Szia. Addig ülünk a seggünkön, amíg jó idő nem lesz! ;-) A fekete CBR saját, tehát bármikor kipróbálható, de a VFR csak ma utoljára. Pedig azt igencsak érdemes!
Jo kérdés! gomba középre az idomhoz nem jo mert nem ér semmit. a blokknál idom furással pöpecre megcsinálni csak a blokk ki ne szakadjon, ha gond van. nagy dillemma......... :)
Neked is bementek a kis rohadékok nem győztem kiköpködni őket.
Nem rossz bár még nem csiszolódtunk össze,a cbr-el érzésre szerintem még jobbat mennék de ez nem 100%
Mocsok erős,kigyorsitáskor elemeli az elejét fékezéskor a hátulját jó móka egyébként jobban elférek rajta mint a f-en.Szerintem év végére megbarátkozunk
Szeva. Ha kicsit visszaolvasol, sok okosságot megtudhatsz
A bukógomba arra lett kitalálva, hogy egy esésnél az esetleges károkat csökkentse, illetve pályán ne törjön a fékkar, stb. és a motor a "saját lábán" tovább tudjon menni.
Mivel elsősorban pályahasználatra fejlesztették ki, előfordulhat, hogy közúton több kárt csinál, mint hasznot. (pl. a gomba elakad, és átdobja a motort, vagy a blokk tartócsavarjára rögzített gomba szétcsapja a perselyt, ennek javításához az egész motort szét kell bontani)
A gomba normál használat mellet leginkább kis borulásokat fog meg szépen, illetve szerencsés esetben egy kisebb csúszást is.
Kell-e a gomba, döntsd el magad. Én egyszer elcsúsztam egy poros teremgarázsban kb. 5-tel. Kitörött az index fejidomból....
Nem volt gombám.
Az előfeszítés lehet a megoldás. Növelni kell, így feljebb dolgozik az egész cucc.
A gáztartálynál a nyomó fokozati csillapítást tudod állítani. Elvileg, ha ez keményebb ("H" felé), akkor az is ellene dolgozik a hirtelen összeülésnek, de alapvetően a rugónak kéne ezt megoldania, nem a hidraulikának.
A rugóstag alján a fekete műanyag(?) csavar pedig a húzó fokozati csillapítás. Ha sok plusz előfeszítést adsz rá, akkor lehet, hogy egy negyed fordulat befelé kellhet, de alapvetően, ha a csillapítással elégedett vagy, nem kell piszkálni.
Ja, ezek 2001-es injektoros verziónál vannak így, csak feltételezem, hogy a 2000-es ugyanilyen.
Szeva
Igen az Én voltam. Akkor Ti álltatok a kút mögött és Te voltál fehérben?
Amúgy alig láttam mert annyi muslinca ment a szemembe, hogy alig győztem törölgetni .
Merre voltatok? Gondolom lepencét nem hagytátok ki
És nem is igaz, nem rongyoltam el. Kimondottan szolidan mentem el, azért még is csak utassal voltam.
Üdv Márkatársak tudna nekem valaki segíteni plexi ügyben? Hol tudnék venni dupla bubis plexit f3 ,ebay kilőve , ott csak 1db ot találtam ebből a fajtából, de azt meg nem tudja haver megrenelni valami gebasz van.
Nem konzolos,ott a helye ,de ott sem az igazi.
Igazán ,ez ugye nem szuper sport motor. Igazi helyet nem szántak neki. Nem pályára tervezték, a gomba meg ott érvényesül. Ha utcán buksz, hömbölög a motor , arra pedig a gomba kevés.
LSL= DIZÁJN link HAVER ADATLAPJÁN NÉZD A GOMBÁT, AZ VÉD, BÁR NEM GYÁRI
Szerintem akkor is leér. Olyan gomba nincs, hogy nem ér le semmi. A gomba feladata a károk csökkentése, teljesen nem tudja őket kiküszöbölni.
Úgy tudom az LSL gomba a blokk tartócsavarjára csatlakozik, ami valóban biztos rögzítési pont, de bukásnál csinálhat nagyobb kárt, mint hasznot.
Szóval a -hová rakjuk a gombát- c. problémának nem igazán van jó megoldása...
Még jó, hogy rendszám nincs rajt!