Sziasztok! Érdekel valakit Gyári fékbetét 32 font +17% áfa + posta ktg áron? Nekem kell rendelnem, de ha valakinek kell még, akkor a posta ktg.-en osztoznánk. Az ár 2 párra vonatkozik!
Hát ahogy elöttem is mondta valaki ha sima utazon használom ami olyan 100-110 km/h tempó akkor nekem is ilyen 4,5-5 liter jön ki.Nekem eddig nagyon bejött ez a PGM-FI!
Először is jobbulást neked és a haverodnak! A "tündérkéd" is megszenvedte a szalagkorlát görbítgetést?
Most már tudom miért nem láttalak szombaton a ringen.
Mégegyszer is kevés fájdalmat és gyors gyogyulást
Szia testvír. Én a felkészülésen dobtam el a tündérkém még itthon(szalagkorlát), Bandy meg az első szabad edzés 2.körében, szegény. Még hideg lehetett a gumija. Nekem részleges külső-bokaszalag szakadás, neki kulcscsont törés. "A részvétel a győzelem, nem a lényeg a fontos!" ;-)
Azt azért hozzáteszem, hogy soha nem fogyasztom ki csontra, ha tartalékra vált, akkor a következő kútnál tankolok. Általában 13-14 litert tudok rátankolni.
Egyszerű matematika:
Ha 17 literes a tank, és 6 litert fogyaszt, akkor 283,3 km vagy képes megtenni. Ha 8 litert fogyaszt, akkor 212,5 km vagy képes megtenni. Ha nagyon kened neki és 10 körül fogyaszt, akkor már csak 170 km ha hatótávod.... és így tovább.
Én a múlt héten 230 km nél tekertem át tartalékra a csapot, és ha a tartalékot 3 liternek veszem, akkor kb. 6,1 körül fogyaszt. Ezt utassal, és túratempóban.
olyan kérdésem lenne csak kíváncsiságból ,hogy ki hány km-t tud egy tankkal elmenni, ha normálisan használjátok.
azt tudom ,hogy 6l-12l eszik, + függ a dobtol meg a levegőszürötől, meg persze a karodtol.
Keress valakit aki kölcsönadja ebből a motorból is abból is... és menjetek velük egy-egy kört h melyik a Te stílusod. Nekem pl túra ülésem van ami miatt az utasnak sokkal kényelmesebb...
Meg a fő a Cibbet sokkal könnyebb irányítani... lekezelni a helyzeteket (pláne h nem tudjuk milyen rég motorozol, nem nagy -e utassal a 800as - Nekem lehet az lenne )
De hosszútávra - 90%ban hosszú távra - inkább a VFR-t mondanám ülés pozíció kényelmesebb, nehezebb irányítani, de ha a rutin megvan hozzá...
Sziasztok! Valaki tudna segíteni? 1995-ös CBR 600 F3 kezelési könyvére lenne szükségem valamilyen formában. Nem szervíz manuálra (azt letöltöttem), hanem használati utasításra, vagy minek nevezzem
&rash! Te pedig szedd össze magad, mert hamarosan megyek!
Üdvözletem!
Van egy CBR600F3, ami elcsúszott, bal oldalra. Azóta nem akar indulni, indítózásra egy kattanó hangot ad az indítórelé. Biztosítékok elől-hátul átnézve, mind jó. Van ezen dőlésérzékelő, vagy fordult elő mással is ilyen?
Ez egy örök dilemma
Én CBR-t vettem, mert épp ez jött szembe, de tegnap kipróbáltam a VFR800-at. Sokkal kényelmesebb a VFR, a kezelése picit sem tűnt nehezebbnek városban, a súlytöbbletet sem éreztem.
Amit Bryan írt, a CBR-en a csuklóm hajlamos vagyunk elfáradni, főleg ha az utas is hozzám simul .
Dobozok is jobban néznek ki a VFR-en...
Szóval egyedül virgonckodni, néha pályázni, kisebb túrákon kanyarvadászkodni mindenképp a CBR, két személlyel, 2-300 km-t túrázni mindenképp VFR, egyébként mindkettő remek gép
Először is jobbulást neked és a haverodnak! A "tündérkéd" is megszenvedte a szalagkorlát görbítgetést?
Most már tudom miért nem láttalak szombaton a ringen.
Mégegyszer is kevés fájdalmat és gyors gyogyulást
Sajnos ezt hívják a motorozás árnyas oldalának......
Az idézet az frankó
Láttam írtad a Pancsi-ringes albumodban, hogy sérültetek valakivel. Mi törétént?
Ha 17 literes a tank, és 6 litert fogyaszt, akkor 283,3 km vagy képes megtenni. Ha 8 litert fogyaszt, akkor 212,5 km vagy képes megtenni. Ha nagyon kened neki és 10 körül fogyaszt, akkor már csak 170 km ha hatótávod.... és így tovább.
Én a múlt héten 230 km nél tekertem át tartalékra a csapot, és ha a tartalékot 3 liternek veszem, akkor kb. 6,1 körül fogyaszt. Ezt utassal, és túratempóban.
olyan kérdésem lenne csak kíváncsiságból ,hogy ki hány km-t tud egy tankkal elmenni, ha normálisan használjátok.
azt tudom ,hogy 6l-12l eszik, + függ a dobtol meg a levegőszürötől, meg persze a karodtol.
kösz......
véleményetek srácok?
Meg a fő a Cibbet sokkal könnyebb irányítani... lekezelni a helyzeteket (pláne h nem tudjuk milyen rég motorozol, nem nagy -e utassal a 800as - Nekem lehet az lenne )
De hosszútávra - 90%ban hosszú távra - inkább a VFR-t mondanám ülés pozíció kényelmesebb, nehezebb irányítani, de ha a rutin megvan hozzá...
&rash! Te pedig szedd össze magad, mert hamarosan megyek!
Van egy CBR600F3, ami elcsúszott, bal oldalra. Azóta nem akar indulni, indítózásra egy kattanó hangot ad az indítórelé. Biztosítékok elől-hátul átnézve, mind jó. Van ezen dőlésérzékelő, vagy fordult elő mással is ilyen?
Én CBR-t vettem, mert épp ez jött szembe, de tegnap kipróbáltam a VFR800-at. Sokkal kényelmesebb a VFR, a kezelése picit sem tűnt nehezebbnek városban, a súlytöbbletet sem éreztem.
Amit Bryan írt, a CBR-en a csuklóm hajlamos vagyunk elfáradni, főleg ha az utas is hozzám simul .
Dobozok is jobban néznek ki a VFR-en...
Szóval egyedül virgonckodni, néha pályázni, kisebb túrákon kanyarvadászkodni mindenképp a CBR, két személlyel, 2-300 km-t túrázni mindenképp VFR, egyébként mindkettő remek gép