Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

F3asra való, van még egy konzolom, csak az fekete.
Ha kell lehet róla szó, hogy eladó legyen...
na lefényképeztem. Az a bajom vele h elég hosszúnak néz ki, de mégis rövid, mert a kuplungddekli szerintem hamarabb leérne...
6,5 cm-t lóg ki a műanyag idomtól.
Holnap lehet h oldalrafektetem a motort és akkor kiderül. De ha valakit érdekel kérdezzetek nyugodtan.
Lesz még rajta 2-2 db fehér cbr matrica.
Egy apró tanács még...
ha fent vannak a fém fékcsövek, ne felejtsétek el a fékbetéteket legalább Sinteresre (de jobb, ha spec. Racingre), a fékfolyadékod pedig magas forráspontú 5.1-re cserélni a hőállóság miatt, ha nem akartok fékhibát!
A sima betét gyakran megégeti a normál fektárcsákat, a felforrt fékfolyadék pedig fékbeállást, vagy lelevegősödést okozhat. Egyik sem a kellemes meglepik közé sorolható a pályán.
Hová rögzíted?

Mindenképp fényképezd le, ich bin scharf d'rauf (nagyon érdekel)
Mivel egy esztergályos műhelyt vezetek és csináltunk már bukogombát műanyagból. Igazából kaptam egy rajzot azt azalapján legyártattam a felszerelést meg megoldotta a delikvens
A generátor fázisainak kimérésére gondoltam, hogy nincs-e valami gond vele mert ugye ha rossz a generátor akkor is gondot okozhat a töltés hiába jó a feszszab
Nekem még lőnöm kell egy hátsógumit addig,de lehet hogy átforditom ugyis slick
Én úgy sem tudok gyorsan. Nekem is sikerült memória kártyát szerezni aznapra. Fúú de kíváncsi vagyok már! Jobban várom mint a Karácsonyt.
Na akkor 16án teszteljük a bt 002-őt
Úgy néz ki Mana lesz kamera cimbim kölcsönadta csak az a kikötés hogy ne törjem össze,ugyhogy majd lassan megyünk
Exup,köszi a tippet
Köszi lánglovag akkor megyek vadászom valami tapadósabb gumit.
Elöre is köszi várom a képet.
Én most csináltattam 5000 ft lesz a két darab. Ma lesz kész, felpróbálom, ha nem kell alakítani rajta akkor fent hagyom és lefényképezem hogy milyen lett.
Beszállok én is a pályázós témába.
Ott tartok, hogy én is épp HRingre próbálom felkészíteni a motort. Volt szépen szezon eleji felkészítés, kötelező szerviz meg ami tré volt, cseréltük.
Múlt héten végre felkerült előre a fém fékcső, mert féktávokon igyekszem behozni amit kigyorsításnál elvesztek, így elég keményre szoktak sikerülni a féktávok és nem szeretném a gumifalban viszont látni a motorom. Sikerült szereznem használt pályagumit, ami utcán így egy 100-150km-es tesztelés után sokkal jobban teljesít az eddigi Conti RoadAttack bakelitnél. Most, hogy elöl-hátul Bridgestone BT-002 kaucsukkarikák feszülnek a felnin, sokkal biztosabban megyek bele egy-egy kanyarba és végre ki sem akarja húzni magát belőle, hanem szépen fekszik benne. Nem kell küzdeni a melegítéssel, mert normál közlekedés mellett is üzem meleg lesz a gumi (utcai használathoz üzem meleg), viszont ha kicsit sportosabbra veszem a dolgot, érezhetően még az addiginál is biztosabb lesz a tapadása. Összességében jónak tartom, de meglátjuk pályán mit produkál. ;)
Olcson nem tud valaki bukogombát és beszerelést 600fsre 2002.
Sziasztok!

Nem tud valaki brutálisan olcsón láncszettet?
D.I.D. vagy RK kéne 525 X-ring 108 szemes 16 - 46 gyári áttételre.

Előre is köszi!
nekem is folyamatban van egy tartó felrakása, csak még nem tudom hogy vegyek (16e), vagy az itthoni vashulladékból csináljak .
És újfent szeretném megköszönni Robertoonak a segítséget és így bár késve, de ma munka előtt sikerült felrakni az idomokat.
Ez le maradt, de kicsinyítettem a képeken, így már jó lesz.

Hozzá tartozik, hogy olcsón szerettem volna megúszni és próbáltam nem nagyon eltúrásítani Lucát sem.
Szia.

Már kezd kialakulni a dolog. Kirakom, hogy most, hogyan állunk. A platni tartót most csináljuk.
Még nem próbáltam,de több ismerősőm is odavan érte,van aki szerint jobb mint a supercorsa.A d209-et váltotta le annyit tudok,beszéltem itt a motorgumik topicban a Briannel és ő azt mondta hogy hátsóban csak 190és 200méret létezik belőle
Szia Blacious!
Majd ha megvan a párod doboztartó rendszere, légyszi ne titkoljátok tőlünk, hogy hogyan sikerült megoldani. Kíváncsi vagyok!
Egyetértek, hogy pár karc nem a világvége, főleg hogy a farokidomomon már van is pár belőle, de azért jobban örülnék ha nem lenne több feleslegesen.
A ragasztószalagos megoldásra én is gondoltam már, szerintem azt fogok majd alá ragasztani De az átlátszó öntapadós fólia is jó megoldásnak tűnik.
Köszi mindenkinek a választ!
Rufus én is Exup-pal értek egyet, leírta a lényeget első a jó gumi mielött pályára mész. A többivel ráérsz akkor foglalkozni ha már ráéreztél a pályázás ízére. A sima gyári fékcső is bőven elég a kezdéshez, persze jó betétekkel mert az nagyon fontos.
Ha már majd jó tempót tudsz menni és komolyabbakat fékezni, még akkor is működni fog a gyári fékcső is, csak egy kicsit beljebb fog jönni a fékkarod a körök vége fele és nem lesz olyan pontos nyomáspontja, míg vissza nem hül az egész.
Enyémre is fém fékcsővet tettem, de 3 évig a gyárival körözgettem a Pannónia Ringen én is.
A gumik közül nekem is a Pirelli diablo supercorsa és a diablo corsa III, meg a Bridgestone 003 jött be a legjobban. Jók pályán is és közzúton is.
Én meg a pilot power 2ct-t utálom, bár a legtöbben dícsérik. Szerintem ennél rosszabb gumim nem is volt még a nem túl hosszú 3 éves motoros pályafutásom alatt. suprcorsa, bt 003 jött be eddig legjobban, de most d211gp-re fáj a fogam. Van vele tapasztalatod?