Az iránt érdeklődnék, hogy nincs-e véletlen valakinek elfekvőben 2003as FS-hez matricaszettje? Vagy esetleg tudtok-e mondani ahol be lehetne szerezni?
Előre is köszi
Akkor lehet jobb lesz ha mégis kiveszem őket mielőtt rendelnék. Viszont én szinte biztos vagyok benne, hogy lehet venni csapágyboltban is, még a crossomhoz is be tudták szerezni a kúpos kormánycsapágyat. Igaz arra vártam vagy egy hónapot.
Szia!
Én cseréltem már kerékcsapágyat, (szintén FS-ben), de szerintem nem 6204 volt benne. Legalább is én csak gyári csapágyat tudtam venni, 4.900,-/db áron.
Sajna nekm nincs ilyesmim elfekvőben mikor az enyémhez kellett, én a Pinkmotorsnál vettem tükröket. Azok passzoltak az idomba, de formára, és méretre volt egy kis eltérés a gyárihoz képest. De ha mindkettő összetört, akkor nem lesz külömbség. a karokat nem tudom milyenek, arra eddig nem volt szükségem... kop,kop,kop A bontott cuccokkra azért figyelj, mert lehet, hogy némelyik kicsit tekeredett(fejidomtartó pl.) Jó szerelést, és miahamarabbi felépülést neked és a gépnek is.
A szervizkönyv 6204-es számú csapágyat ír a CBR ('01 FS) első kerékcsapágyának. Az lenne a kérdésem, hogy ennek a számnak alapján már tudnak adni bele valót, vagy inkább jobb ha kiveszem és megmutatom a csapágyboltban?
Esetleg valaki tudja pontosítani a típust, vagy tudja a méreteket?
Előre is köszi.
Sziasztok!
Figyelem, most nekem van szükségem a Ti SEGÍTSÉGETEKRE!
1999-2000-es évjáratú CBR 600 F4-hez KERESEK:
- Fejidomot
- Első fényszórót
- Műszerfalat (Jelcsától kaptam már egy ajánlatot erre)
- Jobb kormánycsutkát (Jelcsától kaptam már egy ajánlatot erre)
- Első fékkart
- Tükröket
- Bal oldalidomot (talán)
- Sebváltó kart
Várom az ajánlatokat, ötleteket, tapasztalatokat az utángyártott alkatrészekről is (pl. irányjelzős tükör, stb). Méretpontosak-e és bevállta-e nektek?
Várom és előre is köszönöm az építő jellegű hozzászólásokat!
Bry
U.i: Elérhetőségeim nyilvánosak a profil oldalamon
1 dl nem okozhat gondot, de én az enyémből leengedném pont a szintig. Nem hiába jelölik a maximumot is, persze ezt is ráhagyással mint minden mást, ezért irtam, hogy az 1dl nem okozhat gondot. Ha bennehagyod valószínű úgy is megeszi.
A motorolaj mennyisége akkor okés a gépben, ha egyenesen álló és nem járó motornál az ellenörző ablakocskában a szint a minimum és maximum között van ( persze indítás már volt, hogy a szűrő is megteljen és vártál egy kicsit, hogy az olaj visszafolyhasson)
Maximum szint fölé sem ésszerű önteni, mert az sem tesz jót a gépnek. Néhány notórius egykerekező teszi ezt, hogy gyertyában is legyen megfelelő olajozása a vasnak. De ez akkor sem jó megoldás, inkább át kell alakítani az olajpumpa szívócsonkját, hogy kerónál is tudjon olajat szívni. De ez már csak a sokat és hosszan egykerekezők gondja (fighterkedőké)
Visszatérve az olajcseréhez, akkor csinálod jól, ha leeresztés és szűrőcsere után felöntöd a maximum szintig, ne fölé. Utána elindítod a gépet, egy kicsit járatod alapjáraton, hogy a szűrő is megteljen majd leállítod. Vársz egy kis idejig min. 5 perc és ellenőrzöd a szintet és ha kell utána önthetsz, de csak a maximum vonalig, fölé sose és a szintet mindíg leállított motornál ellenőrizd.
Ha legközelebb így csinálod semmi gond nem lehet
Tegnap cseréltem először olajat a gépen, és kicsit bajban vagyok. Addig oké hogy egyenesen áll a motor és feltöltöm olajjal a szintjelző fölé, de mikor beindítom akkor a kis szintjelző ablakon a minimum és a maximum között áll az olajszint. A kérdésem az lenne hogy jó ez így vagy járó motornál kell feltölteni a felső vonal fölé?
Oks! Ha írsz egy mail, akkor én is tudok küldeni, zsozsót! Ha megvan akkor felmennék inkább fehérvárra! Max vasárnapig leszek elérhető, utána már csak jövő szombaton.
Mármint hogy a motort tudod kezelni