Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát igen, ez egy 600F. Érthető a szerelem... :)
Csaó!

Még sajna nem volt időm annyi a meló de hétvégén mindenképp

Akkor már a módositott volt benne,és az is beadta az unalmast
Ugylátszik nincs orvosság a feszitő kérdésre
Te voltál a volvóval?
Szeva!

No mi lett a hűtéseddel? Tesztelted ebben az időben?

Amúgy a láncfeszítőt kicseréltettem és kérlek szépen 2db kék pöttyös volt benne és ezután kicseréltem a másik 2 pöttyösre, majd megszűnt a csörgés. Na ez mi?
Helló az enyém is simán benyeli a 10 litert egy jó kis szerpentinezésen, de kis áttétel változtatás miatt nekem sem sikerül 7 alá szorítani
Szeva!

Elárulok egy titkot.... a neked lájtos az másnak a vége :DDD
Na de tényleg. Nekem szinte ugyan ez. Csak 6-9 között mozog.
Nagyon függ a vezetési stílustól .
Mint az ismeretes nem éppen teknős-csiga vagy
Szóval szerintem nem meglepő ez az adat.
Tegnap ezerrel integettem és elengedtelek
A múltkor a Mátra-Bükk túrában, 150km után jött a RES :D egy kicsit beszartam
Hali!
Szerintem nincs semmi bibi
Enyém is ekörül szürcsöl de volt már hogy 11felett is le tudtam tuszkolni a torkán a minimum nekem eddig 5.5volt.
Sziasztok!

Fogyasztással kapcsolatban írok!

ha relatív normálisan megyek a motorral(7000-ig nem nyélen eddig) (600f4i 2001) 7L ert fogyaszt. :( ha kicsit odacsapok a lovaknak akkor a 9L simál elcsurog.

Mi a tippetek mitől ehet ennyit?
Benzinpumpát megnéztem ott nem folyik el. Légszűrő relatív tiszta.

előre is köszi

üdv.: Zsolt
Titanic akart lenne!
Egy kis hang a szerelmemről!
ÉN március 20-án vettem most lett meg vele a 4500km-rünk, de csak jót tudok mondani róla, IMÁDOM! AZT HISZEM EZ A SZERELEM, már tudom mit akart a Titanci mondani, hogy vegyél 600 FSportot!
Ime a videóm:
oo bazeg. nem tudok írni... "hol találom rajta!"....
Sziasztok. Múlthét csütörtökön vettem egy CBR 600 F2-t és az lenne a kérdésem hozzátok, hogy az olajnyomás jeladót hol találom rajtad?
Igen, a van hozzá 520-as DID lánc is (én is úgy tudom versenyzésre ezt használják), de ahhoz más lánckerekek is valók.
Én az 525-öst ajánlom hozzá az erősített (100LE felett) kivitelt, ahogy azt előttem írtátok is.
30ezer akkor is jó ár érte, ha a gyengébbik 525-ös lánccal adják!
(Nálunk jóval drágább most. )
Vagy nem gyártották 520-assal, csak a JT csinál hozzá alternatív lánckereket, 520-as lánchoz versenyzésre....

Na inkább befogom
Sziasztok!Nemrég vettem egy 99-es cbr 600f mocit.Elég csúnya volt a ruhája vettem hozzá pc35 idomokat de a régi lámpa ehhez már nem passzol.Nem tudtok esetleg első lámpát valami jó árban?
nekem télen volt iylen problémám 1.-2 hét állás után 2-3 hengerrel indult mióta használom rendszeresen semmi baja most is pl 3 hét után pöccr eindult szerintem dugulás lehet, de a gyertyákat is megnézném a helyedben.
Most nézem, ezt a típust gyártották 520-as lánccal is...
Bár úgyis lánckerékkel együtt cseréled, akkor mindegy. Lényeg, hogy a lánckerék is stimmeljen a lánchoz.

Nézd meg a láncot, pici számokkal rá van írva hányas.
Mivel típust nem adtak meg, ezért gondolom maga a csomag akciós, vagyis ha veszel láncot meg lánckereket, akkor 30 kékhasú, és ideális esetben olyat adnak, ami a motorra kell...

Egyébként 525-ös lánc kell rá, 108 szemes. (A hosszabból lehet rövidebbet csinálni, fordítva értelemszerűen nem működik)

Én DID-ből 525ZVM-et venném, ha azt adják, akkor jó az ár, ha nem, már kevésbé.... Én rákérdeznék emilben.

(Pinkmotors honlapján egyébként minden szükséges infót megtalálsz, lesz összehasonlítási alapod)
Én gyári szűrőt raktam bele úgy emlékszem 3500 volt az ára. De szerintem az univerzális is jó bele, csak a gyárinak megvan a felfogatása és így nem lötyög össze-visza és nem zörög.
Érdekes, hogy csak hosszabb álás után jelentkezik nála eza hiba. Más ötletem egyenlőre nincs.
Köszi szépen az infót srácok!
Bryan, felhívtam az embert, telefonban leírt hibára mondott ár alapján tényleg jó áron dolgozik. Kérdés mit mond ha meglátja meg mennyire dolgozik szépen. Csak egy géz van, hogy 92km-re lakik.
Elvileg megyek majd Balatonra hétvégén, lehet odafelé bedobom neki.
Köszi az infót!
értem...
Na jó de az 1 nap alatt is simán lehűl.
Nekem pedig két nap állás után sem jelentkezik a probléma.
A CBR .el nem volt ilyen gondom de egyik haveromnak majdnem ilyen tünetek jelentkeztek a feszültség szabályzó miatt. Nem adta rendesen az áramot mert tönkre volt menve. Hidegen rétkán jelentkezett a probléma, csak az után amikor a feszszabályzó is felvette az üzemhőmérsékletet.Érdemes azt is megkukucskálni.
Üdv!
Az lenne a kérdésem hogy az F4i, vagyis az újabb verzió lánca eltér-e a régebbi F4-es láncától? Mert most van valami "nagy" akció: akcióó , és nem tudom hogy ez jó lenne-e az én F4-esem re. Illetve ti milyen láncot használtok? Bocsi a hülye kérdésért, csak tényleg nemtudom hogy megrendeljem-e
Még 1 kérdés szűrővel kapcsolatban!
Gyárit raktál bele? Tehetek bele ilyen univerzális benzinszűrőt is?