na lefényképeztem. Az a bajom vele h elég hosszúnak néz ki, de mégis rövid, mert a kuplungddekli szerintem hamarabb leérne...
6,5 cm-t lóg ki a műanyag idomtól.
Holnap lehet h oldalrafektetem a motort és akkor kiderül. De ha valakit érdekel kérdezzetek nyugodtan.
Lesz még rajta 2-2 db fehér cbr matrica.
Egy apró tanács még...
ha fent vannak a fém fékcsövek, ne felejtsétek el a fékbetéteket legalább Sinteresre (de jobb, ha spec. Racingre), a fékfolyadékod pedig magas forráspontú 5.1-re cserélni a hőállóság miatt, ha nem akartok fékhibát!
A sima betét gyakran megégeti a normál fektárcsákat, a felforrt fékfolyadék pedig fékbeállást, vagy lelevegősödést okozhat. Egyik sem a kellemes meglepik közé sorolható a pályán.
Mivel egy esztergályos műhelyt vezetek és csináltunk már bukogombát műanyagból. Igazából kaptam egy rajzot azt azalapján legyártattam a felszerelést meg megoldotta a delikvens
A generátor fázisainak kimérésére gondoltam, hogy nincs-e valami gond vele mert ugye ha rossz a generátor akkor is gondot okozhat a töltés hiába jó a feszszab
Én most csináltattam 5000 ft lesz a két darab. Ma lesz kész, felpróbálom, ha nem kell alakítani rajta akkor fent hagyom és lefényképezem hogy milyen lett.
Beszállok én is a pályázós témába.
Ott tartok, hogy én is épp HRingre próbálom felkészíteni a motort. Volt szépen szezon eleji felkészítés, kötelező szerviz meg ami tré volt, cseréltük.
Múlt héten végre felkerült előre a fém fékcső, mert féktávokon igyekszem behozni amit kigyorsításnál elvesztek, így elég keményre szoktak sikerülni a féktávok és nem szeretném a gumifalban viszont látni a motorom. Sikerült szereznem használt pályagumit, ami utcán így egy 100-150km-es tesztelés után sokkal jobban teljesít az eddigi Conti RoadAttack bakelitnél. Most, hogy elöl-hátul Bridgestone BT-002 kaucsukkarikák feszülnek a felnin, sokkal biztosabban megyek bele egy-egy kanyarba és végre ki sem akarja húzni magát belőle, hanem szépen fekszik benne. Nem kell küzdeni a melegítéssel, mert normál közlekedés mellett is üzem meleg lesz a gumi (utcai használathoz üzem meleg), viszont ha kicsit sportosabbra veszem a dolgot, érezhetően még az addiginál is biztosabb lesz a tapadása. Összességében jónak tartom, de meglátjuk pályán mit produkál. ;)
Még nem próbáltam,de több ismerősőm is odavan érte,van aki szerint jobb mint a supercorsa.A d209-et váltotta le annyit tudok,beszéltem itt a motorgumik topicban a Briannel és ő azt mondta hogy hátsóban csak 190és 200méret létezik belőle
Egyetértek, hogy pár karc nem a világvége, főleg hogy a farokidomomon már van is pár belőle, de azért jobban örülnék ha nem lenne több feleslegesen.
A ragasztószalagos megoldásra én is gondoltam már, szerintem azt fogok majd alá ragasztani De az átlátszó öntapadós fólia is jó megoldásnak tűnik.
Köszi mindenkinek a választ!
Rufus én is Exup-pal értek egyet, leírta a lényeget első a jó gumi mielött pályára mész. A többivel ráérsz akkor foglalkozni ha már ráéreztél a pályázás ízére. A sima gyári fékcső is bőven elég a kezdéshez, persze jó betétekkel mert az nagyon fontos.
Ha már majd jó tempót tudsz menni és komolyabbakat fékezni, még akkor is működni fog a gyári fékcső is, csak egy kicsit beljebb fog jönni a fékkarod a körök vége fele és nem lesz olyan pontos nyomáspontja, míg vissza nem hül az egész.
Enyémre is fém fékcsővet tettem, de 3 évig a gyárival körözgettem a Pannónia Ringen én is.
A gumik közül nekem is a Pirelli diablo supercorsa és a diablo corsa III, meg a Bridgestone 003 jött be a legjobban. Jók pályán is és közzúton is.
Én meg a pilot power 2ct-t utálom, bár a legtöbben dícsérik. Szerintem ennél rosszabb gumim nem is volt még a nem túl hosszú 3 éves motoros pályafutásom alatt. suprcorsa, bt 003 jött be eddig legjobban, de most d211gp-re fáj a fogam. Van vele tapasztalatod?
Ha kell lehet róla szó, hogy eladó legyen...