színkombinációt meg hogy Komárom fele megy akkor mondom talán te vagy!
szetszedtem az ac-t. ott lesz a hiba mert osszeegett a lemezzel.
lehet kapni ehhez valami felujitokeszletet?
ha nem, tudnatok ajanlani bontot ahol kapok ac-t?
Tegnap este meglett, nekem is most ilyen méretre vágható lett belerakva. Jó is lett nagyon. Elmentem Zámolyra, odafelé elveszett az alapjáratom, ott voltak BryanFoxék Honda promózni, ajánlották hogy 1200-re tekerjem (eddig 1000 volt) fel, azóta jó. :)
Itt Székesfehérváron van egy bolt ott szoktam cuccokat venni ott még 1 éve 2000 valamennyi FT-ért vettem javító szettet , amiben volt azt hiszem 3 új jó hosszú bovden (amit neked kell méretre vágni) meg egy csomo fél-fajta csavarozható,forrasztható,hegeszthető végekkel!
Én fogtam gyári bovdent mellé raktam vágtam az újból egy akkora darabot két pöcköt a végére csavaroztam, kicsit lánggal oda pöttyintettem a biztonság kedvéért megcsiszoltam és olyan lett mint a gyári!
Még nincs egyben a gép
A héten végig melóztam és nem tudtam odalépni hozzá takarítgatni a karbit sem
De akarok menni ... elvonási tünetektől remeg már a kezem is ...
Gratula , ügyi voltál akkor, én is jártam hasonlóképp, nagyobb sebességnél, mondom lát a szemembe nézett.. majd az utolsó pillanatban indult.. de én akkor kerültem, mert valahogy rossz előérzetem volt közben végig már fel voltam készülve... mintha csak arra várt volna vagy nem tudom...
Gyerekek, ma majdnem rossz napom lett, de szemfüles voltam. X faluban "száguldok" 55-tel, na jó ,
max 60-nal. Női lény bőszen tekeri a kormányt, ki akar hajtani az útra. Mondom lát, biztosan LÁT...
nem fog kihajtani. Odaérek, már nyomja a gázt, ki akart hajtani (!) Az utolsó pillanatban fékeztem
kb. 10-re, akkor vett észre: elborult tekintet... Biztosan odaégett a
sütemény, vagy elfogyott a
vaníliás cukor, azért sietett annyira.
Tanulság: láthatatlanok vagyunk! Kérek mindenkit, ennek figyelembevételével közlekedjen!
Ez így jól hangzik, de szerinted hogy lehet az hogy az elején jó minden? Karbiban lenne annyi üzemanyag egy hét állás után hogy 3 percig járjon? aztán nem nyom utána eleget? Mert első gázhúzásra még jó, de ha megtartom 6 ezren vagy meghúzom még párszor akkor lefullad...
Ezt az AC külön működtetős megoldást mindenképp kipróbálom, ha addig nem lesz rá jobb megoldás. Köszi!
Betegsége a hondáknak, hogy nem megy az AC ha indítózol. Én az aksiról kivezetem két kábelt, raktam a pozitív kábelre egy kapcsolót, és a két végre 1-1 sarut, ami belemegy az AC csatijába. Így ha bármi probléma van, rádugom a csatira, felpumpálom a karbiba a benyát és vissza rakom a rendes csatlakozóra.
A Honda szalonos népek épp motorért mentek, csak holnap lesznek, a szerelőm alkatrészért ment ma valahová, nehéz lesz így bowdent cserélni. Könnyen lehet hogy holnap marad a négy kerék..
Ismét lenne egy kis problémám.
A múltkor írtam hogy ha áll a motor 1 hetet akkor beindítás után ha felmelegszik gázhúzásra elkezd fulladozni majd leáll. Azt mondtátok cseréljek gyertyát és üzemanyagszűrőt.
Na most még a cseréig nem jutottam el, de tegnap ismét előjött a probléma és kicsit tesztelgettem.
AC-ról lehúztam a szűrő felőli csövet és ömlött a benzin, így gondolom a szűrővel nem lehet gond. Lehúztam a karbi felőli csövet is, ott a csőből jött ki kis mennyiségű benzin. A csövet lehúzva hagytam és indítóztam, viszont az AC nem nyomott üzemanyagot. Visszadugtam a csövet hátha vákum vagy bármi kell hozzá. Indítóztam, persze nem indult el, lehúztam a csövet és sehol semmi benzin. kimentem az utcára, toltam 2-ben 15 métert és beindult, pörgött rendesen, nem volt fulladozás.
A kérdésem az lenne hogy nem kellett volna az AC-nek nyomni az üzemanyagot? nem lehet h ott lesz a probléma?
De majd év vége felé így is-úgy is be kell mennem mert ha meglesz a pénzem szeretnék egy hátsó sárvédőt azt DIZÁJNOSAT ami a láncvédővel együtt van. Remélem még FS-hez kapható ilyen.
@ hgyuri, kicsi a világ ugye?! Örülök, hogy személyesen is megismerkedtünk!
görbe volt és nagy fejű? :D ...szinte biztos, hogy engem láttál, valahogy fél 5 után indultam el Zámolyról, ott meg épp pirosat kaptam.
Nem téged láthattalak hgyurci ma 17:00 kor Móron a LIDL kereszteződésénél a 81-esen? Azt hiszem te voltál LIDL-ből láttalak! :D :D :D
szetszedtem az ac-t. ott lesz a hiba mert osszeegett a lemezzel.
lehet kapni ehhez valami felujitokeszletet?
ha nem, tudnatok ajanlani bontot ahol kapok ac-t?
Én fogtam gyári bovdent mellé raktam vágtam az újból egy akkora darabot két pöcköt a végére csavaroztam, kicsit lánggal oda pöttyintettem a biztonság kedvéért megcsiszoltam és olyan lett mint a gyári!
A héten végig melóztam és nem tudtam odalépni hozzá takarítgatni a karbit sem
De akarok menni ... elvonási tünetektől remeg már a kezem is ...
Bízom a mai napi isteni csodában
max 60-nal. Női lény bőszen tekeri a kormányt, ki akar hajtani az útra. Mondom lát, biztosan LÁT...
nem fog kihajtani. Odaérek, már nyomja a gázt, ki akart hajtani (!) Az utolsó pillanatban fékeztem
kb. 10-re, akkor vett észre: elborult tekintet... Biztosan odaégett a
sütemény, vagy elfogyott a
vaníliás cukor, azért sietett annyira.
Tanulság: láthatatlanok vagyunk! Kérek mindenkit, ennek figyelembevételével közlekedjen!
Ezt az AC külön működtetős megoldást mindenképp kipróbálom, ha addig nem lesz rá jobb megoldás. Köszi!
A múltkor írtam hogy ha áll a motor 1 hetet akkor beindítás után ha felmelegszik gázhúzásra elkezd fulladozni majd leáll. Azt mondtátok cseréljek gyertyát és üzemanyagszűrőt.
Na most még a cseréig nem jutottam el, de tegnap ismét előjött a probléma és kicsit tesztelgettem.
AC-ról lehúztam a szűrő felőli csövet és ömlött a benzin, így gondolom a szűrővel nem lehet gond. Lehúztam a karbi felőli csövet is, ott a csőből jött ki kis mennyiségű benzin. A csövet lehúzva hagytam és indítóztam, viszont az AC nem nyomott üzemanyagot. Visszadugtam a csövet hátha vákum vagy bármi kell hozzá. Indítóztam, persze nem indult el, lehúztam a csövet és sehol semmi benzin. kimentem az utcára, toltam 2-ben 15 métert és beindult, pörgött rendesen, nem volt fulladozás.
A kérdésem az lenne hogy nem kellett volna az AC-nek nyomni az üzemanyagot? nem lehet h ott lesz a probléma?
De van egy olyan sejtésem hogy itt nálunk a Honda kereskedésben ez nem 3500 lesz..
és az miylen neked kell a végét rányomni vagy rácsavarozni?
mert az előző motoromra 8 ezer volt a kuplungbovden (cbf500) gyári!
üdv.: Zsolt
2000 FT a bovden szett, meg kb fél órás meló!ENNYI!
ÉN EL NEM INDULNÉK ÍGY AZ TUTI!