Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bizony álmodban is.

De remélem nem most kell újra. Előző is kibírt 25 ezret.

Beszéltem postas75 el, lehet bemegyünk mikor mind a ketten bent vagytok. Bár sajnos nem rajtunk múlik.
BryanFox!
Kíváncsiságból tudsz F3-hoz saccolni árát ugyanezekre? Hála az enyém nem kerreg (még), de úgy látom, most mindenkinek előjön ez a gond...
utángyártottatt véletlenül se vegyél! 2fajtát is próbáltam 20km-t bírt mindegyik. A botott gyári ugyanannyi és megbizhatóbb
Manuális láncfeszítő
Nekem azért nem tűnik túl profi megoldásnak
Veszprém környékén hol van megbízható szervíz ahol ez ki tudák nekem cserélni?
Az F4-nél jól elb..ták a helyét sajnos, a váz mögött van pont. A felső csavarhoz még úgy ahogy hozzá lehet férni nehezen, de az alsó az valami borzalom. Dupla kardáncsukló + hosszú szár a crovába és akkor talán sikerül. Az XX-en álmomban is kicserélem.
nagyon szépen köszönöm az infót . minden esetre legkésőbb a jövő hét folyamán meg lesz nézetve s akkor kiderül hogy a mennyire fogja a zsebemet megfejni .

Köszönök mindent!
Szia
nem baj ha melegszik ez a dolga. 15 V az még elefér. Nekem 14,8nál van a maximum. Akkor van gond ha tartósan e felett van. Akkor gond van ami kinyírja az aksit. Ha ezt menet közben észleled akkor az egyik generátorból jövő kábelt kihűzod akkor megóvod az aksit de akkor utána csere a fesszabályzót azonnal.
Én sajna már megjártam a túlfesszel.
CBR 600F4-hez:
Feszítő 23000.-
Gyári vez.lánc: 27000.- (ha jól emlékszem)
DID vez. lánc 15000.-

Nem fontos gyári láncot venned, mert az végtelenített, ezért a vezérlést is meg kellene bontani a cseréhez. Egyszerűbb, ha DID-et veszel hozzá, mellesleg olcsóbb is. Nálunk a szervizben (Honda) is általában ezt teszik bele.
Hahó! Amennyiben nagyon melegszik a fesszab, az baj? Akkor rossz? A mellette lévő váz is forró lett 2 perc alatt. Majd az új akkuval megmérem a töltést aztán kiderül. 13v- 15v a megengedett állítólag. ÜDV!
Hali! Nekem ugyanez a tünet F2-nél. Csak gázzal indul full szivatón. Megpróbálom a nem Full szivatót, hátha bejön! Ki kell tapasztalnom, még a szokásait!
itt lenne a kapcs rajz is hátha így könnyebb lesz




Üdv,

Blacious
Szerintem is. De tényleg hallani kellene, akkor biztosra lehetne mondani.
Aha, hát találtam 10000 + posta (1700) és itt is van, szerintem ez a célszerű...
Köszi Blacious! Nehéz név! Csak jól írtam! Üdv SilverMz
de szerintem nekem csak feszitő kellene... gondolom olcsóbb az mint a lánc.
Na ezt nem tudom. A szerelőn is sok múlik. Azt tudom, hogy F3 hoz talán 12000 Ft körül van a DID lánc. De én biztos gyárit raknék bele, hacsak a honda nem akar erről lebeszélni.
Bár pontosan nem tudom, hogy a te motordnál is olyan egyszerű a csere mint enyémnél, de nekem nem kellett szerelő a cseréhez.

Széles utat.
Szeva! A vez.műlánc csere Kb. mennyibe kerül?
Nem annyira észrevehető csak nekem mindig sérti a fülem ha valami nem cakk pakk . Felhivtam egy ismerősöm aki ajánlott egy szerelőt ahol megnézik, rendelni is tudnak és meg is tudják komolyan csinálni. Nos megnyugodtam gondoltam hogy le kell tegyem. Én Kolozsváron tartózkodom két három hét mulva indulnék vele haza de addig kész lesz.

Köszönök mindent! Széles utat!
mivel f2-esed van gy van két csati egymás melett az a kimenet illetve 3 db ami a generátortól jön. mutimeter egyik fele emenet msik kimenet oda vissza így kapsz 6 mérést az amelyik mind a két fele enged ott a hiba.
Javítani nem lehet ha olcsón akarod megúszni akkor irány a bonto CB600-ast keresel azért megveszed mondjuk egy 2001 utánit az hűtőbordával ellátott bár máshol vana furat és nagyon megbízható. Én így tettem
Nem hallom, hogy milyen a hangja, de ha nem vészes akkor simán. Sokat kibírnak, de ha nagyon csúnya kezd lenni akkor már érdemes cserélni, vagy ha nagyon zavar akkor is.

Árat nem tudom megmondani, de olyan 20-25 a patron a láncot nem tudom, de az drágább. Nem hiszem, hogy a láncod lenne. Ha van rá lehetőséged akkor mutasd meg valakinek, mert egyből lehet a hangján hallani. Esetleg, ha van fórumtárs feléd vagy egy pénzt nem kérő szerelő.

A többiek jobban tudják az árakat is.
Szaisztok!
Megint 1 szokásos kérdéssel jövök.Igen,visszaolvastam,de kicsit speciális a kérdésem.
Ugye nyáron jövök ki svédországba.2000 az út ide,itt 8 hét alatt tuti megyek 5,6 ezret,aztán haza 2800 km,mert dánián át megyek.
Most Michelin sport pilot van rajta.Esőben még nem mentem vele,de eddig meg vagyok vele elégedve,azaz voltam mikor otthon voltam 7 hete...
Mivel itt használnám inkább (svédben) azaz itt nincs 30-40 fok, tartós,de mégis sportos guma kellene nekem.
Most mielőtt kijövök vele,viszem 12 ezres szervízre.Viszont nekem is ciripel néha a blokk.Gyanús a vezérműláncfeszítő,úgyh sztem az tuti cserés előtte.Találtam kint motoros boltot,ahol hondákat is csináklnak,azaz ha itt eljönne a 18 ezredeik km,akkor sem leszek gondban.
Vmi jó tipp,5let a gumira?
Előre is kössz srácok!
üdv. Volt egy halvány gyanum nekem is erre, csak most vettem a gépet s még ismerkedem vele. Beirtam a keresőbe hogy volt-e még tárgyalva és találtam egy olyan árat hogy 16 e. Kb ennyi F4 esbe is? s ha nem a láncot kell hanem csak a feszitőt az mennyibe fog nekem fájni? A másik kérdésem meg az lenne hogy ezt kb mennyi ideig halaszthatom. Kibirna még 300 km-es utazást? vagy jobb ha itt lecseréltetem valahol.

Előre is köszönök minden!