Idomrögzítő csavarokat honnan lehet szerezni? Belső kulcsnyilású, lencsefejű. Román útak szétrázták kellene vagy 4-5 darab. Első hátsó defekt is volt, de jól bírta a cbr 2250km-t 1 hét alatt.
Mihez drága testvérünk? A GS500-hoz (ami az adatlapodon szerepel), vagy CBR600F-hez? ...és mikorihoz?
Egy 2000-es CBR600F4-hez például bruttó 275.-Ft/db a gyári.
Ha érdekel, keress meg és megbeszéljük, küldhetek postán is akár.
Nincs mit. Örülök, hogy segíthettem!
Addig kanyarogj, gyakorolj és érd el a térdeddel az aszfaltot, amíg nincs tiptop állapotra összerakva és lefestve a géped, mert onnan kezdve lelkileg nehezebb lesz majd ledöntened egy szép íven. Mindig fo..ni fogsz, hogy "jajj nehogy elcsússzon a moci". Bukógombákat rá aztán had szóljon az a sport kipu! (De csak pályán és ésszel a közúton!)
Egyébként meg olyan környéken laksz, ahol nem hiszem hogy sokáig fog tartani a jó kanyartechnika begyakorlása!
Hi Bryan...köszönöm még egyszer, hogy segítettél és megoldottad a kulcsmásolásos problémát...most már nem kell paráznom, h. azt az egyet elhagyom ...ha lesz oldaldekni védőd, amiről beszéltünk légyszi értesíts...addig óvatosan koptatom a gumi oldalsó részét
Sziasztok Fórumtársak.
Sajnos eladó lett a motorom anyagi okok miatt, de a szerelem az nem lankadt Ha ismertek valakit aki hasonló motort keres, legyetek szívesek ajánlani a enyémet is. Úgy gondolom nem rossz vétel.
U.i.:
A szívem legmélyén akkor is CBR-es leszek, ha már nem lesz meg Hirdetés
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy mennyire nehéz feladat CBR F4i első teleszkóp szimeringjeinek a cseréje? A szerelésekhez nem vagyok sík hülye, de teleszkópot még nem szedtem szét, ezért kérdezem. Okozhat-e valami különösebb problémát, vagy kell hozzá speckó szerszám?
A válaszokat előre is köszi.
Ha a fesszabályzó döglődik akkor is jelentkezhet ez a tünet. Ahoz keveset enged tölteni, hogy a lámpákat és a motorelektronikát is ellássa egyszerre árammal ezért az aksiból is vesz fel áramot, mi e miatt le is merül menetközben is. Ha minden klappol akkor az aksi járó motornál fogyasztóként üzemel (tehát töltődik) de ha menet közben is lemerül akkor kevés a töltés és ennek a cbr-eknél legtöbbször a fesszabályzó az oka.
Ezt egyszerűen kitudod méretni.
A rögzítést meg tudtam oldani máshogy is,csak hát nem egyforma és a gyári pofásabb volt
A lényeg,hogy az anya egyezzen:fekete,6-os ,zárt,peremes,hatlapfejű csavaranya.
Egy 2000-es CBR600F4-hez például bruttó 275.-Ft/db a gyári.
Ha érdekel, keress meg és megbeszéljük, küldhetek postán is akár.
shark rendszer, karbon hatású kiegészítők, új lánc szett, 80%os gumik, friss olajcsere, fém fékcső, új akku meg mittomén..
Addig kanyarogj, gyakorolj és érd el a térdeddel az aszfaltot, amíg nincs tiptop állapotra összerakva és lefestve a géped, mert onnan kezdve lelkileg nehezebb lesz majd ledöntened egy szép íven. Mindig fo..ni fogsz, hogy "jajj nehogy elcsússzon a moci". Bukógombákat rá aztán had szóljon az a sport kipu! (De csak pályán és ésszel a közúton!)
Egyébként meg olyan környéken laksz, ahol nem hiszem hogy sokáig fog tartani a jó kanyartechnika begyakorlása!
Nem akad véletlenül valakinek felesleges gyári csavarjai a visszapillantóhoz?
Vagy esetleg nem tudjátok honnan lehetne beszerezni?
Csavarboltban már próbálkoztam,de sehol sem találtam ilyen peremes zárt anyát,bontóban pedig szerintem nem foglalkoznak ilyen apróságokkal.
Sajnos eladó lett a motorom anyagi okok miatt, de a szerelem az nem lankadt Ha ismertek valakit aki hasonló motort keres, legyetek szívesek ajánlani a enyémet is. Úgy gondolom nem rossz vétel.
U.i.:
A szívem legmélyén akkor is CBR-es leszek, ha már nem lesz meg
Hirdetés
Az lenne a kérdésem, hogy mennyire nehéz feladat CBR F4i első teleszkóp szimeringjeinek a cseréje? A szerelésekhez nem vagyok sík hülye, de teleszkópot még nem szedtem szét, ezért kérdezem. Okozhat-e valami különösebb problémát, vagy kell hozzá speckó szerszám?
A válaszokat előre is köszi.
Ha fesszabályzó kell, keress nyugodtan, pont a tiédhez való van eladó.
Ha a fesszabályzó döglődik akkor is jelentkezhet ez a tünet. Ahoz keveset enged tölteni, hogy a lámpákat és a motorelektronikát is ellássa egyszerre árammal ezért az aksiból is vesz fel áramot, mi e miatt le is merül menetközben is. Ha minden klappol akkor az aksi járó motornál fogyasztóként üzemel (tehát töltődik) de ha menet közben is lemerül akkor kevés a töltés és ennek a cbr-eknél legtöbbször a fesszabályzó az oka.
Ezt egyszerűen kitudod méretni.