Nem sok minden látszik, a lényeget takarja az idom, ez volt a cél. A prizma is azért került fel, hogy takarja a varratokat, meg szerintem jól is mutat. hasonló a givi tartóhoz, csak ez 5-öd, 6-od annyiba került Meg baromi masszív, vastagfalú csőből van.
Bár ezzel mindenki máshogyan van, de 5100 is jó bele, viszont ha anyagilag megteheted akkor a 7100. Én 300V-t használok.
Bár én Motul párti vagyok, de most az Ipone és a Bel-Ray és a Repsol is olcsó.
Egy kérdésem is lenne...
2000-es F4-hez milyen olajat vegyek?
Motul 7100 10W-40-re gondoltam, de eddig az előző tulaj 5100 10W-40-et rakott bele. Elég az is vagy vegyem meg a 7100-at?
Hiflofiltro olajszűrő mehet bele?
Ha valakinek kell, van egy gyönyörű CBR 600 F4i kétüléses sport hátsó idomom.
Ezek vannak a hátuljához:
- osztott üléses piros farokidom gyári fénnyel
- első és hátsó ülés, karcmentes kárpitozás
- karcmentes lámpa
- karcmentes hátsó lábtartók
- karcmentes nem lefűrészelt hátsó sárvédő akkutartóval
- csodaszép makulátlan fekete segédváz
Van még hozzá:
- csutkakormány
- felső villahíd
- csodaszép gyári fényű piros tank szivattyú és tanksapka nélkül
- Bodystyle márkájú hátsó sárvédő - láncvédő
- Bodystyle márkájú karcmentes üléstakaró, hátsó ülésre tolható
- Gyári DID láncszett használt 3000 km-t futott, cseppet sem nyúlt meg a lánc
- Gyönyörű sérülésmentes piros tank, gyári fénnyel
-Gumi és műanyag szívócsövek a légszűrőhöz
- Gyári hátsó féknyereg és féktárcsa hibátlan állapotban
- Gyári krómozott kipufogódob, kis karcolással
Akkor nemtom. Más nem nagyon szokott zörögni. Főleg ennyi méterrel. Esetleg fék, vagy kuplung kar, bár gondolom azt észrevetted volna. Vagy valami vezetékek a fejidomban?
No akkor ha tudsz valakit aki támogatna pályázásban, egy feltűnő egyéniséget, aki ügyes is, és persze lány is, és még motorozni is tud.. akkor ajánlj be
Volt már valakinél, hogy egy sima feszítő cserével megszűnt a "zizegő" hang? Nálam 4000-5500 közt hallani, és csak ha lassan adom a gázt akkor, de 5500-6500 közt túrázgatok, 6.-ikban 6000-nél már 130-140 körül szépen ellehet motorozni a kis cbr-el . Elkészült a doboz tartóm is+ sikerült szereznem tanktáskát ~15ezerből lett papíron 69 liter csomagtér, úgyhogy most már semmi rosszat nem tudok mondani erről a csodás gépezetről
Akkor ez is vez.lánc fesz,patron lesz?
4000 km van a motorban. Vicc, hogy ilyen hamar "elromlik".Mondjuk én még ne szóljak akkor semmit Exup kollégához képest.
Nekem is lenne egy kérdésem a szakikhoz
Pont 6000-res fordulatnál mindegyik sebesség fokozatban fura hangot hallok. Legjobban a "cicergés" hangutánzó szóval tudnám jellemezni
Viszont nincsen semmi egyéb tünet, megtorpanás vagy ilyesmi. Ha pedig folyton 6000-ren tartom akkor folyamatosan hallom.
Ötlet?
Nekem is 5000 körül csinálja (már írtam korábban), de lehet, hogy ez teljesen normális, csak az ember fülét piszkálja kicsit.
Amúgy ott kezdi felvenni a nagyobb fordulatot a motor, ugye 6000 körül jön a seggberúgás. Szerintem ott változik a gyújtástérkép is, bár ehhez nem értek.
Lehet, hogy gondolkodik: most akkor megyünk vagy nem megyünk?
Vagy: minden testnek van egy saját frekvenciája, amin berezonál. Így lehet a motorral is. *
Én úgy kerülöm el, hogy felette forgatom, vagy alatta, 5000-nél csak váltáskor van.
Attól még lehet. Nekem is ezen a fordulaton szól csak, akkor jobban hallani, ha esik visszafelé a fordulat. Üresben pörgesd fel 5500-ig, és fülelj oda a feszítőhöz.
Van eladó 2001 CBR 600 F4i-hez való kilométeróra hibátlan, makulátlan.
Valamint üléstakaró, hátsó ülésre húzható karcmentes
Írjatok emailt ha érdekel:
rallyrajongo@freemail.hu
Köszönöm!
Hívlak majd!
Bár ezzel mindenki máshogyan van, de 5100 is jó bele, viszont ha anyagilag megteheted akkor a 7100. Én 300V-t használok.
Bár én Motul párti vagyok, de most az Ipone és a Bel-Ray és a Repsol is olcsó.
2000-es F4-hez milyen olajat vegyek?
Motul 7100 10W-40-re gondoltam, de eddig az előző tulaj 5100 10W-40-et rakott bele. Elég az is vagy vegyem meg a 7100-at?
Hiflofiltro olajszűrő mehet bele?
Köszönöm.
Kellett valami az asszony sisakjára is :)
Ha valakinek kell, van egy gyönyörű CBR 600 F4i kétüléses sport hátsó idomom.
Ezek vannak a hátuljához:
- osztott üléses piros farokidom gyári fénnyel
- első és hátsó ülés, karcmentes kárpitozás
- karcmentes lámpa
- karcmentes hátsó lábtartók
- karcmentes nem lefűrészelt hátsó sárvédő akkutartóval
- csodaszép makulátlan fekete segédváz
Van még hozzá:
- csutkakormány
- felső villahíd
- csodaszép gyári fényű piros tank szivattyú és tanksapka nélkül
- Bodystyle márkájú hátsó sárvédő - láncvédő
- Bodystyle márkájú karcmentes üléstakaró, hátsó ülésre tolható
- Gyári DID láncszett használt 3000 km-t futott, cseppet sem nyúlt meg a lánc
- Gyönyörű sérülésmentes piros tank, gyári fénnyel
-Gumi és műanyag szívócsövek a légszűrőhöz
- Gyári hátsó féknyereg és féktárcsa hibátlan állapotban
- Gyári krómozott kipufogódob, kis karcolással
Árakat emailben tudok mondani:
rallyrajongo@freemail.hu
A farokidomot önmagában nem adom el, csak az ülésekkel és a lámpával együtt.
Nem utasítok vissza egy jó ajánlatot
Milyen lett a tartó? Képet raksz fel róla?
4000 km van a motorban. Vicc, hogy ilyen hamar "elromlik".Mondjuk én még ne szóljak akkor semmit Exup kollégához képest.
Pont 6000-res fordulatnál mindegyik sebesség fokozatban fura hangot hallok. Legjobban a "cicergés" hangutánzó szóval tudnám jellemezni
Viszont nincsen semmi egyéb tünet, megtorpanás vagy ilyesmi. Ha pedig folyton 6000-ren tartom akkor folyamatosan hallom.
Ötlet?
nekem is pont 5500nál csörgött a rohadék
Amúgy ott kezdi felvenni a nagyobb fordulatot a motor, ugye 6000 körül jön a seggberúgás. Szerintem ott változik a gyújtástérkép is, bár ehhez nem értek.
Lehet, hogy gondolkodik: most akkor megyünk vagy nem megyünk?
Vagy: minden testnek van egy saját frekvenciája, amin berezonál. Így lehet a motorral is. *
Én úgy kerülöm el, hogy felette forgatom, vagy alatta, 5000-nél csak váltáskor van.