Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Heló mindenkinek érdeklődni szeretnék h gyári nissin első és hátsó fékbetét mennyibe fájna?
Ha vki tudja és megosztaná Velem megköszönném
Gyere el és nézd meg az enyém. Nem fogsz benne csalódni:
link
Köszönöm megtaláltam. Igen cbr-t szeretnék. Remélem hamar meg is lesz. :)
Köszönöm a tanácsokat!
kijavítom magam : "Én mindig veszek a Louisznál...."
üdv. Szerintem nem kell sajnálni azt a pár fillért a spéci tisztitó spray re. Én nem mindig veszek a Louisnál és azzal tisztítom nem annyira drága és ha szépen rendbe van tartva a lánc akkor a fél literes elég két tisztitásra. az meg minimum 1000 km. És biztos lehetsz benne hogy ez jó és nem szólnak kósza hirek róla amik megzavarják az ember bizalmát. Régebb próbáltam én is pár dolgot de aztan az lett a vége hogy mélyen bele kellett nyúljak a zsebbe.

Én jelenleg ezt a tisztítót és ezt az ápolót használom. Az ápoló kerámia alapú szép fehér lesz tőle a lánc, nem nyulik, nem piszkol össze mindent és nem hagy maga után egy nagy sz@rkupacot. A 750 ml kanna pedig 3 tisztitásra elegendő és csillog villog minden.
Üdv. nagyfordulatú kollégák!

Más fórumokon rengeteget vitatkoztunk a lánctisztításról, dehát ez is olyan, mint a mosogatás: százféleképpen lehet, és mindenki meg van róla győződve, hogy az ő módszere a frankó. (Én is )

Szóval: a láncot nem zsírozzuk, hanem fújjuk.Érzésre, de legalább 500-1000 km-enként, és eső után mindig. Legjobb a teflonos (fehér) láncspray, esetleg lehet pepecselni hajtóműolajjal, de hosszútávon nem kifizetődő.

Ha a lánc durván retkes, akkor meg kell pucolni. A pucolás szerintem olyan, mint a hajmosás, a túl gyakori se jó.
(Van aki minden 1000km után pucolja

Pucolás: vehetsz drága lánctisztítót, de van egy Brigéciol nevű csodaszer, ami tökéletesen megfelel a célra. Ecset, utána leöblíted.Egyesek szerint a Brigót sem szereti az O (X stb.) gyűrű, de ezzel én vitatkoznék.
Most voltunk kint osztrákoknál a Louis motorosboltban és ott van ilyen lánctisztító készlet 20 euroért. Lehet nekem is vennem kellett volna...
Az ilyen motorokat kerüld el szerintem. Hátul nem is láttam rajta indexet. NAgyot pereceltek vele és így lett összerakva. Perecelések közt is van különbség nem mindegy hogy mekkora. Nézz másik motort ha nem futja rá akkor vegyél egy jó állapotban lévő F3-ast.
Szia. Nem ismerem a motort, de pár dolog azért lenne...
Mit vársz ennek a mocinak az előéletétől?! Kérd meg a tulaját, hogy mondjon el róla MINDENT amit tud, mert érdekel a motor és tetszik, de nem akarod egy esetleges polgári perben leperelni még a gatyáját is róla egy " véletlenül elfelejtett" rejtett hiba miatt! Senki nem szeret bíróságra járni, pedig egy ilyen eladói hiba egyértelműen ezt vonja maga után, ezt mindenképp tudatnám vele azért, normálisan.
Ha össze volt törve, vagy elcsúszott (ami igencsak előfordulhat ennél a gépnél, mivel a vak is láthatja, hogy újra van fényezve) semmi ok az aggodalomra, ha tökéletesen működőképes és szépen (szakszerűen) helyre lett állítva. Azért ennyi a mennyi!
Egy a lényeg, legyetek egymással őszinték az adás-vételkor és akkor nem kell mással foglalkozni!

(Lehet, hogy most sokan egy hülye, naív f@sznak gondolnak a leírtak alapján, de nekem mégis ez jött be és annak idején 650-ért sikerült megvennem egy zsír állapotú ugyanilyet, tehát a tények igazoltak!)
Érdemes letisztítani, min. áttörölni nem benzines, mert állítólag azt nem szereti az O-gyűrű, hanem petróleumos ronggyal, vagy ecsettel át is moshatod, ha tutira akarsz menni és utána vízzel leöblít, szárít, szttán láncspray.

Én speckó csak az első variációt szoktam alkalmazni, persze a második az jobb.

Persze jó pííízé kapsz direkt lánctisztító szerkentyűt, amit ráteszel a láncra és szépen megtisztítja.
http://bembomotor.hu/module/li... (lánctisztító készlet)
6932 hozzászólásban megtalálod!
Ha Cbr-ed lesz, szívesen látunk itt a fórumon
Sziasztok! Motort szeretnék vásárolni ehhez kapcsolódóan kérném a segítségeteket. Azt szeretném tudni, hogy hány kilométerenként van kiírva szerviz és mikor mit kell átnézni. Sajnos a service manualban nem találok erről semmit. Köszi a segítséget.
Üdv: Bandy
Üdv!
Mostanában nagyon nézegettem az F4-es Cbr-eket. És találtam egyet. Az lenne a kérdésem hogy ismeritek-e esetleg a motort, vagy az előéletéről valamit. Illetve hogy ti mit gondoltok róla?
itt a motor: link

Előre is kösz a válaszokat!
Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne hogy a láncot zsírzás előtt tisztítani is kell? Ha igen mivel?(benzin?)
Milyen időközönként?

Köszönöm!
Pityu, Te véletlenül nem Pityu22 néven szerepeltél a sajnos bedöglött a DAV féle cbr-club fórumon? Mert hát nickname nagyon hasonló, Zirc is stimmel stb...
Ez már kb. 5-6 éves sztori, de tanúlságos.
Horvát autópálya, kocsival hazafelé 160-180 km/h. Sajnos ezt a sebességet az alagutaknál is tartottuk, ahol asszem 100 v. 110 km/h a megengedett. Fehér vw passat beállt mögénk, mint utólag kiderült (semmi jelzés rajta), aztán egy idő után megelőz, hátsó ablak villog, h kövessük és rendőr bácsi felvette a sapkáját és integet ablakon kifelé egy kis stoptáblával. Parkolóba be, kamera visszajátszás, büntetés.
Egyébként jó fejek voltak, azt mondta, h a 160 még elment volna, de az alagutaknál azért lassítani kellett volna.
Piaggo beverlyre.
És mire cserélnéd le amúgy?
Persze tárt karokkal várunk
viszont nekem is van egy kérdésem. A vezérműlánc feszítő az magát állítja vagy tudok én is állítani rajta mert elkezdett zörögni a motorban a vezérműlánc. 97es honda cbr 600 F3-as motorról van szó. Válaszokat köszi.
Hello. 525-ös 108 vagy 110 szemes lánc kell ami 100 lóerőig bírja terhelést.
hali!kérdezném pontosan milyen méretü lánc kell 1998f3-ra ja nem vezérmü lánc hanem sima!ha valaki tudja irja meg
Én már cseréltem többször, mondjuk szervízben szoktam csináltatni, túl nagy ára nincs az anyagnak, meg, ha gyertyacserével együt csináltatod, akkor a munkadíj sem sokat változik, mert az airbox beömlője alatt van pont a hűtősapkája, gyertyacserénél meg azt úgyis le kell venni. Nekem a hűtőnél szokták tölteni, a vízpumpánál meg leengedni. Pontos árat nem tudok rá mondani.
Van egy olyan gyanúm a pálya nekem sem lesz a kedvencem hosszú távon
Tudtuk valamit a horvát trafipaxok gyakoriságáról pályán/főutakon?
Annyira nem akarok száguldozni, csomagokkal, 2 személlyel, de azért ha valakinek van ez ügyben tapasztalata leírhatná.
Néztem pár videót, az útminőségre sztem nem lesz panasz