...látjuk miért nem ügyfeleztél! A részletes szakmaiságoddal nincs is baj, csak a stílusoddal.
Nem lett volna egyszerűbb ezt így leírnod a kérdezőnek az én leugatásom helyett?!
Tehát lásd, meghajlok tapasztalatod előtt , békejobbot nyújtok most, de szerintem innentől kerüljük el egymást a fórumon a nyugalom kedvéért. Ok?
Písz és széles utat neked is!
Valóban nem kell érzékenykedni, utána kell nézni a dolgoknak.
Tehát:
2. Ha megvan a kulcskód, akkor csak annyi a különbség, hogy nem nyers kulcs jön, hanem "reszelt" tehát nem kell kulcsmásolóhoz rohanni, de feltanítani, akkor is fel kell a kulcsot.
3. ha zárszettet cserél, ott is felmerül a kulcs felismerésének hiánya.
4. Nem elég a HISS feliratos érzékelő cseréje kulcsokkal, mert az ECM-be van beintegrálva az immo, tehát anélkül megint nem működik.
Ha esetleg van még kérdés, szívesen segítek.
Cirka 6 évig voltam szervizvezető Hondánál.
Nem olvasom a fórumot, ezért kellene a segítség.
Kicserélném a feszítő patront a gépbe.(f4i)
Ehhez keresek Budapesten olyan szerelőt, vagy helyet aki megcsinálná jó áron, korrekten.
Természetesen feszítő patron is kellene.
Az enyémnek is van egy kis kuplung hangja, elvileg a kosár üt bele valamibe, de ebben nem vagyok biztos. Ha álló helyzetben behúzod a kuplungot és elhallgat akkor tuti az. Ne foglalkozz vele, minden motornak van valamennyire ilyen hangja.....
Ja és a szokásos tanács majdnem lemaradt: Állítsd bármilyen másik Japán motor mellé és észreveszed, hogy nem is olyan vészes az a hang.
Két haveromnak van 750-es gixere K2 esek, és meghallgatták az én blokkom hangját, és el voltak halva, hogy ezek a Hondák milyen csendesek, az övéknek meg olyan hangja van mintha esne szétfele
Az enyémnek is van egy kis kinyomócsapágy hangja, de csak melegen, amikor felhígul az olaj. Amúgy az egészet olajcsere után kezdte, lehet nem full szintetikus 10w-50-es olajat kellett volna beletenni.
Ha alapjáraton zörög, akkor húzd be a kuplungot, az enyém ilyenkor csendben lesz...
Nos akkor tisztelettel a figyelmetekbe ajánlok egy általunk szervezett, egész napos programot AUGUSZTUS 14-re.
Pancsi Sárváron és Pancsi-ringen!
Reggel legurulunk lazítani a Sárvári fürdőbe, ott elköltjük ebédünket egy helyi étteremben (még nem tom hol, jöhetnek ötletek) és délután egy kellemes "esti motorozás"-sal zárjuk a napot a Pannónia-ringen. Este hazaindulás, érkezés előreláthatólag sötétben.
Szijjjjasztóóóók!
Üdv a csapatban Manó!
Van egy "eseménynaptár" nevű gomb, oda is szoktunk felírni programokat, de persze itt is megbeszéljük, konkretizáljuk a gurulásokat.
...
Szia.
2 db megy a hátsó lámpába, érdemes kapásból 2db-ot venni, mert ha az egyik kiég lehet számítani a másik cseréjére is lassacskán. Murphy törvénye!
680.-Ft/db áron van. Ha kell, hívj fel és megbeszéljük a részleteket.
Sziasztok
Nekem valószínűleg vezérműlánc feszítőt kell cserélnem az f2- esemen. Pár szóban le tudjátok írni hogy kell. A blokott menyire kell megbontani? Ha meg kell. Előre is köszönöm a válaszokat.
BryanFox
Itt vagyok - tudod, a várpalotai cbr 600 (és xx).
Köszi a kedvességed és a jó beszélgetést Veled és Postással :)
Ha van valami jó programotok, szívesen fogadom :)
Üdv!
Lenne néhány kérdésem a motorommal kapcsolatban(most vettem). Alapjáraton egy kicsit olyan kerregő hangja van. Kuplung kinyomó csapágy gondja lehet? vagy ez természetes ezeknél, mert már hallottam ezt is-azt is. Továbbá nem tudom tudtok-e segíteni de kiégett a hátsó lámpa egyik izzója. Ilyet hol tudnék venni, mert én meg még a helyi boltos se látott még ilyen izzót :D
Előre is kösz a válaszokat!
Üdv:Peti432!
Vezérműlánc feszítő cseréhez semmi speckó szerszámra nincs szükség. Igaz egy kicsiot nehéz hozzáférni, de megoldható. Én is kicseréltem magam. Cserekor figyelj, hogy az új tömítés ki ne maradjon, haver igy járt
csak azt akarod mondani, te haver vagy neki, és nem kért szerelésért pénzt.:-)