Két darab CBR600 f2-es súlyos zúzódásokon mentek keresztül. Eladók a jó alkatrészek. Ha valakinek valamire szüksége lenne akkor irjatok és rákérdezek hogy épen meg van-e és épp maradt-e az alkatrész. A szálitást Budapestre el tudom intézni.
Én két nagyon pici lyukat fúrnék a csavar fejébe, aztán ha abba beakasztasz valamit, már ki tudod hajtani, szerencsés esetben nem szorul. Persze célszerszámmal mindig jobb...
Hali.
Eddig Ipone-t használtam, a 750 ml-est, az jó sokáig elég,szerintem jó, viszont kissé drága. Most asszem kipróbálom a Valvoline-t.
Ezek a teflonos (fehér) cuccok jórészt fennmaradnak a láncon. Lehet még pepecselni hajtóműolajjal, de azt rögtön leszórja, így naponta kenni kell.
Még olyat is hallottam, hogy száraz spray (dry chain lube) páran használják, arról nincs infóm.
Lehet hogy amatőr kérdés de nekem azért szükségem van pár infóra. Milyen lánckenőt használtok? Én egy ideig motult aztán mol-láncspray-t használtam (utóbbi terméket visszavonták) pedig elég minőségi volt.
Melyik az amit ha felfújok a láncra az rajta is marad?
Pár ilyen hozzánk is begurult a szervizbe. Ilyenkor égnek áll a szőr a hátamon a látványtól.
Mi egy erre rendszeresített torx bitfejet szoktunk beleütni és kihajtani racsnival, utána természetesen kicseréljük a csavart újra.
Kinek van ötlete hogyan veszem ki a jobb oldali idomból az olajkukucska nyílástól jobbra középen lévő idomcsavart ha az előző gazdája kiforgatta belőle az imbusz likat?
Azt hogy? Szólhattál volna előbb is. De az tuti, hogy jó bele? A világért sem rontanám az üzleted, pusztán érdeklődöm, hogy köv. alkalommal én is jól járjak. Mert én asszem FAG-ban néztem és kezdetben hasonló árra jött ki a dolog, viszont méretben nem volt jó bele a csapágy, kicsit nagyobb volt mint kellett volna. Utána kiderült a pontos méret és FAG-ban valami 6700.- -ra jött volna ki 1db és ugye kell kettő + a 2db szimering. Aztán végül úgy voltam vele, hogy akkor megveszem a gyárit 11-ért a 2db-ot. Viszont ha SKF-be a kettő + a 2 szimering kijön akár mondjuk 8ból is még az is jobb. Azóta nekem nincs baj vele, bár erős fékezés után ráz mikor a lámpához gurulok be. Azt mondják ez fékbetét miatt van. :/
nem fighterkedni kell! városba akarom használni! a tulaj azt mondta hogy nála 1 éve van és hogy ő így vette és azért van így átalakítva mert az előző gazdájának így tetszett...eléggé kételkedek benne...
am ha fighterkedtek vele mi baja lehet egy 600 as motornak mert nagyon ezeket nem lehet széthajtani...törés karcolás meg nincs rajta..
A hútőn van egy kapcsoló ez a képen is látszik! ami arra enged következtetni hogy ez bizony egy strrefighter gép!(vagy a lámpát de szerintem a hűtőt is kapcsolhatja!) Bukókeret, letolt villahíd lefűrészelt kuplungkar(gondolm a kézi hátsófék miatt mert úgy jobb) Háttérben egy felgumizott felni .....
csá! kaptam egy csereajánlatot honda cbr 600f2 re cserélném a motorom + fizetnék rá! amit kérdezni akarok hogy a motornak nincs meg a gyári eleje hanem enduro kormány van fennt és polisport fejidom és a kipufogó se gyári,műszerfala nincsen! 1 évig van még rajta műszaki azt mondták hogy már 2 szer műszakiztatták így és átment a műszakin ígyis! állítólag rendőr az illető akié a motor és azt mondta átmegy a műszakin így! igaz lehet? vagy inkább haggyam ezt a cserét?itt egy kép a motorról..
Sziasztok!
Ha valakinek kéne első kerékhez csapágyszett, akkor nekem van bontatlan SKF (a legjobb minőségűt vettem belőle) és két szimering hozzá.
csapágy: 6204 2RS
szimering: 28X47X7
Két darab CBR600 f2-es súlyos zúzódásokon mentek keresztül. Eladók a jó alkatrészek. Ha valakinek valamire szüksége lenne akkor irjatok és rákérdezek hogy épen meg van-e és épp maradt-e az alkatrész. A szálitást Budapestre el tudom intézni.
Száraz aszfaltot!