Tegnap dőlt el, hogy hivatalosan is IGEN-t mondtunk egymásnak a közös munkára a HONDA Motorcenterrel. Eddig csak a szabim alatt voltam náluk besegíteni és ismerkedni egymással és a "Honda tesztkaraván" levezénylésére kaptunk megtisztelő felkérést tőlük, de most már lassan hivatalosan is közéjük tartozom.
Eddig is tudtam -főként- fékbetéteket és gyertyákat rendezni ismerősöknek elfogadható áron, ezek után meg pláne. Ráadásul gyári alkatrészeket is.
Tehát, ha gondoljátok ezekkel kapcsolatban tisztelettel fogunk a rendelkezésetekre állni ezután is.
Add meg kérlek az évjáratot és keresem a betéteket neked, de legjobb lenne, ha nem a fórumot off-topikoljuk szét ezzel, hanem írsz egy privát e-mailt, ezzel is megtisztelve a többi fórumozó társunkat.
Kérdésedre válaszolva:
A "Sinter" betét keményebb, több fémet tartalmazó, más eljárással készülő betét, ami komolyabb igénybevételre van tervezve. Nem kopik annyira, mint a sima, viszont szereti a meleget, de nem szereti a vizet. A sportgépeken előszeretettel alkalmazzák előre, de hátra ott is elegendő a sima (Platinum). Hallottam már vagánykodni kollégákat, hogy "én nem is használok hátsóféket", amin azért mosolygok kicsit, de valóban hátra nem annyira fontos a Sinteres betét, mint talán előre. (Én így használom, de tudod... kinek a pap, kinek a papné)
Ahogy olvasgattam meg nézegettem a fórumot, észrevettem hogy te tudsz alkatrészeket szerezni. Nekem az FS-hez kellene hátulra fékbetét! De fogalmam sincs melyik típus a jó meg hogy mit takar az hogy Sinter-es meg sima betétek melyik jobb miért? ÉS FS-hez lehet e használni? MIlyen árba tudsz sintert meg simát FS-hez?
Jaaa meg még egy kérdés te nem a Székesfehérvára HondaCenterbe dolgozol ott ahol a Pácser Laci is? Az a faszi nagyon keni vágja a Hondákat, jóóó szerelő nagyon!
Persze, összefuthatunk ott valamikor, utoljára motoros felvonulás után jártunk arra, de akkor vagy 100 másik motor is volt ott a pihenőben.
Egyébként szerencsére az én motorom vezérműláncának még nincs semmilyen hangja egyik fordulaton se, de látom ez most tényleg nagyon téma lett itt a fórumon.
Szia nekem is F2esem van pár hónapja, ugyan az tudom elmondani mint amit írtak előttem, nincs biztosíték takaró, az idomok nem eredetiek, kicsit karc is látszik rajta (de 1 ilyen idős motortól mit várunk?!) Én 42000 Km-el vettem, de eredeti volt minden idomja, és 1-2 dőlés volt vele... ami csak a blokk körül látszik... előnye a motornak hogy ez karbis ezáltal szerelhetőbb mint az újabbak. am én nagyon szerelem
Haat en "Erdelyben" lakom :D, szal itt nemnagyon van "Kukucsring" :P. Ha lenne penzem, akkor kissebbel kezdenem, de inkabb megkockaztatom ezt es megprobalok odafigyelni ;). Koszi mindent
Egyébként toljátok oda egy Suzuki vagy Kava mellé és máris elszáll minden kételyetek, ha azokkal összehasonlítjátok a motorból hallható zörejeket
Ezzel nem a másik márkákat akartam ócsárolni
Srácok!
Mindenki a motorja csörgésével van elfoglalva, egyet tudni kell a kuplung alaphelyzetben mindíg csörög, csak mivel a miénkben olajban fürdik ezért nem olyan hallható mint a szárazkuplungosoké (lázsd ducati és más száraz versenykuplungok) ezzel nem nagyon kell foglalkozni. Ha a vezérműlánc csörög az már más tészta, de ha csak egy bizonyos fordulaton csörren be (enyém 3000 körül tette ezt patron csere elött) akkor az még nem probléma, semilyen károsodást nem okoz a blokkon belül. Persze akit ez is zavar cserélhet feszítő patront. (én cseréltem, mert egy Honda ne csörögjön) de ismétlem ez semmi kárt nem okoz! Ha már alapjáraton is csörög és különböző fordulaton is akkor viszont már tényleg ildomos a csere. Persze akkor sem tud elugrani a lánckeréken tehát vezérlési galibát nem tud okozni, de a vez.lánc megnyúlhat és elszakadhat az ilyen állapotú hosszantartó használat során és az már nagy galibát tud okozni!
Most már nem okoskodom tovább , remélem néhányotokat meg tudtam nyuktatni és ezután nyugodtan alsztok
Kezdésnek jobb mint egy Hayabusa vagy V-max, az biztos.
Persze ha eddig csak az Alfödön bicikliztél, azért légy óvatos. Ha nem nagyon pörgeted nem fog kiugrani alólad az elején. Kellő tisztelet, sok gyakorlás, vezetéstechnika, és egy Kakucsring-oktatás erősen ajánlott.
Most amugy én is megnyugodtam hogy a tiednek is ilyen hangja van , azt hittem valami gáz van de akkor OK!
Amugy nem vészes hang csak ilyen kis minimális néha!
Az enyémnek (F2) is van néha némi halk kuplunghangja, de nekem is azt mondták hogy ne törődjek vele!
Sőt mikor olajat cseréltem utána pár 100km-re el is tűnt, de nem régiben megint visszatért. Olyan 1100-1200km van az új olajban.
Most, hogy írod, hogy a tiednek is van ilyen hangja kicsit megnyugodtam. Tehát nem csak az enyémnek van ilyen "problémája".
Én mondjuk arra is gondoltam, hogy mivel az FS-nek kicsit más a kuplungja, mint a sima F-nek (elvileg erősített), ezért is jöhet belőle valami hang, de lehet hülyeségre gondolok...
Mondjuk ez a hang még sehol sincs egy száraz-kuplungos Ducatihoz képest.
ÚGYEN EZ A HANG, ZAJ hallható az enyémnél is engem is marhára zavart, aztán elvittem Hondáékhoz fehérvárra és azt mondták hogy ennek az ég adta világon semmi baja!Remélem igazuk is van!
Tudom mire gondolsz alapjáraton olyan furán csörren , csurrog eggyet ahogy behuzod a kuplungt elhallgat teljesen. Mivel neked is FS-ed van ugyan akkori mint az enyém remélem csak ez egy kicsi hangocska ami semmi bajt nem csináln!
De ha jutottál valamire evvel a hangal akkor kérlek értesíts!
Hát behalok rajta, még azt írja, hogy halott a fórum!
Mikor be se ír ide jó, hogy nem kap választ!