Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még egyszer jobbulást Nektek, és vigyázz arra a gipszre, mert ha egyben marad gyorsabban gyógyulj.. de én sem tennék másképp
Nekem F3 karbis, 4,3tól eszik finom hajtás mellett, utassal úgy h húzom neki 5,5ben megáll...
Luca hazagurult aksi gyanús, reggel próbálom kimérni, és ha nem ok akkor csere..
Sziasztok CBR 600 94 es évjáratú kerekemre felmenne a 130/70 széles gumi? most 150/70 van hátul...egy DRZ be van szerelve.
Sziasztok! Érdekel valakit Gyári fékbetét 32 font +17% áfa + posta ktg áron? Nekem kell rendelnem, de ha valakinek kell még, akkor a posta ktg.-en osztoznánk. Az ár 2 párra vonatkozik!
Hát ahogy elöttem is mondta valaki ha sima utazon használom ami olyan 100-110 km/h tempó akkor nekem is ilyen 4,5-5 liter jön ki.Nekem eddig nagyon bejött ez a PGM-FI!
Mikor 360-at ment, akkor nem full tankkal mentem, 1~1,5 litert tudtam volna még a tankba rakni
Egyszer 360 km-nél állt meg a cbr nekem Múltkor is 320 körül járt a számláló mire kúthoz értünk. Otthon számolgattam 4,5-es fogyasztás jött ki.
Igenis, szerzek alkohol-semlegesitő tablettát
Köszi, azokat néztem, de már szerencsére beindult, igaz nem öninditóval...
Hali BryanFox!

Először is jobbulást neked és a haverodnak! A "tündérkéd" is megszenvedte a szalagkorlát görbítgetést?
Most már tudom miért nem láttalak szombaton a ringen.
Mégegyszer is kevés fájdalmat és gyors gyogyulást
Ezt sajnálattal hallom, jobbulást kívánok Neked, és a barátodnak is.
Sajnos ezt hívják a motorozás árnyas oldalának......
Az idézet az frankó
Szia testvír. Én a felkészülésen dobtam el a tündérkém még itthon(szalagkorlát), Bandy meg az első szabad edzés 2.körében, szegény. Még hideg lehetett a gumija. Nekem részleges külső-bokaszalag szakadás, neki kulcscsont törés. "A részvétel a győzelem, nem a lényeg a fontos!" ;-)
Azt azért hozzáteszem, hogy soha nem fogyasztom ki csontra, ha tartalékra vált, akkor a következő kútnál tankolok. Általában 13-14 litert tudok rátankolni.
220, +- 20km
Hali BryanFox!
Láttam írtad a Pancsi-ringes albumodban, hogy sérültetek valakivel. Mi törétént?
Egyszerű matematika:
Ha 17 literes a tank, és 6 litert fogyaszt, akkor 283,3 km vagy képes megtenni. Ha 8 litert fogyaszt, akkor 212,5 km vagy képes megtenni. Ha nagyon kened neki és 10 körül fogyaszt, akkor már csak 170 km ha hatótávod.... és így tovább.
Én a múlt héten 230 km nél tekertem át tartalékra a csapot, és ha a tartalékot 3 liternek veszem, akkor kb. 6,1 körül fogyaszt. Ezt utassal, és túratempóban.
Sziasztok!

olyan kérdésem lenne csak kíváncsiságból ,hogy ki hány km-t tud egy tankkal elmenni, ha normálisan használjátok.
azt tudom ,hogy 6l-12l eszik, + függ a dobtol meg a levegőszürötől, meg persze a karodtol.

kösz......
Ahham, ugymn ez volt csajéém mocijával... Nézdd meg a csokikat, nálunk csak annyi csúszott szét egy pindurit
Ha jössz felénk, szívesen csatlakozom majd én is
Közben felmerült, h lehet az aksival lesz a gond..

véleményetek srácok?
Keress valakit aki kölcsönadja ebből a motorból is abból is... és menjetek velük egy-egy kört h melyik a Te stílusod. Nekem pl túra ülésem van ami miatt az utasnak sokkal kényelmesebb...

Meg a fő a Cibbet sokkal könnyebb irányítani... lekezelni a helyzeteket (pláne h nem tudjuk milyen rég motorozol, nem nagy -e utassal a 800as - Nekem lehet az lenne )
De hosszútávra - 90%ban hosszú távra - inkább a VFR-t mondanám ülés pozíció kényelmesebb, nehezebb irányítani, de ha a rutin megvan hozzá...
Sziasztok! Valaki tudna segíteni? 1995-ös CBR 600 F3 kezelési könyvére lenne szükségem valamilyen formában. Nem szervíz manuálra (azt letöltöttem), hanem használati utasításra, vagy minek nevezzem

&rash! Te pedig szedd össze magad, mert hamarosan megyek!
Üdvözletem!
Van egy CBR600F3, ami elcsúszott, bal oldalra. Azóta nem akar indulni, indítózásra egy kattanó hangot ad az indítórelé. Biztosítékok elől-hátul átnézve, mind jó. Van ezen dőlésérzékelő, vagy fordult elő mással is ilyen?
Ez egy örök dilemma
Én CBR-t vettem, mert épp ez jött szembe, de tegnap kipróbáltam a VFR800-at. Sokkal kényelmesebb a VFR, a kezelése picit sem tűnt nehezebbnek városban, a súlytöbbletet sem éreztem.

Amit Bryan írt, a CBR-en a csuklóm hajlamos vagyunk elfáradni, főleg ha az utas is hozzám simul .

Dobozok is jobban néznek ki a VFR-en...

Szóval egyedül virgonckodni, néha pályázni, kisebb túrákon kanyarvadászkodni mindenképp a CBR, két személlyel, 2-300 km-t túrázni mindenképp VFR, egyébként mindkettő remek gép