Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igen és nekem a 97-98 ashoz kellaz újabb fajta picsa:) d elehet inkább megjavítatom viszont fejidom meg első sárvédő mindenkéép kell.
PC-35
sziasztok.nincs valakinek eladó fesszabályzó F4i.hez? tipus:SH678C-13 köszi előre is
ok ha van olyan , szólok.
Nem sürgős.
A rögzítést meg tudtam oldani máshogy is,csak hát nem egyforma és a gyári pofásabb volt
Idomrögzítő csavarokat honnan lehet szerezni? Belső kulcsnyilású, lencsefejű. Román útak szétrázták kellene vagy 4-5 darab. Első hátsó defekt is volt, de jól bírta a cbr 2250km-t 1 hét alatt.
2 féle blokkal is. '95-'96 PC25 '97-'98 PC31
sürgős? mert nemnagyon vagyok otthon mostanában
Hálás lennék érte!
nekem van egy vödör gyári honda csavarom , még a CRM ből maradt, de a 600asba is ilyenek vannak, ha gondolod megnézem neked..
Őszintén szólva CBR900-hoz kellene,de ahogy néztem a 600F-é is olyan lehet.

A lényeg,hogy az anya egyezzen:fekete,6-os ,zárt,peremes,hatlapfejű csavaranya.
Mihez drága testvérünk? A GS500-hoz (ami az adatlapodon szerepel), vagy CBR600F-hez? ...és mikorihoz?
Egy 2000-es CBR600F4-hez például bruttó 275.-Ft/db a gyári.
Ha érdekel, keress meg és megbeszéljük, küldhetek postán is akár.
szerintetek 550 alkuképes irányár, reális a falusi muvisztárért?

shark rendszer, karbon hatású kiegészítők, új lánc szett, 80%os gumik, friss olajcsere, fém fékcső, új akku meg mittomén..
Nincs mit. Örülök, hogy segíthettem!
Addig kanyarogj, gyakorolj és érd el a térdeddel az aszfaltot, amíg nincs tiptop állapotra összerakva és lefestve a géped, mert onnan kezdve lelkileg nehezebb lesz majd ledöntened egy szép íven. Mindig fo..ni fogsz, hogy "jajj nehogy elcsússzon a moci". Bukógombákat rá aztán had szóljon az a sport kipu! (De csak pályán és ésszel a közúton!)
Egyébként meg olyan környéken laksz, ahol nem hiszem hogy sokáig fog tartani a jó kanyartechnika begyakorlása!
az f3-at kétféle picsával gyártották
Sziasztok!

Nem akad véletlenül valakinek felesleges gyári csavarjai a visszapillantóhoz?
Vagy esetleg nem tudjátok honnan lehetne beszerezni?

Csavarboltban már próbálkoztam,de sehol sem találtam ilyen peremes zárt anyát,bontóban pedig szerintem nem foglalkoznak ilyen apróságokkal.
Hi Bryan...köszönöm még egyszer, hogy segítettél és megoldottad a kulcsmásolásos problémát...most már nem kell paráznom, h. azt az egyet elhagyom ...ha lesz oldaldekni védőd, amiről beszéltünk légyszi értesíts...addig óvatosan koptatom a gumi oldalsó részét
Sziasztok Fórumtársak.
Sajnos eladó lett a motorom anyagi okok miatt, de a szerelem az nem lankadt Ha ismertek valakit aki hasonló motort keres, legyetek szívesek ajánlani a enyémet is. Úgy gondolom nem rossz vétel.
U.i.:
A szívem legmélyén akkor is CBR-es leszek, ha már nem lesz meg
Hirdetés
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy mennyire nehéz feladat CBR F4i első teleszkóp szimeringjeinek a cseréje? A szerelésekhez nem vagyok sík hülye, de teleszkópot még nem szedtem szét, ezért kérdezem. Okozhat-e valami különösebb problémát, vagy kell hozzá speckó szerszám?
A válaszokat előre is köszi.
12e-ért adom. Ha kell, vasárnap házhoz is tudom vinni, járok Füzesabony felé.
Még nem tuti hogy kellene de ha mégis, mennyibe adnád?
Köszi szépen az okosságokat, holnap mindenképp megnézem hogy mi lehet a gázos, csak ma nagyon nem volt időm :S
Szia!

Ha fesszabályzó kell, keress nyugodtan, pont a tiédhez való van eladó.
Hali

Ha a fesszabályzó döglődik akkor is jelentkezhet ez a tünet. Ahoz keveset enged tölteni, hogy a lámpákat és a motorelektronikát is ellássa egyszerre árammal ezért az aksiból is vesz fel áramot, mi e miatt le is merül menetközben is. Ha minden klappol akkor az aksi járó motornál fogyasztóként üzemel (tehát töltődik) de ha menet közben is lemerül akkor kevés a töltés és ennek a cbr-eknél legtöbbször a fesszabályzó az oka.
Ezt egyszerűen kitudod méretni.