Véleményem szerint túrázni a VFR-t érdemesebb választani a kényelmesebb kormány-ülés-lábtartó pozíció miatt. A CBR-en hajlamos a csuklójára támaszkodni a sofőr, ami rövid idő alatt is el tud fáradni. Ne felejtsük, ez azért sport gép, még ha kényelmes is!
Nem könnyű a kérdés, ezt már látom. Feltettem a VFR fórumban is a kérdést, és érdekes módon mindkét fórumban vannak ellentétes vélemények. Azt már látom, hogy mindkettő kiváló motor, apróságok fognak dönteni szerintem, hogy melyik lesz a nyerő.
A legfontosabb kérdés az üléspozíció, és a kényelem, főleg a hátul ülőnek. Teljesítmény, erő, nyomaték van mind a kettőbe, nem ez lesz a döntési alap. Kezelhetőségbe jobb a CBR, ez tény, de nemcsak ez a döntés alapja.
Hi! Mind a kettő jó gép, de ha szempont a két személlyel nagy távolság, akkor én ezek mellett kipróbálnám a CBF600S-t is, igaz kevésbé sportos mint a másik kettő. Még egyenesebb üléshelyzet elöl-hátul, kevésbé fárasztó a vezetőnek, és az utasnak is. Vagy egy CBF1000S. Vagy egy 1100XX. Vagy a CB1300S. Na meg ott a Pan european. Vagy egy goldwing. Kissé elkalandoztam. VFR1200?
Hali.
A Hondához ragaszkodás ebben a közegben + pont
A kérdésedre nem könnyű válaszolni mert, hogy kinek melyik motor jön be jobban minnt sporttúra az elég szubjektív kérdés. Egyértelmüen a VFR a túrásabb a kettő közül, de több a súlya és a kezelhetősége sem olyan könnyű mint a CBR-nek. Városban és szűk hegyi utakon sokkal nehézkesebb és darabosabb a v4-es, itt a ciberével könnyebb az élet. Kényelemre mindegyik jó, persze a VFR-en kicsit túrásabban ülünk, de a másikon is elég magasan van a kormány. Túrázáshoz mindegyik motoron érdemes lecserálni a gyári plexit. Hátul mind a kettő egyformán kényelmesnek mondható, igaz ezt csak hallomásból tudom, mert nem ott szoktam ülni.
Kezdőbb motorosoknak én inkább a CBR-t ajánlanám! Vele is meg lehet tenni hosszabb túrákat két személlyel is és dobozokat is fel lehet rá pakolni, de maga a motorozás vele kicsit egyszerübb. A VFR egy kicsit nehézkesebb de az is egy nagyon jó és kiforrott motor. Nekem az nem tetszett benne mikor pont kanyarban vált ké szelepről négy szelepre a vezérlés, az kicsit zavaró. De öreg koromra lehet beruházok egyet, de már az 1200-as ból
CBR kicsit sportosabb, a VFR meg túrásabb. Mind2 típusnak vannak előnyei, hátrányai, de hosszabb túrára inkább VFR. Városi szaladgálós évi 3-4 nagyobb túrára, jobb a CBR szerintem.
A segítségeteket kérném. Idén szezonra vettünk egy Honda NSR-t ún. "tanulómotornak". Jövőre, - mivel a cél túrázás - olyan gépet szeretnénk, ami sportos is, de túrázásra is alkalmas. Nem nagyon értünk a kérdéshez, nézelődünk, érdeklődünk. Ragaszkodnánk a Hondához, de nem tudjuk eldönteni, hogy VFR 800 vagy CBR600F legyen a döntés. Vélemények, ötletek, tapasztalatok? Melyiket ajánlanátok inkább? Fontos az, hogy megfelelően fel lehessen dobozolni, nagyon hosszú túrákra is alkalmas legyen, és a hátul ülőnek is kényelmes legyen.
Egy kicsit a reklám helye, bár inkább segíteni tudok.
A cég ahol dolgozom nagyon jó áron kínálja a motorgumikat, nagyon sok motoros jár emiatt hozzánk. És helyben szerelni is tudjuk őket. Ha gumiabroncs vásárlását tervezitek elötte érdemes érdeklődni a peter@strauszgumi.hu e-mail címen.
Épp nézegettem hogy árban jól tartja magát. Szemezgetnék a teriovál karbonnal...nem sokkal drágább a normál kereknél. gondolom nem sok eltérés van a dalolásban . Egyik ismerősömnek a yosi 300 euba került használtan.Gondolatban vettem egy hátra szaltót . akkor inkább megyek igy ahogy van és veszek 2 hátsó meg egy első gumit a mocira . alszom rá még egy pár napot s lehet hogy megrendelem.
Az enyémen is Martin dob van, nekem nagyon bejött. Hangja ugyan olyan mint a haver motorján lévő YOSHIMURA RS3 méregdrága dobnak, csak jóval kevesebbe került. Szépen szól magas fordulaton, de nem úgy üvölt mi már hosszú távon zavaró lenne. Lehet bele tenni egy sipot mi még levesz a hangerőből, de én azt csak a műszakira szoktam beletenni.
Én nagyon megvagyok vele elégedve ár-érték arány nagyon jó! Ajánlani tudom!
Nem könnyű a kérdés, ezt már látom. Feltettem a VFR fórumban is a kérdést, és érdekes módon mindkét fórumban vannak ellentétes vélemények. Azt már látom, hogy mindkettő kiváló motor, apróságok fognak dönteni szerintem, hogy melyik lesz a nyerő.
A legfontosabb kérdés az üléspozíció, és a kényelem, főleg a hátul ülőnek. Teljesítmény, erő, nyomaték van mind a kettőbe, nem ez lesz a döntési alap. Kezelhetőségbe jobb a CBR, ez tény, de nemcsak ez a döntés alapja.
Nem könnyű kérdés, nem könnyű választás....
Üdv!
A Hondához ragaszkodás ebben a közegben + pont
A kérdésedre nem könnyű válaszolni mert, hogy kinek melyik motor jön be jobban minnt sporttúra az elég szubjektív kérdés. Egyértelmüen a VFR a túrásabb a kettő közül, de több a súlya és a kezelhetősége sem olyan könnyű mint a CBR-nek. Városban és szűk hegyi utakon sokkal nehézkesebb és darabosabb a v4-es, itt a ciberével könnyebb az élet. Kényelemre mindegyik jó, persze a VFR-en kicsit túrásabban ülünk, de a másikon is elég magasan van a kormány. Túrázáshoz mindegyik motoron érdemes lecserálni a gyári plexit. Hátul mind a kettő egyformán kényelmesnek mondható, igaz ezt csak hallomásból tudom, mert nem ott szoktam ülni.
Kezdőbb motorosoknak én inkább a CBR-t ajánlanám! Vele is meg lehet tenni hosszabb túrákat két személlyel is és dobozokat is fel lehet rá pakolni, de maga a motorozás vele kicsit egyszerübb. A VFR egy kicsit nehézkesebb de az is egy nagyon jó és kiforrott motor. Nekem az nem tetszett benne mikor pont kanyarban vált ké szelepről négy szelepre a vezérlés, az kicsit zavaró. De öreg koromra lehet beruházok egyet, de már az 1200-as ból
A segítségeteket kérném. Idén szezonra vettünk egy Honda NSR-t ún. "tanulómotornak". Jövőre, - mivel a cél túrázás - olyan gépet szeretnénk, ami sportos is, de túrázásra is alkalmas. Nem nagyon értünk a kérdéshez, nézelődünk, érdeklődünk. Ragaszkodnánk a Hondához, de nem tudjuk eldönteni, hogy VFR 800 vagy CBR600F legyen a döntés. Vélemények, ötletek, tapasztalatok? Melyiket ajánlanátok inkább? Fontos az, hogy megfelelően fel lehessen dobozolni, nagyon hosszú túrákra is alkalmas legyen, és a hátul ülőnek is kényelmes legyen.
Köszi. Dusán
Lassan elkopik a motor
Egy kicsit a reklám helye, bár inkább segíteni tudok.
A cég ahol dolgozom nagyon jó áron kínálja a motorgumikat, nagyon sok motoros jár emiatt hozzánk. És helyben szerelni is tudjuk őket. Ha gumiabroncs vásárlását tervezitek elötte érdemes érdeklődni a peter@strauszgumi.hu e-mail címen.
Épp nézegettem hogy árban jól tartja magát. Szemezgetnék a teriovál karbonnal...nem sokkal drágább a normál kereknél. gondolom nem sok eltérés van a dalolásban . Egyik ismerősömnek a yosi 300 euba került használtan.Gondolatban vettem egy hátra szaltót . akkor inkább megyek igy ahogy van és veszek 2 hátsó meg egy első gumit a mocira . alszom rá még egy pár napot s lehet hogy megrendelem.
Köszönöm az infókat... Széles utat
Az enyémen is Martin dob van, nekem nagyon bejött. Hangja ugyan olyan mint a haver motorján lévő YOSHIMURA RS3 méregdrága dobnak, csak jóval kevesebbe került. Szépen szól magas fordulaton, de nem úgy üvölt mi már hosszú távon zavaró lenne. Lehet bele tenni egy sipot mi még levesz a hangerőből, de én azt csak a műszakira szoktam beletenni.
Én nagyon megvagyok vele elégedve ár-érték arány nagyon jó! Ajánlani tudom!
Srácok nem tudjátok véletlenül, hogyan lehet állítani az F4-esen a villanófényt? Lehet egyáltalán állítani, hogy hol villanjon?
Valakinek van martin dobja a paripáján? Tud valaki véleményt mondani róla vagy esetleg videó?
Köszönöm előre is!
Viszont amiről beszéltünk Luca átnézése vmikor lehet ejthetjük?
Pl egy tesztmotorozással egybekötve
Mennyit szeretnél érte kapni?