Hello Peti!
Nálam mikor megvettem jelentkezett egy ugyan ilyen típusú hiba, habár nekem az volt a szindróma hogyha ráraktam a lámpát ment majd felvillant az FI (injektor) lámpa és leállt, ha levettem a lámpát semmi baja sem volt. És el sem hinnéd hogy milyen picsa kis hibák - kontakt hibák ezek, nekem a fejidom résznél a bal takaró elemnél van egy testkábel az volt eloxidálodva, kipucoltam, kontakt spray neki és perfekt a gép! Szóval valami kis kontakt lesz az!
Hali!
Lenne egy kis problémám a motorral. Az a helyzet hogy mikor megyek a motorral és fel van kapcsolva a lámpám akkor leszívja az akkut, + a motor is be be rángat, van hogy fullad. Ha nincs felkapcsolva a lámpa akkor meg semmi baja, és az akku se merül. Generátor probléma? vagy mi lehet? én az elektronikához kuka vagyok...
Voltam nálunk(szlovákiában) a Hondában,és ott oan 200 euró körül van a pipaszett,de korrekt volt a csávó,és dobott nekem egy tel.számot egy Újszombati bontó/bazárra,ahol ugyan ezt a pipaszettet (használtat persze...) adnak nekem 50 euróért.
Hali! Aranyár környékén vette, valami 35 körül volt a hivatalos magyar forgalmazótól. Iszonyat drága, de szerintem praktikus, Ő is nagyon dicséri, meg az asszonypajtása is.....
hello.nekem is nagyon tetszik a vinxxgrip meg en is akarok majd csak elsonek az árára lennék kiváncsi hogy az ismerösöd mennyiért vette és hogy hol?segitségedet előre is köszönöm.
Jézus Isten... Miből vannak azok a pipák? De lekel cserélnem,mert a volt tulaj(a szakbarbár) lecserélte valami traktoros gagyikra. Ez nem is volna oan nagy baj,ha a tulok nem vágta volta szét mindegyiken a kupakot... Majd lekattintom,és felrakom,csak most barack szedésből jöttem pont haza,és már nem készülök a garázsba.
Hali!
Bemásolok neked egy korábbi hozzászólást, még lánglovag írta anno valakinek:
Igazából csak az általános dolgokra kell figyelned, tipushibái a cbr-eknek nem nagyon ismert. A vezérműlánc szokott 3 ezres fordulat környékén becsörrenni, ezt kb. 25 rugóból tudod orvosolni. Ha csörgést hallasz tehát minimum ennyit már alkudhatsz is. Ami a legfontosabb figyeld a bukás nyomait ( karok lábtartók végei, vázon csúszásra utaló sérülések, hűtőn ne legyen túl sok kavicsfelverődésből adódó sérülés mert az a kavicságyban való csuszás nyoma ) Ha minden eddig leirt rendben van, akkor nézd meg a villanyaknál a kormányelfordulási határolókat. Ezt az egyet nem tudják a tulajok cserélni, ha mindent kijavítottak ez akkor is áruló jel marad. Nézd meg, hogy nincs e valamelyik letörve, vagy nincs e valamelyiken nagyobb bemélyedés mint a másikon. Igazából ezek felülete szinte teljesen egyenes gyárilag, de mikor a gép azon felére ráesik a kemény telószár megüti a puhább alu ötvözetböl készült határolót és mély nyomot hagy benne, vagy le is töri. Ez igaz más motorokra is. Remélem segítettem!
Jó vásárlást és ne kapkodd el !
Rendelhető gyári gyertyapipa, 50000.-Ft a 4db-nak a kisker ára.
Szerintem akkor vegyél csak, ha kifejezetten ROSSZAK a tieid, különben minek cserélnéd őket?!
De ha kellenek, tudjuk postázni neked.
Motor vétel előtt állok lassan és NAGYON NAGYON Tetszik a CBR 600 f4i és most azon vagyok hogy minél többet megtudjak erről a típusról de úgy érzem itt elégé sok mindent meg tudhatok róla igazából nekem túrázgatásokra és természetesen egy kis plusz élményre vágyok ugy érzem ez a típus nagyon megfelel erre! a kérdéseim : mire figyeljek oda mikor f4i vásárolok mik lehetnek a motor jo és rossz oldalai a válaszotokat előre is nagyon köszönön !Üdv szép napot
Nálam mikor megvettem jelentkezett egy ugyan ilyen típusú hiba, habár nekem az volt a szindróma hogyha ráraktam a lámpát ment majd felvillant az FI (injektor) lámpa és leállt, ha levettem a lámpát semmi baja sem volt. És el sem hinnéd hogy milyen picsa kis hibák - kontakt hibák ezek, nekem a fejidom résznél a bal takaró elemnél van egy testkábel az volt eloxidálodva, kipucoltam, kontakt spray neki és perfekt a gép! Szóval valami kis kontakt lesz az!