Nem biztos,hogy jó ötlet, most biztosan rögzítve van, de ha alágumizol, a konzol elcsúszhat a gumin...
Kis perecnél az lesz a legkisebb bajod, hogy karcos a váz, nagynál meg örülsz, ha nem deformálódik,inkább a gomba törjön le...
Igen, ott, és pont azért, hogy ne kelljen idomot faragni. Mondjuk valami gumit érdemes lenne tenni alá, hogy a vázat ne csessze össze, azt nem adtak hozzá.
A felajánlott segítségedet előre is köszi!
Olcsó sportdobot csak használtat tudsz szerezni, az újak elég drágák. Használtban is lehet szépet kapni normális áron, a hangjában is és a hangerőben is vannak eltérések dobonként. Meg kell hallgatni és eldönteni kinek mi tetszik. Itt a sportmotoron is hirdetnek sokféle dobot, figyeld a hirdetéseket
Az utak már jók. Élvezhető a motorozás. A Bucsintetőn van egy kis rosz szakasz(Parajd-Gyergyó között). Ha jösztök erre fele szóljatok nekem és amiben csak tudok segítek.
Kérdésem nekem az lenne hogy honnan tudnék beszerezni olcsón sportdobot? Megfelelne ha használt is. Sokat számít hogy milyen márkájú a dob, Hangban sok az eltérés vagy csak a hangerő az ami változik? Előre is kösz
Gratula a géphez!
Milyenek az utak felétek? Azt tudom, hogy a táj szép, csak az utak minőségére lennék kíváncsi. Még az idén tervezünk haverokkal egy túrát Erdélybe.
Vigyázz a gépre és magadra!
Üdv! Kicseréltettem a vez.feszitőt sajnos nem volt rá pénzem hogy eredetit vegyek, amit bele tettek az pont hogy az eredeti árának a fele volt. Nekem a kis kattogás 3000 nél jelentkezett, mostmár nem hallani hála Istennek. Nagyon megszerettem a gépet ég és föld a különbség a régi kis CB 500 asom és a CBR között. Habár meg kell szokjam a megváltozott utazó pozíciót 230 km (Erdély: Gyergyószentmiklós - Kolozsvár) megállás nélkül kicsit már fájt a nyakam .
De mindezek ellenére élmény az utazás, túrázás vele.
Száraz aszfaltot.
Sziasztok! Megmondom őszintén... lusta vagyok végignézni még az utolsó 10 lapot is , hátha választ kapnék a kérdésemre. Inkább leírom : lényeg, hogy 600 Fsport -ra szeretnék hátsó idomot, üléssel együtt! Valakinek esetleg ? ja meg 2 hátsó lábtartó is kellene............
Hátizsákkal az a baj, hogy ha ilyen 10+ kg akkor több napos túrán már nagyon tudja nyomni az ember hátát. Így 2 személlyel is jobban lehet pakolni. A dobozt, platnival 5k-ért vettem, a tartót meg otthon csináltam.
Ez is igaz, hiszen az oldalidomot 4 ms leszedni. De általában a dobozt viszik. Na, ne vigyék.
Pécsett egy este egyben parkoló kocsi reggelre kicsit alulfelszerelté vált. De a "vicces" hogy a szélvédőt vitték, motorháztetőt és a gumikat, tárcsát, belső ajtókárpitot meg ilyeneket.
Király lett. Egy építő kritikám lenne ami most nekünk is fejtörést ad. A lopás gátló. Ügye a GIVI úgy oldotta meg, hogy ha doboz van rajta akkor nem lehet lecsavarni és a doboz biztonságban van. De a te módszered is olyan mint a miénk, hogy a csavarokat ki lehet csavarni és viszik a dobozt is a platnival.
Vagy ez csak hiú ábránd?