A másik észrevételem az lenne hogy 3 - 4 ezer fordulat között valami ugy kattog (keceg)mintha valami berázkódna az elején.de csak ezen a forulaton... aztan elmulik. Alapjáraton nem halatszik semmi...
Ehez valami ötlet? Amugy lehet hogy bejött az hogy ne huzzam tulságosan hátra a szivatót. Kösz!
2008-as cbr 600 f hez keresek bukógombát de nem igazán találok tudna esetleg valaki olyan oldat ajánlani ahol tudok rendelni kedvező áron és jó minőségű gombát? Köszönöm
Én rendeltem, azt hiszem Hong Kongból után gyártott integrált tükröket. Igazából a minőség nem mondható szarnak, de a jó nem ilyen. Igaz, teszi a dolgát, de 2 kiló felett már csúnyán behajlik, nem annyira merev mint a gyári, ezért eléggé rezeg. Arra amire én használom, tökéletes, tehát látom a mögöttem lévőt, kicsit mondjuk oszcilloszkóp style, de nem nézelődni akarok benne csak belepillantani, tehát arra jó. A gyárihoz köze sincs sem látószögben, sem használhatóságban, viszont a dolgát teszi, index hibátlan, stb... Egy plexinél túl sok rizikófaktor nincsen, maximum a csavarok helye lehet más. Mivel az enyém univerzális tükör (pár típusra jó), így oda rakom a csavarokat ahova akarom, de végülis megérte ennyi pénzért. 12ből itthon volt, a gyári itthon meg 17-be fájt volna. Az utalástól számított 3 napon belül megjött.
Arra nagyon figyelj oda, hogy biztosított postán küldjék el. Ez általában feláras, de megéri. Kérdezd meg az eladót, ez mennyi plusz költséggel járna. Kap egy számot a csomagod, ami alapján nyomon lehet követni. Van egy oldal, ahol látod, mikor érkezett be az országba, mikor vámolták, mikor küldték tovább a vámról és mikor érkezett meg a postára. A posta, ha valami számára értékes érkezik, azt le szokta nyúlni. Ezt biztosítottnál nem tudja megtenni, bár egy plexinél valszeg nem áll fent ez a veszély.
Csak egy tipp. Lehet, hogy hülyeséget fogok mondani, de nem lehet, hogy nagyon ráhúzod a szívatót és túl kevés levegőt kap? Mikor rányitod a gáz, kinyitnak a fojtószelepek és elegendő levegőt kap a szívató full állásán lévő üzemanyag mennyiséghez. Próbáld meg úgy, hogy nem húzod ki annyira a szívatót.
Csináltam pár koncepciót a leendő pályaidomom festésére. Igazából 2, max. 3 szín lesz az egész, tehát a mangásat csak a látvány kedvéért csináltam. Lehet szavazni ha szeretnétek, de alapvetően ötletek végett raktam fel. Ha valakinek van esetleg valami jó ötlete 2-3 színből hogy lehetne kihozni a maximumot, szívesen fogadom.
üdv. Nemrég vettem a gépem F4-es és olyan észrevételem lenne hogy reggel mikor inditom a szivatót behúzom és megnyomom a gombot akkor hajtsa hajtsa és ha nem adok kis gázt akkor nem robban be. Utána pedig semmi gond nélkül megy fel a fordulat és minden a megszokott. Valami tanácsotok ezzel kapcsolatosan? hogy mi okozhatja? Előre is kösz.
Vettem már drágábban is Kínából és minden gond nélkül megjött!
Se vám se áfa! Egy plexin nem szarakodnak a vámhivatalnál! Egyetlen egyszer volt vámvizsgálaton egy plexim (152 vásárlásból) az is csak rutin vizsgálat volt! El kellett faxolni a Pay-Pal számlát és másnap már meg is kaptam a cuccost!
Hú, Bryan vigyázz, mert a termék helye Kína, függetlenül attól, hogy német Ebay-en hirdet, ezért a Kínában feladott csomagot 22EUR érték felett vámkezelik, rádobnak 25% ÁFÁT, (150EUR felett pedig vámot is)
EU-n belülről vám (és ÁFA) mentes. Nézni kell a termék helyét is.
Üdv.
Most nekem kellene segítség tőletek, hátha rendelt már ilyet valaki közületek: eBay-es Plexi
A tapasztalatokra lennék kíváncsi, a feltételezésekre kevésbé! Pl. minőség, méretpontosság, ár-egyéb költség, szállítási idő, stb...
Valószínűleg az én agykapacitásom kevés most ehhez, de komolyan nem értem. Mi az, hogy olajnyomás csinálja a feszítést? Meg attól, hogy a feszítő tömítésén kitágítasz egy lyukat miért fogja abbahagyni a csörgést? Ehhez most kevés vagyok 3 óra alvás után.
Nem nyomatékosabb a réginél, sőt! Futóműve normálnak mondható, sok állítási lehetőség nincs rajt. Nem túl sportos, de nem is hajózik alattad pont jó. Elég kényelmesen motorozható kis jószág, közutakon jól kihasználható, rövidebb túrákon a kategóriájában elég kényelmesnek mondható. A szokásos kormány-ülés-lábtartó háromszög beállítások miatt (szerintem) hosszabb túrákon néha-néha meg kell állni megmozgatni a sajgó csuklókat, hátat és ülőgumókat ezzel is (csakúgy, mint az előző F-ekkel).
Összegezve: Nem egy nagy durranás, csak egy új , kellemes kis motor.
Ha a feleségem motorozna, neki jó szívvel ajánlanám a kezessége miatt.
Gyári patront vettél?Mennyi volt?Nekem azt mondta egy bontós ismerős hogy a hornet feszitőt kell bele tenni avval nincs gond.De ahogy mondtam neki hogy olajnyomás csinálja a feszitést kicsit kételkedett magában.Azt mondta hogy utánna néz a dolognak.Én picit bütyköltem vele.Ha te cserélted személyesen a patront,láttad hogy vana tömitésén egy pici lyuk.én ezt megbővitettem egy picit és mindjárt abbahagyta a csörgést.
Kösz, hogy megosztottad velünk a tapasztalataid a vasakról . A VFR-t már próbáltam, szerintem is egy jó és gyönyörű túramotor. Az új 600F től meg azt vártam mit te is írtál!
Sajna én már 4. hete nem ültem a vason , ha jó volt az idő melóztam, ha ráértem meg szakadt az eső.
Majd talán most hétvégén tudok egy jót gurulni és nekem is fülig érhet a szám mint neked a túra után.
Most jut eszembe... ha legközelebb Fehérvár felé járnátok, gyertek be és kipróbálhatod az új fekete CBR600F-et! Nem kell várnod a tesztmotorra, ez a HONDA Motorcenter saját tesztmocija. Az Attila (üzletvezető-tulajdonos) mondta, hogy mehetsz vele egy kört.
Ehez valami ötlet? Amugy lehet hogy bejött az hogy ne huzzam tulságosan hátra a szivatót. Kösz!
2008-as cbr 600 f hez keresek bukógombát de nem igazán találok tudna esetleg valaki olyan oldat ajánlani ahol tudok rendelni kedvező áron és jó minőségű gombát? Köszönöm
Én rendeltem, azt hiszem Hong Kongból után gyártott integrált tükröket. Igazából a minőség nem mondható szarnak, de a jó nem ilyen. Igaz, teszi a dolgát, de 2 kiló felett már csúnyán behajlik, nem annyira merev mint a gyári, ezért eléggé rezeg. Arra amire én használom, tökéletes, tehát látom a mögöttem lévőt, kicsit mondjuk oszcilloszkóp style, de nem nézelődni akarok benne csak belepillantani, tehát arra jó. A gyárihoz köze sincs sem látószögben, sem használhatóságban, viszont a dolgát teszi, index hibátlan, stb... Egy plexinél túl sok rizikófaktor nincsen, maximum a csavarok helye lehet más. Mivel az enyém univerzális tükör (pár típusra jó), így oda rakom a csavarokat ahova akarom, de végülis megérte ennyi pénzért. 12ből itthon volt, a gyári itthon meg 17-be fájt volna. Az utalástól számított 3 napon belül megjött.
Arra nagyon figyelj oda, hogy biztosított postán küldjék el. Ez általában feláras, de megéri. Kérdezd meg az eladót, ez mennyi plusz költséggel járna. Kap egy számot a csomagod, ami alapján nyomon lehet követni. Van egy oldal, ahol látod, mikor érkezett be az országba, mikor vámolták, mikor küldték tovább a vámról és mikor érkezett meg a postára. A posta, ha valami számára értékes érkezik, azt le szokta nyúlni. Ezt biztosítottnál nem tudja megtenni, bár egy plexinél valszeg nem áll fent ez a veszély.
Csináltam pár koncepciót a leendő pályaidomom festésére. Igazából 2, max. 3 szín lesz az egész, tehát a mangásat csak a látvány kedvéért csináltam. Lehet szavazni ha szeretnétek, de alapvetően ötletek végett raktam fel. Ha valakinek van esetleg valami jó ötlete 2-3 színből hogy lehetne kihozni a maximumot, szívesen fogadom.
Se vám se áfa! Egy plexin nem szarakodnak a vámhivatalnál! Egyetlen egyszer volt vámvizsgálaton egy plexim (152 vásárlásból) az is csak rutin vizsgálat volt! El kellett faxolni a Pay-Pal számlát és másnap már meg is kaptam a cuccost!
EU-n belülről vám (és ÁFA) mentes. Nézni kell a termék helyét is.
Üdv.
vettem már és semmi probléma nem volt vele! Gyorsan szállított méretpontos volt! Igaz hogy CBR 900-ra hozattam de minden OK volt vele!
Most nekem kellene segítség tőletek, hátha rendelt már ilyet valaki közületek: eBay-es Plexi
A tapasztalatokra lennék kíváncsi, a feltételezésekre kevésbé! Pl. minőség, méretpontosság, ár-egyéb költség, szállítási idő, stb...
Köszönöm szépen.
Tutira megyek és azt is kipróbálom. Eddig úgy fest 1, vagy 2-a lesz a szerencsés nap.
Nem nyomatékosabb a réginél, sőt! Futóműve normálnak mondható, sok állítási lehetőség nincs rajt. Nem túl sportos, de nem is hajózik alattad pont jó. Elég kényelmesen motorozható kis jószág, közutakon jól kihasználható, rövidebb túrákon a kategóriájában elég kényelmesnek mondható. A szokásos kormány-ülés-lábtartó háromszög beállítások miatt (szerintem) hosszabb túrákon néha-néha meg kell állni megmozgatni a sajgó csuklókat, hátat és ülőgumókat ezzel is (csakúgy, mint az előző F-ekkel).
Összegezve: Nem egy nagy durranás, csak egy új , kellemes kis motor.
Ha a feleségem motorozna, neki jó szívvel ajánlanám a kezessége miatt.
Futóműve milyen? Fék?
Jól fordul?
azt szeretném megkérdezni,h mivel te már vezettél új F-et milyen különbségek vannak az előző szériához képest.Úgy élményre gondolom...
Kösz, hogy megosztottad velünk a tapasztalataid a vasakról . A VFR-t már próbáltam, szerintem is egy jó és gyönyörű túramotor. Az új 600F től meg azt vártam mit te is írtál!
Sajna én már 4. hete nem ültem a vason , ha jó volt az idő melóztam, ha ráértem meg szakadt az eső.
Majd talán most hétvégén tudok egy jót gurulni és nekem is fülig érhet a szám mint neked a túra után.
Most jut eszembe... ha legközelebb Fehérvár felé járnátok, gyertek be és kipróbálhatod az új fekete CBR600F-et! Nem kell várnod a tesztmotorra, ez a HONDA Motorcenter saját tesztmocija. Az Attila (üzletvezető-tulajdonos) mondta, hogy mehetsz vele egy kört.