Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az kemény! Nem ismerem a tárcsagyártókat, EBC-ről hallottam már, meg goldfrenről.
100ezer
50ezer -ért van trw utángyártott csak nem tudom jó-e minőségben
Mennyi a gyári?
Üdv Mindnkinek!
Tuda vki segíteni féktárcsát kellene cserélnem 2001-es cbr 600 f motorban . Milyet vegyek ami jó is mert a gyári horror áron van.
Okés, az nekem megfelel
Remélem minél előbb, mert már nekem is nagyon kell, ha mindenki leadja a rendelést, onnantól kb. két hét. Elvileg.
Én benne vagyok, nekem egy pár első kellene 600 f4i-be, 2004-es évjárat, kb mikorra lenne itt?
Az árak angol fontban értendők!
Az F3 fékbetét garnitúra megvan 32000.- ből
Gyári a cucc, de én még nem rendeltem tőlük, csak egyik ismerősöm. Neki bevált 600RR-be.
Kicsit drága.. Itthon Honda márkakereskedésben megkapod szettben a 3 garnitúrát 45000.- bruttó..
sajnos nem mindegyik modellnél :/
Igen 4 db. A posta a végösszegtől, és a súlytól is függ, de remélem 30 fontnál nem lesz több.
Azt nem vetted észre, hogy indítózásnál elalszik? Az önindító gombja megszakítja a világítás áramkörét...
Szia! XX-hez 40 előre, 23 hátra, F3-hoz 40 előre, 20 hátra. Ezek netto árak, tehát + 17%. De azért kéne majd évjárat hozzájuk.
Meg még annyi, hogy 2005-től a mocik többsége már a gyújtáskulcs elfordításától világítanak, mint a karácsonyfa, ami már indítás előtt szívja az akksit! A leg természetellenesebb szerintem tompitott fényszóróval motort indítani, dehát úgy látszik Japán testvéreink értik ennek a lényegét
Nagy árkülönbség nincs köztük, de valamelyik meg épp, hogy csak be tudja pöccinteni a mopedet! Első körben a boltban egy újfajta akksit ajánlottak, TOPIN 6C75 12V 7,5Ah YTX9-BS akksit spirálcellás, 10 éves élettartam stb... még a NET is hozza, hogy helyettesíthető a normál, ezekbe a mocikba való Yukata, SLA stb... 12V 8,6 Ah órás akksik helyett, de mikor betettem épp csak meghalytotta, másodikra meg már be sem indult. Ezt az új akksit adták 8.500 HUF-ért, majd amire cseréltem(8,6 Ah 12V) csak rá kellett fizetnem 1200 HUF-ot... -azóta pöcc-röff!
A 7.5 Ah-s akksinak az indító árama csupán 120Amper volt, ami inkább egy nagytestű robogóba való, a 8.6 vagy akár 10 Amperórás akksié pedig 190-210Amper, amiből indításkor táplálkozik! Persze minden azon múlik, hogy mekkora helyed van az akksinak, mert az mindennek gátat szab! 150X88X93 -álltalában ez a STANDARD méret és ebből már kapsz neked megfelelő, nagy teljesítményüt
Hali!

Nekem is csere érettek lassan az első fékbetétjeim, szóval engem is érdekelne a dolog, ha tényleg gyári a cucc.
Miért?
120 a minimum, az árkülönbség pedig jelentős...
Szeva.

XX hez és F3 hoz tudsz esetleg? És hátsó betét is van?
Szia. Ha eredeti Honda fékbetét, akkor nagyon jó az ár érte! Nekem most még nem kell, de ha elfogynak a Ferodo-im engem is érdekel majd. Hiába no, a gyári AZ GYÁRI! Köszi a felajánlást
Melyik fékbetét lenne és akkor pontosan Ft-ban az összege? mert engem is lehet h érdekel (F2höz)

Én 5,1-6,5 ös átlagfogyasztást számítottam eddig...

Am tényleg első/hátsó fékbetétek árai így kb mennyibe fájnak?
Hajj-jajj Vigyázz magadra tezsvír! Mi hamarabbi jobbulást, aztán legközelebb csak óvatosan!
Hali engem érdekelne a dolog. Ha jól veszem ki akkor ez egy pár(4 db) első fékbetét lenne igaz?
A posta kb mibe fájna?
Ha sajna csere akkor legalább 190 Amper indítóáramosat vételezz