Sziasztok srácok!
Nincs valakinek elfekvőben 1997 -es F3-as cbr hez a hátsó lámpa feletti idom elfekvőben? Ha igen dob egy emailt ? ÉS akkor keresni fogom. A képen a törött van elég hiányos szegény de így néz ki amúgy.
A fenntartása annyira nem tetemes,szerencsére új lánccal vettem uh ez a gond letudva amit irtam fékbetét,gumi,olaj.Természetesen papirok nélküli.Figyelj bármikor összeröffenhetünk,üzenj és megbeszéljük Hétvégente szinte mindig ok!
Lehet hogy lesz egy r6 2004es úgy tudom 350körül,megkérdezem.
Ja és lemaradt hogy én Hiflo szürőt vettem bele , de szerintem szürők között ez egy nagyon jó márka és akkora különbség nincs a többihez képest szerintem.
Én olajnak meg a Castrol Actevo Xtra 10W-40 raktam bele és nekem nagyon bevált az CBR 600 FS-be!
Hello!
Én is majdnem megszoptam vele az olajcserét , nekem is 600 FS-em van , de még időben jártam utánna a dolgoknak a lényeg hogyha olaj szürőt is cserélsz akkor 3,3 liter megy bele ha szürőt nem cserélsz akkor 3 liter, de mindenképp ajánlatos szürőt is cserélni mindig tehát a válasz 3,3 liter!De a kémlelő nyílást is figyeld folyamatosan ott is ellenőrizd.
Hmmm. Nagyon érdekel a dolog és gondolkozom erősen rajta. Csak informálódok, hogy egy egyszerű pályagépnek mennyi lehet a fenntartása. Gondolom papírok nélküli gép.? Ha a közeljövőben lesz időd valamikor, ez ügyben össze futhatnánk. Kifaggatnálak, az üggyel kapcsolatban.
No meg ha van ismerősödnek, hasonló eladó pályagépe akkor szólhatnál, mert érdekelne a dolog
Attól az egytől nem kell tartanod, hogy el van lustulva a gép Okés, hogy erre vannak úgymond kitalálva, de én tuti nem vennék olyan mocit, amit nyúztak pályamotorként.
Kétség kívül ez is jó ajánlat a maga nemében! Ezt neked kell eldöntened, hogy bevállalsz-e egy ilyet. Az szerintem tény, hogy az R6-al többet foglalkoztak, és jobban szerették, mint a sárga FS-t, mivel ha valaki annyira nem méltatja a motorját, hogy ugyanolyanra visszavarázsolja egy esés után mint volt, az...........
hát lehet érdemesebb lenne várni
de nekem erre a nyárra kéne
és azért szeretnék segítséget kérni, mert én az ilyeneket nem biztos, hogy meglátom
am meg tuti nem veszem meg mechanikai vizsgálat előtt
zsákbamacska nem kell :P
am kössz a segítséget, meglátjuk
pályamotorokról mit gondoltok?
pl ez: Pályamotor
tudom, hogy nem pont ilyen példány, de érdekelne a véleményetek
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_600f-4420855
ez lenne az eredeti festése ennek a sárgának elvileg.
Szerintem menj el, nézd meg a motort.
Alaposan.
A lánc meddig van kihúzva, a végét járja, vagy milyenek a gumik, cserére érett e már, a tárcsák, a fékbetétek szemre vételezéssel milyen állapotban vannak. nézd át a vázat, a festést találsz e rajta furcsa karcokat.
a teleszkópot is nézd az is árulkodó tud lenni. a hűtőt, hogy volt e javítva, stb.
Ha derülnek ki hibák, vagy valami kopott, cserére érett, legalább tudsz számolni vele, hogy ez pénztárcádat fogja terhelni.
Ha lehet menj vele egy próba kört is.
Nézd hol fog a kuplung, üt-e a féktárcsa (ezt a fékezésnél, vagy gurulásnál is estleg érezni).
Ha mindent átnéztél, és még mindig elégedett vagy, akkor vedd meg a motort.
Mivel a belsejébe aligha tudsz belenézni, ez ott lutri..mint általában a használt motoroknál.
Mivel ennek a gépnek az ára nagyon kecsegtető és te most akarsz gépet venni, ezért adj neki még esélyt.
Persze ha türelmes vagy, mint pl én tettem fél év után rátaláltam a gépemre. (januárban).
értem, akkor ez máris felejtős, igaz?
Esetleg tudsz egy jó állapotút hasonló árban?
Vagy más motort, ilyen kategóriában, megbízható és gondos tulajtól.
Ilyen festéssel nem jött ki cbr600fs.
Vagyis buktak vele, és újra van fényezve, matricázva "custom" módban.
Így a képek alapján még a hátsó féktárcsa nagyon "érdekesen" van kopva.
Amiből én arra következtetek, hogy nincs megfelelően karban tartva.
De ha a fék nincs, akkor a motor mitől lenne?
A hátsó gyári rendszámtábla tartó is hiányzik.
Ami ezt az egészet megspékeli, hogy egy motorkereskedés.
Láttam fél éve kb egy 99-es fekete-sárga cbr-t is hirdettek, azon szintén nem lehetett elmondani, hogy hibátlan darab.
Most állok motorvásárlás előtt, és gondoltam a CBR 600-asra.
Főleg hobbi célra kéne.
Kb 600-650 ezer forintom lenne rá, és szeretnék egy jó állapotút venni.
Nem nagyon találtam, esetleg tudtok 1-2 ilyet?
Ez még, ami ha nincs széthajtva jó lehet, a többi amit találtam nem igazán nyerő. CBR 600 F Sport
A legjobb tapasztalat nekem a sok motor kipróbálása után az volt, hogy igaz ebben tetszett ez, abban az, volt amiben kevesebb.. de azért a Honda mindenben egyben van
Örülök, hogy tetszettek a vasak és jól éreztétek magatokat. Jó megismerni és találkozni a fórumos kollégákkal néha.
A képeket majd feltöltöm, de a céges gépen van és nagyon lassú. Majd felteszem a Pacasaval egy albumba és felteszem a linket.
ÁÁÁ a Az F4et-imádom,amikor visszaülök rá mindig csodálkozom hogy mennyire kezesbárány A motorhang meg egyszerüen fenomenális
nem hiába a honda az honda
Köszönjük az délutáni tesztlehetőséget, a kolléga nevében is mégegyszer! Én most voltam először ilyen rendezvényen, de szerintem mindenki bánhatja aki enm jött a környékről, egyszóval szerintem jó volt A képek engem is éérdekelnének, ha lehetséges
Nincs valakinek elfekvőben 1997 -es F3-as cbr hez a hátsó lámpa feletti idom elfekvőben? Ha igen dob egy emailt ? ÉS akkor keresni fogom. A képen a törött van elég hiányos szegény de így néz ki amúgy.