Te drága én is inkább adok a Te véleményedre, mint egy idegenre, arról nem beszélve h előbb adok egy felvetésre amin el lehet indulni, mintsem egy "ez úgy hülyeség ahogy van" megnyilvánulásra
Felőlem le is rendezhetjük vele ma úgyis morci napom volt
Sajnos nem n voltam
De állítólag van a közelben egy csaj aki hasonlít rám, és F4ese van talán, piros. Egyre többen mondják, no meg a minap láttam egy ugyan olyan F3ast mint Nekem van, Az alföldön hirdettek egyet lehet h idevalósi vette meg
Hahó, szia. Tarts kicsit talonban kérlek, mert megrendeltem a másikat, de gyanúsan olcsó volt. Nem hiszem, hogy megfelelő lesz, de megvárom míg megérkezik és szólni fogok mi a helyzet vele. Neked is köszönöm a segítséget. Alakul a gépezet lassan... :-)
1. Nem tudom túramotorhoz képest milyen, de sportmotorhoz képest kifejezetten kényelmes. Mentem már vele 350km-t/nap is, semmi bajom nem volt tőle. Utassal is mentem már 150km-t/nap, ő sem panaszkodott sőt élvezte is. 240-nél még igazgatta az övét az autópályán tehát nem hiszem, hogy annyira kényelmetlen lenne.
2. Fogyasztás tényleg elég sok mindentől függ legkevesebb nekem 5,5 volt PC-vel, legtöbb 11 Hringen.
3. Típushiba a láncfeszítő, ahogy a kolléga is említette.
4. Ha minden áron az együléses F4i-t szeretnél venni akkor 2003-2005. A 2005 utániakon már nem állítható a futómű. Egyébként az utána lévők is nagyon jók.
5. 120-nál pont 6000-et forog 6-ban, nekem abszolút nem volt zavaró a 2 személy. Simán jó szerintem. Futómű meg beállítás kérdése. Ha 2005ig veszel, akkor elöl hátul kapsz egy full állítható futóművet. Tudsz állítani rugó előfeszítést, húzó- és nyomófokozati csillapítást is. Egy jó gumival, jól belőtt guminyomással és futóművel szerintem egy nagyon barátságos, kezes és toleráns motort kapsz. Gyönyörűen korrigálja a hülyeségeket, jó a visszajelzés az útról, bár agresszív vezetési stílusnál szar úton nekem beszitál a kormány és cibálja a karom. Ha nagyon csúnyán elkezd csóválni elég nehéz kiszállni belőle, de hideg vérrel és ésszel meg lehet oldani. Ráadásul egy kormánygátló segíthet a problémán, de ez tényleg csak egy agresszív stílusnál jön elő, egyébként eszméletlen barátságos és kezes.
- 100 km után kezdem érezni, hogy nem fotelben ülök, addig semmi gond...
- fogyasztás kb 5,5 - 8, csuklótól és idegállapottól függően
- típushiba a láncfeszítő, emiatt viszonylag hamar elkezd csörögni a vez.lánc, nálam most kell másodszor cserélni, 20.000 km-nél
- pörgős motor, vissza kell váltani előzéshez, de ezzel nincs is baj
- kényelmes, de sportmotor, ha hosszabb túrákat akarsz tenni két személlyel, nem ez a legjobb választás, rövid távon mindenki élvezte eddig hátul, de 100-200 km-t nem vállaltak volna
- jobban ráz, mint mondjuk egy VFR800, de jól viseli a rázós utakat, inkább a nyomvályúk okoznak gondot, legalábbis nekem...
Roberto árul egy nagyon friss darabot (6970-es hsz), érdemes megnézni link
Vásárlás előtt állok és több típus közül ez is alternatíva vagyis a cbr600f 2004-től. Lenne pár kérdésem.
Kinek mennyi km után kezd el fájni a hátsója?
Mennyi idő után kezd fárasztó lenni a nyeregben?
Min és max fogyasztása mennyi a vasnak?
Milyen típushibák vannak?
Milyen évjárattól érdemes venni?
2 személlyel 120-nál mennyire rugalmas? (vissza kell váltani?)
2 személlyel mennyire kényelmes? Utas mennyire panaszkodik?
Futóműve mennyire viseli a rosszabb utat? Mennyire ráz?
Köszi előre is, akinek lesz lelki ereje válaszolni a sok kérdésemre!
Köszönöm szavaid, csak én ilyen érzékeny f@sz vagyok. (Néha valóban kicsit érzékenyebb, mint kellene)
Segíteni így is úgy is fogok, csak lehet a fórumot hanyagolom majd kicsit. Aki akar megtalál úgy is.
Lábim alakul, köszöni szépen, még 3 hét...
Azért motorozgatok néha, legalább is melóba a CimBoRával járok.
Aug 14-én Pancsi-ring ismét! Tervezünk egy olyan családi nap félét délelőtti fürcsizéssel a környéken, délutáni motorozással a ringen. Ha gondoljátok és van kedvetek csatlakozni...
Bryen te sem kezdő forumozó vagy tehát tapasztalhattad, hogy sokszor vannak "érdekes" megnyilvánulásai emberkéknek. Valamikor tényleges rosszindulatból, máskor tudatlanságból, ezeken fel ne húzd magad nem éri meg az idegeskedést (tudom mondani könnyű). Aki már régebbi forumozó az úgy is ismer téged és tudja, hogy nem szoktál hülyeségeket állítani és írkálni, tehát csak így tovább az irkálással.
Szerintem a többségünk nem szeretne elveszíteni egy normális forumozó és segítőkész társat!
Lábad gyógyul?
Köszönöm a kedves megnyilvánulásod, én kérek elnézést... hogy próbálok segíteni.
Az ilyen beszólások miatt megy el a kedvem a fórumozástól és sok mástól is. Ha ilyen szakavatott vagy old meg a motoros társunk problémáját, aztán tsókolom. Úgy rémlik volt már neked hasonló megjegyzésed irányomban. Engem ne fricskázz kérlek! (Nem én vagyok az az ember akit kritizálnod kellene)
Maradok tisztelettel, Bry
Felőlem le is rendezhetjük vele ma úgyis morci napom volt
Sajnos nem n voltam
De állítólag van a közelben egy csaj aki hasonlít rám, és F4ese van talán, piros. Egyre többen mondják, no meg a minap láttam egy ugyan olyan F3ast mint Nekem van, Az alföldön hirdettek egyet lehet h idevalósi vette meg
Van szükség v.milyen speciálsi szerszámra a vezérműláncfeszítő kicseréléséhez?
Úgy hallottam hogy nem kell semmit szétszedni hozzá csak egy kis ügyesség kell és beforgatható a helyére.
üdv.: Zsolt
megvetted végülis a másik plexit?
Ha érdekel, a gyári plexit oda tudom adni olcsóbban,
kb.6000 Ft-ért.
1. Nem tudom túramotorhoz képest milyen, de sportmotorhoz képest kifejezetten kényelmes. Mentem már vele 350km-t/nap is, semmi bajom nem volt tőle. Utassal is mentem már 150km-t/nap, ő sem panaszkodott sőt élvezte is. 240-nél még igazgatta az övét az autópályán tehát nem hiszem, hogy annyira kényelmetlen lenne.
2. Fogyasztás tényleg elég sok mindentől függ legkevesebb nekem 5,5 volt PC-vel, legtöbb 11 Hringen.
3. Típushiba a láncfeszítő, ahogy a kolléga is említette.
4. Ha minden áron az együléses F4i-t szeretnél venni akkor 2003-2005. A 2005 utániakon már nem állítható a futómű. Egyébként az utána lévők is nagyon jók.
5. 120-nál pont 6000-et forog 6-ban, nekem abszolút nem volt zavaró a 2 személy. Simán jó szerintem. Futómű meg beállítás kérdése. Ha 2005ig veszel, akkor elöl hátul kapsz egy full állítható futóművet. Tudsz állítani rugó előfeszítést, húzó- és nyomófokozati csillapítást is. Egy jó gumival, jól belőtt guminyomással és futóművel szerintem egy nagyon barátságos, kezes és toleráns motort kapsz. Gyönyörűen korrigálja a hülyeségeket, jó a visszajelzés az útról, bár agresszív vezetési stílusnál szar úton nekem beszitál a kormány és cibálja a karom. Ha nagyon csúnyán elkezd csóválni elég nehéz kiszállni belőle, de hideg vérrel és ésszel meg lehet oldani. Ráadásul egy kormánygátló segíthet a problémán, de ez tényleg csak egy agresszív stílusnál jön elő, egyébként eszméletlen barátságos és kezes.
Ma büszke és boldog tulajdonosa lettem egy Honda Cbr 600 F4-nek :)
Esetleg majd járogatnék ide a fórumra ha nem nagy gond :)
Üdv: Peti432!
Ismét töltöttem fel pár képecskét, ha valakit érdekelne.
CBR 600F Őrisáp - Gánt Bányatelep - Csákberény
Csörpi-csörpi csipp-csipp
- 100 km után kezdem érezni, hogy nem fotelben ülök, addig semmi gond...
- fogyasztás kb 5,5 - 8, csuklótól és idegállapottól függően
- típushiba a láncfeszítő, emiatt viszonylag hamar elkezd csörögni a vez.lánc, nálam most kell másodszor cserélni, 20.000 km-nél
- pörgős motor, vissza kell váltani előzéshez, de ezzel nincs is baj
- kényelmes, de sportmotor, ha hosszabb túrákat akarsz tenni két személlyel, nem ez a legjobb választás, rövid távon mindenki élvezte eddig hátul, de 100-200 km-t nem vállaltak volna
- jobban ráz, mint mondjuk egy VFR800, de jól viseli a rázós utakat, inkább a nyomvályúk okoznak gondot, legalábbis nekem...
Roberto árul egy nagyon friss darabot (6970-es hsz), érdemes megnézni link
Vásárlás előtt állok és több típus közül ez is alternatíva vagyis a cbr600f 2004-től. Lenne pár kérdésem.
Kinek mennyi km után kezd el fájni a hátsója?
Mennyi idő után kezd fárasztó lenni a nyeregben?
Min és max fogyasztása mennyi a vasnak?
Milyen típushibák vannak?
Milyen évjárattól érdemes venni?
2 személlyel 120-nál mennyire rugalmas? (vissza kell váltani?)
2 személlyel mennyire kényelmes? Utas mennyire panaszkodik?
Futóműve mennyire viseli a rosszabb utat? Mennyire ráz?
Köszi előre is, akinek lesz lelki ereje válaszolni a sok kérdésemre!
kell leszarni a trollokat és csak a normálisokkal foglalkozni a többit meg leszarni.
Segíteni így is úgy is fogok, csak lehet a fórumot hanyagolom majd kicsit. Aki akar megtalál úgy is.
Lábim alakul, köszöni szépen, még 3 hét...
Azért motorozgatok néha, legalább is melóba a CimBoRával járok.
Aug 14-én Pancsi-ring ismét! Tervezünk egy olyan családi nap félét délelőtti fürcsizéssel a környéken, délutáni motorozással a ringen. Ha gondoljátok és van kedvetek csatlakozni...
Szerintem a többségünk nem szeretne elveszíteni egy normális forumozó és segítőkész társat!
Lábad gyógyul?
Az ilyen beszólások miatt megy el a kedvem a fórumozástól és sok mástól is. Ha ilyen szakavatott vagy old meg a motoros társunk problémáját, aztán tsókolom. Úgy rémlik volt már neked hasonló megjegyzésed irányomban. Engem ne fricskázz kérlek! (Nem én vagyok az az ember akit kritizálnod kellene)
Maradok tisztelettel, Bry