Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

3000 km-el ezelőtt volt szerelőnél, karbi tisztítva szinkron beállítva, szelephézagok ellenőrizve (jó volt, nem kellett állítani).
Most csinálja másodszor. Először azt hittem véletlen, de most már hibára gyanakszom. Miután helyrejött indulás után semmi gond vele. Ma is simán indult, jól megy. Ha leállítom és csak jövő héten indítom be akkor fog elő jönni a probléma.

Szűrőben lehet h igazad van, mert mikor megvettem a motort és légszűrőt cseréltem utána volt hasonló jelenségem. Tank visszarakás után elindult, járt egy ideig, majd szépen leesett a fordulat és leállt, nagy nehezen csak tolásra indult el.

Próbálkozom a szűrővel, köszi
Hali márkatárs!

Elsőre mindenképp a gyertyát kellene kideríteni, hogy mennyi van benne és ha kell akkor cserélni. Én a helyedben mindenképp elvinném szervizbe mert ilyet nemkéne ezeknek a gépeknek csinálni, ez nem jellemző rájuk.
Lehet még, hogy kosz van az üzemanyag rendszerben (szűrő, karbik ...) és mikor melegen nyitod a pillangószelepeket a gázkarral töbletlevegőt kap de benzint nem és azért fullad meg. Én erre gyanakodnék leginkább. Helyedben én lecserélném az üzemanyag szűrőt ( én is most cseréltem 41000 nél, nagyon ráfért már alig tudtam átfújni rajta) utána meg kitisztítanám a karbisort és a végén szinkronizáltatnám. Szerintem ezzel megoldódna a problémád, és ennyi kilóméternél ez már esedékes is. Szervizben kb. 20-25 ezer ből meg is van az egész kompletten.
Sziasztok!

Van egy kis problémám a motorral, hátha tudtok segíteni...
Mivel az időjárás nem túl kedvező, elég sokat áll a motor. 1 hét állás után ha indítom szívatóval, akkor szépen elindul lassan felpörög, 3 ezren megtartja, és mikor már bemelegedett vízhőfok felment, és adok egy kis gázt elkezd fulladni. Ha nagyobb gázt adok akkor olyan mintha nem menne egy henger, de lehet h 2. Ha hagyom leesni a fordulatot akkor le is áll. És elég nehéz elindítani. Önindítóval lehetetlen, tolásra sikerült úgy hogy szívatót ráhúztam és gáz nélkül, amint elkapta szívató vissza és azóta működik.

Volt már valakinek hasonló, esetleg tipp hogy mi lehet?
Gyertya? 47 ezer van benne, nem tudom cseréltek-e előttem.
Sejtettem, hogy nem lesz jó

Akksitöltőm van, de motoros, az csak 0,8A-t tud. Valszeg beszerzek egy 12V10A-os laptop töltőt és arra kötöm.

Azért köszi
Ne tedd rá, mert az 1A-es adaptert túlterheli és le fogja égetni! Kösd inkább egy komolyabb akksi töltőre, ha van.
sziasztok eladó egy cbr600f2 vezérműláncfeszítő 5ezer forint,érdeklődni csak telefonon:06706119609 üdv cbrottó
Sziasztok!

Kicsit segítsen, aki ért az elektromossághoz. Szóval vettem egy minikompresszort kerékfújás céljára, ami szivargyújtóról üzemelne, én persze 220V hálózatról szeretném inkább fújkálni.

Létezik 220V-12V hálózati szivargyújtó adapter, de az csak 1 Ampert tud, a gépnek meg legalább 3A kellene. Működni fog 1A-rel is?

(Végső esetben levágom a szivargyújtó csatlakozót,és rákötök valami transzformátort.)
Minden rosszban van valami jó legalább most olyan színű lesz mit mindig is szerettél volna!
Holnap után tol vasárnapig karate táborban leszünk a gyerekekkel a szigetközben Dunaszegen. Augusztus 11-14-ig a Tisza tavon leszünk 6-an motoros haverok és az asszonyok, ide motorral megyünk. Úgy, hogy mire vasárnap onnan hazaérünk, nem biztos, hogy lesz időm és energiám még lemenni a ringre.
Valóban tőlünk nincs messze a P.Ring, ha nincs különösebb uticélunk, akkor ide szoktunk eljárni. Mindig sok motoros jön itt össze, sokat szoktunk itt lógni, ismerkedni. Na meg az útólsó órákban pályázni.
Pedig -most látom- nincs is messze tőletek! Az a nap nekünk tutira jó hosszúra fog nyúlni. Mire onnan még hazaérünk...
Hol lesz a nyaralás?
Nekem most elviszi a vas a "nyaralást". (De legalább gyönyörű lesz. Piros-fekete!)
Képzeld, már csak a lámpa hiányzik, minden meg van azon kívül. A festéssel azonban megvárom a szezon végét.
Hali Bryan...

Nem lehet könnyű gipszes lábbal bringázni
A P-Ring sokkal lendületesebb pálya, kimondottan motorosoknak tervezve. Azt még jobban fogod élvezni
Az a baj, hogy 14-én este érek haza a nyaralásból és nem hiszem, hogy odaérek a ringre. Ezt nagyon sajnálom
Jut eszembe... mikor megláttak először, hogy a jobb lábamon nincs csizma, elég furán pislogtak felém. Szerintem a "szegény csóró csávó akinek csak egy csizmára telik" és a "biztosan elhagyta" közt vaciláltak, mert nem lehetett látni semmit a bőrruci és a zokni alatt, csak egy szandit a jobb lábamon. Némely kolléga arcán a teljes értetlenség tükröződött az 1szandi+1csizma párosítás láttán.
Amikor vetkőzéskor meglátták, hogy gipszben róttam a köröket, akkor esett le nekik csak a tantusz!
Hahó, szia!
Voltunk persze, nem riasztott el minket az e heti nedves időjárás, de jól is tettük! Aznap nagyon kellemes motorozós idő volt , csak egyszer (délután 3 körül) volt egy kis zuhé, de aztán gyorsan fel is száradt.
Szerencsére nem voltunk sokan a pályán és valami eszméletlen jókat karikáztunk. Voltak abszolút kezdők is (még nálam is kezdőbbek, pedig az lehetetlen!), meg vér profik is. Egy KTM-es supermoto-s kiscsákó, ott és úgy motorozott körbe minket, ahol csak akart , az első körben azt hittem leszállok a vasról és hazatolom! Volt valami oktató srác is (Kökény XYZ...valaki, volt versenyző) tök jó fej volt és segített nekem átlépni a baleset utáni parámat. A tanácsai után kezdtem el élvezni igazán a motorozást a pályán, addig elég izzadtságszagú volt az egész számomra. Ha egy negatívumot kellene mondanom, akkor az a pálya métere sajnos. A nap végére szinte beleszédültem a sok kanyargásba.
Azért Pancsi-ring (Aug.14) előtt kellett egy ilyen tapasztalat is mindenképp, hogy ott már para nélkül, felhőtlenül tudjam élvezni a kanyargást. Arra már nagyon készülök, tuti király nap lesz az is!
Hali BryanFox
Voltatok a Kakucs-Ringen? Milyen volt?
Szia!

Benzintankot támasztottam ki úgy hogy, majdnem függőlegesen állt!

Üdv Zsolt
Szia
Köszi a segítséget. Mit támasztottál ki?
Üdv.: Krisztián
Luca a gyógyulás útján, pénz spórolásból és hogy motorozhassak, kapott egy street fighter fejidomot... Csúnya igaz, bár rosszabbra számítottam... Ha lesz pénzem rá, vagy olcsón alkatrész akkor rendesen meg lesz csinálva és persze festve.. majd még megálmodom milyen dizájnt szeretnék...
Ahogy mondják rossz pénz ...
De igen semmi bajom.
És nem kell levenni a fedelet F4-en tutira nem
Szia!

Nem kell semmi speckó szerszám!

én tegnapelőtt cseréltem
5mm imbusz
8mm villáskulcs
csuklós krovakészlet (kicsi)

1,5 óra alatt kicseréltem csak az idomot vettme le meg a tankor támasztottam ki hozzá

üdv.: Zsolt
Hello.
A szelepfedelet le kell venni a feszítő cseréhez? Célszerszám kell-e hozzá?
Én is csak azt tudom írni mint exup! Lényeg, hogy neked semmi bajod
Lucát meg majd rendbe hozatod, neki meg úgy sem fájnak a sérülései.
Az a lényeg hogy te egyben vagy a többi pótolható,a lucának meg gyors felépülést kivánok
Köszi, hogy megnézted, ennek az ára még annyira nem vészes. Majd felhívok egy szervizt, de a lehet inkább be is viszem a motort, ha látják azért könnyebb megmondani, hogy biztos az-e a baja.
Hogy ki-mennyiért cseréli ki neked, azt a konkrét szerelőtől, vagy szerviztől kérdezd meg, egy telefont megér.
Ha csak az a csapágy kell amit kinéztem neked (amiben én azért nem vagyok biztos, bevallom nem értek a kuplunghoz), akkor 5835,-Ft a gyári csapágy.