Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!
Nekem is 2001-es és teljesen vegyes használat mellett (város, országút, 1-2 személy stb.) még nem evett 5,3-nál többet.
Viszont nekem is lenne egy kérdésem. Nem tudja valaki, hogy mennyiért cserélnének kinyomó csapágyat a kuplungomban? Tudom, hogy azt mondtátok nem kell foglalkozni vele, de engem egy kicsit zavar. Mondjuk, ha nagyon drága, akkor nem fog zavarni.
Nekem semmi mindig akkor van ilyen ha lassan megyek... remélem ez nem jel
Jó tudom tudom, hisz sosem megyek gyorsan
Hülye voltam, múltkor azért estem mert az első gumi full meghalt, egyik pillanatról a másikra eltűnt a tapadása... (igaz utána még mentem vele majd 300km-t gumisig) mert nem voltam biztos benne...
Aztán vettem vadi újat rá, de vacak volt az idő, így csak óvatosan koptattam, ...
aztán parkoló indulás előtti kis gumi melegítés, nem vettem észre úthiba bucka megdobta úgy h le kellett döntenem de ott még nem kopott le és elcsúszott... rá egy parkoló autóra ( az út közepén parkolt)
Szóval hülye voltam és nem elég óvatos, a fejidom sérült a km óra a visszapillantók, úgy kapta el, nekem semmi bajom az ég világon de Lucáért fáj a szívem, no meg elvonási tünetek ezerrel...
Nekem semmi bajom, szokás szerint gyök 5el estem...
üdv , Van egy F4 re való kormány karbon védőm, ha valakit érdekel 2000 ért viheti boltba 4200 .
Sziasztok!

Jobbulást a baleseteseknek!

Kicseréltem a motorba a vezérmű láncfeszítőt, mert eléggé csörgős volt. Megközelítőleg 3* kaptam agyvérzést ez a művelet alatt. Tank alatt lévő csöveken természetesen 1cm plusz sincs. Feszítő tökéletesen eldugva, hogy csak csuklós krovával hosszú imbuszkulcsal elérhető.....
Lényeg hogy sikerült a művelet. Gyönyörű hangja lett semmi csörgés, csak a steril HONDÁS blokk fütyülés.

És egy kérdésem is lenne.
2001-es a motor, akinek van ilyen évjáratú sárkánya leírhatná hogy neki mennyit fogyaszt?

üdv Zsolt
Én ezt a megoldást találtam:
Ram Mount
Beírod mit akarsz rögzíteni milyen motorra és kidobja a szükséges komponenseket. Olyan 17ezerből meglenne a dolog a Nokia 5800-ámnak. Plusz a szállítási költség.
Azt már tudjuk, hogy Luca megszenvedte a buktát, de remélem neked semmi bajod!
Mi történt?
A bukta nem szégyen. Kétféle motoros van: aki már esett, és aki el fog esni.
Szerintem jobb kibeszélni az ilyet, így egymás hibáiból is tanulhatunk.
Persze, ha nem akarod, nem muszály.
Ájájáj Te is megsérültél?
Ha sikerül konzolt csinálnod, az meg engem érdekelne, hogy hová teszed. Én is játszadozom az ötlettel!
Majd tegyél fel róla képet, ha kész!
Köszi a választ. Előző bringán volt 2 ilyen sarus kivezetés is, az ülés alattira kötöttem rá a szivargyújtó lengőcsatlakozót, 10A-es biztosítékkal persze. Prímán működött. Még valami tartókonzolt kell barkácsolni rá, és akkor pöpec lesz a GPS rendszer.
A mocid meg azt nem preferálná, ha véletlen túlterhelnéd valamelyik áramkörét. Így én azt ajánlom, hogy inkább direktbe kösd az akkura egy 10A-os biztosítékkal a szivargyújtót és a műszerfal környékén rögzítsd. Lehet az akksi után a bizti elé egy gyorscsatlakozót beiktatni, hogy könnyen kezelhető és mobil legyen a szivargyújtó, ha gondolod.
CBR600F rendelkezik elektromos csatlakozóval (saruval) valahol az ülés alatt vagy a műszerfal környékén, amire szivargyújtó aljzattal meg szivargyújtó töltővel GPS-t lehet kötni? A fixen az akku sarkaira kötést nem preferálnám...
A gépkönyvet átnéztem de nem találtam erre utalást.
Szia.
Séllei Robinak hívják a kollégát. 0620/926-2459
Hivatkozz a Motorcenteres Gézára nyugodtan!
(Szerintem igen csak baráti áron dolgozik, az enyém is Ő csinálja)
http://www.idomjavitas.hu/

Nemtom, h dolgozik és mennyiért, de ez is egy opció, beszélj vele.
Hát volt egy kis bukta
Sziasztok!

Tudtok mondani nekem ócsó és jó, tehát korrekt műanyagost? Olyan kéne aki tényleg ért hozzá és erősen meg tudja javítani az idomot. Fejidomom és lámpám egy kissé leszakadt.

Köszi szépen!
Sziasztok.Ha valakit érdekelne megválnék szeretett Cbr f4 motoromtól(kinőttük)
Itt Bővebben: http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_600_f_friss_muszaki_cs
ere-4943763
Mi történt?
Szia
igen ezek kellenek, bár nem csak a lámpát tartó műanyag, hanem az összes kis belső meg úgy komplett, de láttam h darabokban lehet megkapni..
Amúgy most motorozható állapotban van, van rajta lámpa meg lesz olajnyomás visszajelző is... lehet csak ősszel jutok el a megjavításáig, mert ugye elég drága a javítása a kicsikémnek
Mondjuk én magam csinálom, de vannak segítségeim, akik szólnak ha nem úgy kell csinálni, vagy ami olyan ők csinálják meg
Szia.. hát de kellenek
Konkrétan a fajidom, a lámpa, km óra (eddig mérföldes volt igen) visszapillantó tükrök meg az oldal idom is és a sárvédő műanyag is kapott kicsit, de az talán nem vészes...
Sziasztok
Nekem valószínűleg vezérműlánc feszítőt kell cserélnem az f2- esemen. Pár szóban le tudjátok írni hogy kell. A blokott menyire kell megbontani? Ha meg kell. Előre is köszönöm a válaszokat.
Köszi, nagyon kedves vagy