Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló Köszönöm a válaszotok én csak is gyárit teszek be,nekem ez bevált
Sajnos újból összetörtem a cbr-t ezúttal a jobb oldal tört össze. Undertailt vennék aki tud jó fajtát. Hálózsák valamilyen okból( valószínűleg elszakadt a gumikötél) kerék és az undertail közé berántotta. Elsőnek azt hittem defekt, kb. 90-100 körül mehettem és 100 méteres "pattogás" után, keresztbe dobott egy szaltót a motor. Bukó meg kabát megvédet, de húzós volt a dolog. Ja és jött szembe egy autós aki az egészet látta és még csak nem is lassított, csak 300 méterrel arrébb, az úton lévő sátramnál..
Ne viccelj már, persze hogy fordulhatsz hozzám. Örülök, ha segíthetek valamiben és nekem is jót tesz a cégnél, ha a főnök látja rajtam, hogy szívvel-lélekkel dolgozom.
Én is köszönöm az elismerést, de most kicsit másképp néz ki a vas. A szezon végén végre átfestetem a számomra áhított piros-fekete színre. Addig pályaidommal szereltem fel. Íme itt a ringre átdolgozott verzió:
Hello! Köszönöm a kimerítő választ és a lehetőséget! Kulcskód sajnos nincs. Dobok még egy próbát az előző tulajnál, és ha nem járok sikerrel igénybe veszem az első opciót. Viszont ha a cégnél vagy, megkérdezném, h. szükség esetén más alkatrész tekintetében is lehetne hozzátok fordulni?
Köszönöm, de a te géped szerintem szebb állapotban van
Szia. Most csináltattunk kulcsot egy SH-300-hoz, ugyanaz a folyamat: Meg tudom rendelni neked az üres gyári kulcsot (betanítatlanul) és a kollégám feltanítja neked. Az árat privátban meg tudjuk majd beszélni, ha felhívsz bármelyik munkanap (9-17-ig), mert fejből nem tudom.
Az üres gyári kulcs ára: 6395,- Ft +ÁFA

Ha meg van a kulcs kódod, akkor az a folyamat is járható, hogy a gyárból rendeljük meg neked a kész (feltanított) kulcsot, de az qva sok idő és drágább is.

A harmadik lehetőség, hogy veszel pl bontóból egy komplett 2 kulcsos zár szettet, mindennel együtt. (Ez is elég tetemes kiadás lenne)

A negyedik lehetőség, hogy csak egy HISS vevő egységet veszel a hozzá tartozó 2db kulccsal és átlamelláztatod az összes záradat az új kulcsokhoz. (Itt meg a munkadíj lenne drágább a sok vacakolás miatt)
Kb ennyi lehetőség közül választhatsz. Ha döntöttél, megkereshetsz, segítek. (A Hondánál dolgozom)
Szép a moci! ...testvérem!
Köszönöm! Akkor keresnem kell valami spec kulcsmásolót, mert gondolom a gyári másolás az horribilis.
Láttam a galériában:) Tapasztalataid vele?
Inmo-s,nekem is volt ilyenem...
ugyan ezt az utat jártuk végig egy ugyan ilyen motorral
Sziasztok! Segítségetek kérném. Vettem egy Angliából behozott Honda CBR 600 F Ultima Light 2000-et. Sajnos csak egy kulcsa van. Honnan tudom megnézni, hogy ez immobiliseres-e? Ill. hogy lehet egy ilyet másoltatni? Előre is kösz!
"Snegurochka" láthattunk ma délután Zircen?
sziasztok.egy kis segítséget szeretnék kérni.,hátha túd nekem valaki segíteni.van egy 1990-es kiadású cbr600-om.papírok nélküli.és szeretnék hozzá papírt szereni.és az lenne a kérdésem hogy nem-e tud valaki egy ilyen kiadású vagy 90 körüli papíros hondát?az se baj ha 400-as.és az lenne a legjobb ha törött a motor.és még farokidomot tudna-e valaki üllésekkel együtt?ha valaki tud kérem segítsen.
Köszönöm de azt nem érem fel. 1m alatt kell maradnom.
Mx az idomot kell leszedni. Nekem a szerelő 20-ért cserélte feszítővel együtt, 1 éve cseréltem, de ő az F4-en, nem is szokott cserlni, mert lehet rajt állítani.
ja és a feszítő patronra 32000 ft mondott,nekem ez egy kicsit soknak tűnik.
sziasztok cserélt már valaki közületek vezérműlánc feszítő patront? mennyire kell a hozz szétszedni a mocit, mert nekem a szerelő egy huszast mondott hogy kicseréli plusz az alkatrész(állítólag nagyon szét kell szedni hozzá)
Szia.
F4-hez gyári betétek:
Első (komplett) szett:19906,- Ft +ÁFA
Hátsó: 7517,- Ft +ÁFA

(Az árak hivatalos márkakereskedői, kedvezmény nélküli kisker. árak)
a kenés igazából ízlés dolga. én szeretem ha szépen is néz ki a láncom amellett hogy jól meg van kenve. ezért WÜRTH DRYLUBE száraz átlátszó sprayt használok. nekem eddig ez jött be a legjobban. nem dobja le és ha megfogod érzed hogy zsíros .
Errefelé ez az abszolut egyeduralkodó lánckenésileg:
http://cgi.ebay.co.uk/SCOTTOIL...
Tényleg profin működik, van saját olaja is, de mást is használhatsz. van megnövelt "túra" kivitel is.
Stihl lánckenő olajat használnak sokan! Egyébként amikor láncot cseréltem a motoromon akkor a DID láncnak a dobozán rajta volt hogy 80W90 olajjal kell kenni!
Láttam én már ilyen szerkezetet. Abba egyébként sima hajtómű olajat tesznek vagy valami speckó cucc kell bele?
Itt egy pl., de ezer bolt van, ahol árulnak. Itt mindet megtalálsz róla.
http://motorparts.hu/index.php...

F4-hez előre 2P245 NS, RS, ST kell, így megy fel az ára is:
8.200,- Ft
9.400,- Ft
11.200,- Ft

hátsó 2P244 NS RS, ST
8.500,- Ft
10.500,- Ft
11.200,- Ft
A láncolajzásról csak annyit hogy nézz be a Bandit topicba ! Ott rengetegen olajozzák a láncot! Láncolajzóval! Többen a McCoi rendszert alkalmazzák! Volt olyan aki 100000 Km nél ( nem elírás!) cserélte a gyári láncot!
""Gyászjelentés": Tegnap lecseréltük Vadász gépéről a McCoi "tesztláncot" Bőven 100.000 km felett teljesített. Kislánckerékből 3-at fogyasztott el, viszont a hátsóból egy kiszolgálta ezt a távot. Már volt nyúlása a láncnak, de egyáltalán nem vészes. (Láttam már cifrábbat is tized ekkora futásteljesítménnyel). Igazából még volt egy kis fejvakargatás, hogy -Te, muszáj ezt cserélni? :-)

Igen szerintem már épp ideje volt. Mindenesetre ez a szett remekül példázza egy jól beállított olajzó áldásos hatását."
Én is most építek láncolajzót mert elegem lett a spray-ből!
Én is Brigéciollal mosom a láncom és ezelőtt a krosszokon is azzal tisztítottam és soha semmi baja nem lett az O vagy X gyűrűknek.
Kenésre viszont az olajat, már csak egyetlen ok miatt sem ajánlanám, azért mert össze-vissza szórja a lánc (mivel folyékony marad) a direkt erre a célra kifejlesztett láncspray-kel ellentétben. Ezekből viszont rengeteg fajta van és szerintem nem lehet nagy különbség.
Én a biciklimhez vásárolt teflonos láncspray-t és az olajcserénél kapott Repsol láncspray-t használom. De van egy 5 literes piros színű ipari lánckenőanyagom is, ami rohadt jó, csak azért nem szeretem, mert ecsettel kell kenegetni, viszont szép piros lesz tőle a lánc.
valaki mondja valaki csinálja

KTM 620 : 520-as regina lánc - 3 év
CBR 600F2 ... ? nememlékszem milyen lánc 1 év - kb 5000km
CBR 600 F1 ... ? 10.000km
CRM 125 520 CZ lánc kb 30.000km 3év


brigéciol , fogkefe, csapi nyomás = hibátlan láncok. természetes kopáson kívül.



mondhatja akárki hogy a haverjának az apjának az akárkijének megette a gumit a brigéciol meg szétmarta még a szemgolyóját is..

ha addig van rajta míg feloldja a retket és utána lemosod, a guminak SEMMI baja nem lesz.

amúgy mindenki azt csnál amit akar..

persze az erősebb narancssárga brigéciolról beszélek mert a citromsárga az ilyen környezetvédelmi meleghúgy fos semmiresejó ...