Hali Pety5!
Én is használtam ilyen oldaltáskákat egy túrán, egyik havertól kértem kölcsön. A farokidom oldalának karcolódását úgy előztem meg, hogy leragasztottam ragasztószalaggal az idom azon részeit mi érintkezett a táskákkal. Egyszerű és olcsó megoldás, túra után meg csak leveszed a ragszalagokat. Egyébként én a tanktáska alá is teszek mindíg egy tiszta puha ruhadarabot. Láttam már mikor a poros tanktáska már szinte lecsiszolta a festéket a tankról és a srác a benzinkútnál szembesült vele mikor tankolni akart. Nem kicsit lett ideges .
Persze egy-két karcolás nem a világvége, de nem baj az ha valaki vigyáz a gépére, főleg ha ilyen egyszerő dolgokkal is megóvhatod és a makulátlan gép mégis szebb és értékesebb
Sajna ez az elektromos proléma sok fejtörést fog neked okozni, mert nagyon sok változó van a dologban, egy biztos hogy nagy feszültségeses nem jelenthet jót. Én ilyennel nem találkoztam még így ha kidedrül mi a gond oszd meg velem..
De még mielött szétszeded az egészet mérd még ki a generátort isés ha az is ok akkor máshol lesz a gond
úgymértem :) nem csak a kapocsfeszt, de közben rájöttem. meg is kérdezem mit szólsz hozzá.
Tudtommal ha elfordítom a gyujtást akkor az összes áram azon keresztül folyik, namármost én építettem bele 1 riasztót amit ugye a gyújtáskapcsoló után kötöttem be, így ha minden áram a gyújtáskapcsolón át folyik akkor a riasztón is át kell menjen, ezzel nem lenne baj csak nagyon vékonyak a riasztó kábelei, és arra gondoltam h nem tud elég áram átfolyni rajta, ezt csak akkor tudom meg ha (megint) szétbontom az egészet és áthidalom a riasztót...
Szia
Azt hogy mérted hogy az aksi jó? mivel ha nem teszel fogyasztót az aksira akkor csak kapocsfeszültséget mérsz és ha megterheled csak akkor mutatja a jó értéket érsd ez alatt azt hogy fogyasztón kell mérni a feszt. Tedd gyójtásra a mocit lámpa be elöször fényszóró azt refi és a végén még húzd be a féket ezek után názd meg mennyi a feszültség 11 alá nemajanlott hogy menjen.
Ha nem ez a gond akkor akkor nézd tovább, belinkelte pár napja egy kapcsrajzot. és leírást hogy tudod kimérni a fesszabályzót, ha az is ok akkor jön a generátor, mivel az is okozhatja a problémát.
Ha azzal van gond az pech mert abban ne tudok segíteni
Jól beszélsz EXUP! Nekem a Pilot Sport első gumma 4000 km alatt kagylósra kopott úgy, hogy rázta a motor elejét ... A hátulja még csak-csak elmegy!
Az új gumma tuti d 209-es lesz nékem is!
Én rühellem a pilot sportot legalábbis nekem nem jött be,inkább turaguminak jó.Én ezeket próbáltam és nem rosszak:
Pirelli diabló supercorsa,diabló corsa III
Dunlop d209
Bristone bt 003
Conti race attack
Nem túl régóta,2009-től intenzivebben,na de majd most
Sziasztok! nagy a baj, kérlek segítsetek.
Adott CBR 600 F2 pc25, cseréltem fesz szabályzót! De ugyan azt a problémát csinálja mint csere előtt. alapjáraton ha csak a fényszórót felkapcsolom elkezd kicsit ingadozni a fordulatszám, de ha pld még a féklámpa is indexről nem is beszélve akkor meg is áll a motor, és inkább a kapcsolásokra érzékeny, lámpa nélkül alapjáraton 16Vot mérek de ha bekapcsolom a lámpát leesik 13ra, aksival nincs gond mert ha nem jár a motor rendesen működik. A baj az hogy nem csak szimplán megáll hanem a hangja is megváltozik, nem "harap" köhög olyan mintha kihagyna.
eddig is (amíg nem jött meg a fesz.szab) lámpa nélkül közlekedtem, de ez nem mehet tovább
Ötlet valakinek?
Csaó
Első körbe rakjál fel egy garnitúra tényleg jó gumit...
Semmihez ne nyúlj mindent szépen lassan fokozatosan,amikor már úgy érzed hogy megy a dolog akkor érdemes belenyúlkálni a dogokba,fém fékcső,áttétel,futómü tekergetés stb ja és a lábtartó sajna igen hamar leér a 600fnél
Nekem (még) gyári fékcső van, + sinter betétek, eddig csak egyszer éreztem, hogy már nem bírja a kiképzést Hringen, máskor nem volt gond vele, bár hozzáteszem, hogy főleg Kakucsra járok, oda bőven jó ez is, nem kell sokat fékezni. Nem írtad az évjáratot, nekem f4i-m van 03-as, bár gondolom a rendesen karbantartott régebbiekkel sem nagyon lehet gond. Próbáld ki milyennek érzed átalakítás nélkül, úgyis érezni fogod, hogy jó-e, vagy sem, és akkor kezdődhet a fék, futómű, stb. tuning.
A használat természetszerűleg karcokkal jár együtt.
Régen én is pátyolgattam, nézegettem karcos-nem karcos, aztán eldobtam egy hülyeség miatt és a teljes elejét lebontottam.
Azóta nem érdekelnek a karcok
Nem mondom, hogy ne vigyázz rá, de javaslom, egy-két karc miatt senki ne vágja fel az ereit
Fel lehet tenni tartóval és anélkül is. Én nem ruháztam be külön tartóra, mert annyit nem túrázom, hogy kifizetődő lenne. Van hozzá egy puha trepni, amit az ülésre kell keresztben felrögzíteni a hevederekkel és a tatyókat arra lehet csatolni, a hozzá adott hevederekkel pedig rögzíteni minden irányból. (2 oldalsó + felső henger)
Én azért ajánlom hogy a trepni felrögzítése előtt valami fóliát (pl. átlátszó öntapadós tapéta) kellene tenni a farokidomra, mert összekarcolhatja a fényezést.
Ugyan még nem nagyon írtam a fórumba de rendszeresen olvasom kb 1 éve. Mivel nekem is ez a típus tetszett és meggyőztek az itt olvasottak, mostmár, mint pár hónapja CBR tulajdonos szeretnék kérdezni Szóval ezekhez az oldaltáskákhoz nem kell semmiféle oldaltartó? Nem dörzsöli ki az idomokat, vagy hogy van ez ?
Jó kérdés, mindenesetre tény, hogy számtalan hasonló rögzítésű gomba van.
Valóban szerencsésbb lenne, ha a csavar is rögzítve lenne a gombához, és nem az idomot nyomná.
Korábban volt egy borulásom 5 km/h-nál (poros teremgarázsban megcsúszott az eleje) és az index kitört a fejidomból=30 rugó javítás, fényezés.
Ha egy ilyet kivéd, már megérte.
Ez biztos h bukógomba?
Kicsit furcsa a kialakítása, mert ha jól képzelem oda a motorhoz akkor a műanyag idomot szorítaná össze. Tehát egy komolyabb erőhatás alatt rögtön törik...
Vagy rosszul gondolom?
Köszi BryanFox!
Hétvégén rohadt meleg volt motoros találkozón, ráadásul lépésben haladt a sor, és leállítás után nem akart újra indulni a gép, és nagyon meleg volt a feszszabályzó, de 2 perc után indult minden gond nélkül. Gyanakszom a feszszabályzóra, így hétvégén kimérem, hogy hogyan is teljesít. Remélem nem lett baja, nem sok kedvem van költeni rá.
Én is használtam ilyen oldaltáskákat egy túrán, egyik havertól kértem kölcsön. A farokidom oldalának karcolódását úgy előztem meg, hogy leragasztottam ragasztószalaggal az idom azon részeit mi érintkezett a táskákkal. Egyszerű és olcsó megoldás, túra után meg csak leveszed a ragszalagokat. Egyébként én a tanktáska alá is teszek mindíg egy tiszta puha ruhadarabot. Láttam már mikor a poros tanktáska már szinte lecsiszolta a festéket a tankról és a srác a benzinkútnál szembesült vele mikor tankolni akart. Nem kicsit lett ideges .
Persze egy-két karcolás nem a világvége, de nem baj az ha valaki vigyáz a gépére, főleg ha ilyen egyszerő dolgokkal is megóvhatod és a makulátlan gép mégis szebb és értékesebb