Üdv a csapatban! Tényleg jó kis társaság jött itt össze.
Én még csak 700 km-t nyomtam le egy seggel (persze tankolások és kisebb pihenőkkel) de a te tervezett 1600 km-ed az nem semmi le a kalappal ! Nekem a hátsóm és a térdeim tiltakoztak legjobban a hosszú lovaglás alatt, de azért kibírható volt.
Sok sikertt és balesetmentes utat.
Én fullra szoktam tölteni, lemez fölé. Bár azt írja, h ne tegyük, szerintem csak azért, mert utána már nem sok fér bele és foschnak attól, h kiömlik a benya rá a forró motorra és wow.
Én is tankoltam már 13-14-et.
Hát barátom, egy seggel 1600 még túramotorral is sanszos, nem 600f-el. Én eddig kb. 550-600 km-et mentem egy seggel, de már az se esett nagyon jól, szóval én azért ezt meggondolnám.
Az még kocsival is qrva sok. Télen szoktunk franciákhoz járni síelni (1300-1400 km) és a végére már rohadtul elegünk van. Ráadásul tuti h egy idő után elfáradsz és motoron 1 kis kihagyás is nagyon veszélyes lehet. Szóval inkább iktasson be legalább 1 plusz napot, de inkább 2-őt és akkor még élvezni is fogod a motorozást.
Sziasztok,
Üdv mindenkinek, új vagyok itt a fórumon, igazából csak azért, mert most találtam rá..
Egy f3-at hajtok egy ideje, jópár év kihagyás után.
Hogy rögtön kérdésem is legyen:
Csináltatok már akkora marhaságot, amire készülök a hónap végén ? Egy seggel kellene letolnom 1600 km-t az f3-al. Ha valaki elkövetett ilyent, várnám a tapasztalatait
A fórum tetszik, a "törzsgárda" jó kis csapat lehet ...
Ha valakinek kell segítség külföldi alkatrészellátásban, nyugodtan szóljon... (Londonban élek).
14-et tankoltál mikor 200 kilométernél előjött a jelzés a műszerfalon? Ha jól sejtem nektek is van a tanksapka alatt keresztbe egy lapos lemez, na én addig tankolok mindig, és az nagyon max 11,5-12 liter. Hová fér ebbe 14, lehet feljebb is tölteni? Mondjuk akkor nekem sem 200 körül jönne elő, hanem közel 230-250-nél.. Nekem vágott gyári dobbal, 130 körüli utazóval 6 liter volt a legtöbb.
Nekem egy CB 500 -om volt talán láttalak is párszor azon a fórumon. Szerintem se lenne túl jó ötlet hogy átalakítsd a kormányt. Igy rögtön belegondolva ha a kormány magasabb pozicióba kerül lehet hogy fogja érni a kezed a szélvédőt amikor teljesen el kell fordítsd a kormányt, a gyári kormánynak meg van hagyva a hely hogy elforditsd teljesen s ez a hely nem túl széles, pár centivel magasabban már ott van a plexid, autók között nem lesz könnyű cselezni. De nem is nagyon hallottam volna hogy csinált volna valaki ilyesmit.
Én vágytam erre az üléspozicióra, nekem kereken most van meg a mocim 1 honapja és 5 napja. Már alattam gurult 1820 km-t. nagyon nagyon szeretem. Kis kezesbárány . A pihenést rajta úgy oldom meg ahogy emlitették előttem is, előre ülök amennyire csak tudok és kicsikét jobb felé elfordulok bal kézzel elengedem a kormányt és a jobb térdem előre nyomom. Nekem ekkor egyenes viszonylag a gerincem mivel hogy csak 165 centi vagyok .
Fogyasztással 5,7 el jöttem ki amikor legutóbb számoltam. De ez erdélyben volt dimbes dombos kanyaros utszakaszokon kisebb nagyobb emelkedőkkel, párszor azért elfutottak az indulatok...
Száraz utat cimborák. A gyergyói medencében jelenleg olyan hideg van hogy a kutyát is be a házba .
Most jut eszembe srácok... ha bárkinek szüksége lenne valami valódi karbon cuccra ((üvegszálast is csinál) sárvédő, dekni védő, üléstakaró, stb), akkor szívesen megadom a srác nevét telefonszámát, mert nagyon szépen dolgozik és szerintem elég olcsón!
Szia Zsolt. Gratulálok a vashoz, nagyon szép állapotban van! Sok kellemes és balesetmentes km-t kívánok vele!
Engedd meg kérlek, hogy megosszam veled aggályom a kormány cseréjével kapcsolatban: az én szememben az szentségtörés.
Egy ilyen gyönyörű F4-est "elcsúfítani" egy túrakormánnyal, azért mert a CBF-eden azt a pozíciót szoktad meg nem hiszem, hogy a legjobb ötlet, mellesleg nem valami szép látvány. Még ha egy idom nélküli, vagy stunt motort készítenél, akkor rendben, de így ...?!
Szokd meg, hogy EZ egy SPORT-TÚRA (supersport) moci és a rengeteg előny mellett azzal az apró hátránnyal is jár, hogy 100km-enként néha kicsit megrázod a csuklód!
Egy vezetési ötlet: ha kezdesz fáradni, úgy ülj az ülésben, mint ha meg akarnád ...ni a tankot, mert egyenesebb lesz a gerinced és kevesebb terhelést kap a csuklód, ergo nem támaszkodsz annyi súllyal rá.
Szóval reménykedem, hogy átgondolod még kormánycserés terveid és élvezni fogod új paripád minden rezdülését, velünk CBR 600 F-esekkel együtt.
Egy kis beszámoló az első 350km-ről.
Elsősorban had mondjam el hogy, azonnal beleszerettem a gépbe. Alig akartam leszállni róla. Nagyon kezes és ha kell örült vadló. Elég jól motorozható 3ezertől 7-8 ezerig, utána viszont elszabadul a pokol. Volt egy két durvább gyorsítás amikor 3-ba rakva még az elejét is megemelte. Sajnos ez meglátszott a fogyasztáson is! Kereken 200km-nél kigyulladt a RES felirat, pont egy kúthoz értem és 14 liter ment bele. Könnyű kiszámolni, ez bizony 7liters fogyasztás . Sebaj, megpróbálom majd ezt lefelé vinni. Kanyarogni is elég jól lehet vele, mintha már hónapok óta motoroznék vele. De azért a kanyarokból való kigyorsításoknál oda kell figyelni. Kényelmesnek is bizonyult, kicsit kormányra támaszkodós. Jól esett néha megrázni a csuklómat, vagy felülni és elengedni a kormányt.
Gondolkodom rendes kormány felszerelésén (túrakormány). Valaki tud mondani olyan boltot, ahol lehet ilyen átalakítót kapni? És esetleg egy összeget hogy mibe is kerülne egy ilyen mulatság?
Nekem F3-as van, teljesen meg vagyok vele elégedve. Technikában nincs különbség az F2 F3 között, de kinézetre szerintem szebbek az F3 ak.
'95-'96 os kivitelek eleje új, de a hátulja még F2, de '97 től új popsit is kaptak, ami már sokkal tetszetősebb. Az enyém '96 os.
Honda is, CBR is, szóval nem lehet rossz választás egyik sem
Miért nem csináltatod egy szerelővel otthon maszekba?Lehet a lapka nem 2200 lenne csak 390ft,és az óradíj sem 8000ft.Persze ha szervizkönyv meg ilyen dolgok kellenek akkor megértem.
Hello minenkinek azt szeretném megkérdezni hogy melyik hoda cbr600f et vegyek ( F2 vagy F3 ast ? ) tapasztalatokat kérnék róluk és évjáratból melyiket?
Ilyen áll a garázsban barátnőm részéről a Fireblade mellett (csak ez így abszolút karcmentesnek, hibátlannak tűnik). Sőt, őszintén szólva emiatt lett (részben ) az én trikolor Blade-em.
Bryan ajánlata korrekt,mint az előbb írtam a tank...stb amúgy is leveszik,a hézag ellenőrzés bele kell,hogy férjen egy nagyszervízbe,sajnos nem minden szervíz üzletpolitikája ilyen.Ha állítani kell gondolom adnak árajánlatot.
Én még csak 700 km-t nyomtam le egy seggel (persze tankolások és kisebb pihenőkkel) de a te tervezett 1600 km-ed az nem semmi le a kalappal ! Nekem a hátsóm és a térdeim tiltakoztak legjobban a hosszú lovaglás alatt, de azért kibírható volt.
Sok sikertt és balesetmentes utat.
Én is tankoltam már 13-14-et.
Hát barátom, egy seggel 1600 még túramotorral is sanszos, nem 600f-el. Én eddig kb. 550-600 km-et mentem egy seggel, de már az se esett nagyon jól, szóval én azért ezt meggondolnám.
Az még kocsival is qrva sok. Télen szoktunk franciákhoz járni síelni (1300-1400 km) és a végére már rohadtul elegünk van. Ráadásul tuti h egy idő után elfáradsz és motoron 1 kis kihagyás is nagyon veszélyes lehet. Szóval inkább iktasson be legalább 1 plusz napot, de inkább 2-őt és akkor még élvezni is fogod a motorozást.
Üdv mindenkinek, új vagyok itt a fórumon, igazából csak azért, mert most találtam rá..
Egy f3-at hajtok egy ideje, jópár év kihagyás után.
Hogy rögtön kérdésem is legyen:
Csináltatok már akkora marhaságot, amire készülök a hónap végén ? Egy seggel kellene letolnom 1600 km-t az f3-al. Ha valaki elkövetett ilyent, várnám a tapasztalatait
A fórum tetszik, a "törzsgárda" jó kis csapat lehet ...
Ha valakinek kell segítség külföldi alkatrészellátásban, nyugodtan szóljon... (Londonban élek).
És akkor ismét egy kérdés.
Sportdob volt a motoron amikor elhoztam (én ezt el is hajítottam, és felraktam a sajátomat )
Viszont a lambda szonda már nem volt benne. Ez mennyire fontos alkatrész?
Üdv Zsolt.:
De egy -1+3az igazi buli mondjuk az már utcára visitós hosszú távon.
(így talán 6.ban is le lehet forgatni néha leszabályzásig,de ezt Exup tudná megmondani tutira)
:)
Nekem egy CB 500 -om volt talán láttalak is párszor azon a fórumon. Szerintem se lenne túl jó ötlet hogy átalakítsd a kormányt. Igy rögtön belegondolva ha a kormány magasabb pozicióba kerül lehet hogy fogja érni a kezed a szélvédőt amikor teljesen el kell fordítsd a kormányt, a gyári kormánynak meg van hagyva a hely hogy elforditsd teljesen s ez a hely nem túl széles, pár centivel magasabban már ott van a plexid, autók között nem lesz könnyű cselezni. De nem is nagyon hallottam volna hogy csinált volna valaki ilyesmit.
Én vágytam erre az üléspozicióra, nekem kereken most van meg a mocim 1 honapja és 5 napja. Már alattam gurult 1820 km-t. nagyon nagyon szeretem. Kis kezesbárány . A pihenést rajta úgy oldom meg ahogy emlitették előttem is, előre ülök amennyire csak tudok és kicsikét jobb felé elfordulok bal kézzel elengedem a kormányt és a jobb térdem előre nyomom. Nekem ekkor egyenes viszonylag a gerincem mivel hogy csak 165 centi vagyok .
Fogyasztással 5,7 el jöttem ki amikor legutóbb számoltam. De ez erdélyben volt dimbes dombos kanyaros utszakaszokon kisebb nagyobb emelkedőkkel, párszor azért elfutottak az indulatok...
Száraz utat cimborák. A gyergyói medencében jelenleg olyan hideg van hogy a kutyát is be a házba .
Engedd meg kérlek, hogy megosszam veled aggályom a kormány cseréjével kapcsolatban: az én szememben az szentségtörés.
Egy ilyen gyönyörű F4-est "elcsúfítani" egy túrakormánnyal, azért mert a CBF-eden azt a pozíciót szoktad meg nem hiszem, hogy a legjobb ötlet, mellesleg nem valami szép látvány. Még ha egy idom nélküli, vagy stunt motort készítenél, akkor rendben, de így ...?!
Szokd meg, hogy EZ egy SPORT-TÚRA (supersport) moci és a rengeteg előny mellett azzal az apró hátránnyal is jár, hogy 100km-enként néha kicsit megrázod a csuklód!
Egy vezetési ötlet: ha kezdesz fáradni, úgy ülj az ülésben, mint ha meg akarnád ...ni a tankot, mert egyenesebb lesz a gerinced és kevesebb terhelést kap a csuklód, ergo nem támaszkodsz annyi súllyal rá.
Szóval reménykedem, hogy átgondolod még kormánycserés terveid és élvezni fogod új paripád minden rezdülését, velünk CBR 600 F-esekkel együtt.
Egy kis beszámoló az első 350km-ről.
Elsősorban had mondjam el hogy, azonnal beleszerettem a gépbe. Alig akartam leszállni róla. Nagyon kezes és ha kell örült vadló. Elég jól motorozható 3ezertől 7-8 ezerig, utána viszont elszabadul a pokol. Volt egy két durvább gyorsítás amikor 3-ba rakva még az elejét is megemelte. Sajnos ez meglátszott a fogyasztáson is! Kereken 200km-nél kigyulladt a RES felirat, pont egy kúthoz értem és 14 liter ment bele. Könnyű kiszámolni, ez bizony 7liters fogyasztás . Sebaj, megpróbálom majd ezt lefelé vinni. Kanyarogni is elég jól lehet vele, mintha már hónapok óta motoroznék vele. De azért a kanyarokból való kigyorsításoknál oda kell figyelni. Kényelmesnek is bizonyult, kicsit kormányra támaszkodós. Jól esett néha megrázni a csuklómat, vagy felülni és elengedni a kormányt.
Gondolkodom rendes kormány felszerelésén (túrakormány). Valaki tud mondani olyan boltot, ahol lehet ilyen átalakítót kapni? És esetleg egy összeget hogy mibe is kerülne egy ilyen mulatság?
Üdv.: Zsolt
http://youtu.be/ZaOVNqA7lBA
'95-'96 os kivitelek eleje új, de a hátulja még F2, de '97 től új popsit is kaptak, ami már sokkal tetszetősebb. Az enyém '96 os.
Honda is, CBR is, szóval nem lehet rossz választás egyik sem
Ilyen áll a garázsban barátnőm részéről a Fireblade mellett (csak ez így abszolút karcmentesnek, hibátlannak tűnik). Sőt, őszintén szólva emiatt lett (részben ) az én trikolor Blade-em.
Ma végre sikerült pár értelmesebb képet készíteni az új gépről!
Honda CBR600F4i
Üdv!