először meglepődtem a roszhiren majd végig olvasva jó érzés töltött el. Tudatában vagyok azzal hogy F4 es kell legyen csak a papirjaiban még F3 szerepel.
Most már itt maradok, ma este mást se csináltam csak olvastam az oldalakat vissza fele. Holnap jön az ideiglenes rendszám és hétfőn megyek és csavarozom fel majd szépen kezdetét veszi az egymáshoz szokás.
Amúgy Székelyföldi vagyok... van itt még valaki a közelből?
gyász h villamosmérnöknek készülök, csak olyan 1be öntöttnek tűnik h nem is néztem meg, simsonhoz csináltam már fesz szabályzót... de ha tönkre is ment a dióda akkor azt sztem nem lehet cserélni, v igen? és ötlet h hogyan mérjem, mert bemegy oda nekem vagy4-5 kábel csatlakozóval 1ütt...
Gratulálok a feltalálójának, igazán "ügyes" volt!
Szerintem ha ilyet látna a szervizben a szerelő kollégánk, tökön bökné magát egy csavarhúzóval és utána haza hajtaná a kuncsaftot.
Csak remélni merem, hogy nincs köztetek senki, aki beépítene a több százezres vas-szerelmébe egy ilyen sufnitunigos barkácsoló barom találmányát: egy nyolcas csavart!
Testvérem, van egy "rossz" hírem, nem F3-ast vettél! 1999-2000 között F4-eseket gyártottak már és ez az.
Maradj itt köztünk ezen a fórumon és meglátod milyen problémák ütik fel a fejüket. Nem lesz igazán sok, ez egy HONDA!
az enyém kb 600km-rel ezelött kezdett hangoskodni. Először megilyedtem hogy főtengely ezért gyorsan szét is szedettem egy ismerőssel és megállapította hogy ez nem főtengely mert annak semmi baja. Sajnos annyi tapasztalata nem volt hogy megmondja mi lehet a gond de ő is a vezérműláncra tippel.
így sokak tanácsára nem maradt más választásom:(
mérd ki a fesszabályzót.
Multiméterrel a kimeneti feszültséget mérd meg elsőként azután pedig mérd ki a diódákat. Tapasztalataim szerint ha melegszik akkor az egyik dióda tönkrement és túlfeszültség keletkezik ami miatt az aksid is tönkremehet.
Van egy cbr600f2-esem és úgy tűnik hogy a vezérműláncnak megjött a hangja:(
mennyibe fog ez nekem fájni illetve miket kell kicserélni.
A másik kérdésem pedig ez a manuális feszítő állításához mennyire kell szétkapni a motort?
A CB 500 as csoportban voltam eddig mig el nem adtam a gépem, most sikerült vásárolnom egy CBR 600 F3 a 2000 évjáratú. Nagyon tetszik a gép gyönyörű, hibátlan... csak még nem tudtam ráülni mert az ideiglenes szám csak holnap lesz meg. Azt szeretném kérdezni tőletek hogy mivel kell számoljak a géppel kapcsolatosan, mik azok a dolgok amik hamarabb feladhatják a szivek harcát? A géppel ahogy kigurulok az üzletből 240 km et kell guruljak, igy tisztába szeretnék lenni egy két dologgal. Előre is kösz!
Azt mondják, hogy jobb, mert nem kell folyton cserélgetni és ha van egy kis hangja, csak utána húzol és kész. Én is gondolkodom rajta, mert úgy néz ki már megint cserélnem kell valamit azon a környéken, pedig 5000km-re ezelőtt cseréltem patron, 1000km-mel ezelőtt láncot. Már csak a köcsög ívek maradtak, de azt mondják az okosok ez megint patron csere lesz. Nem fogok kifizetni 24k hufot érte 5 ezrenként. Ennyiért inkább csörögjön.
De akkor megadod? Na felteszem itt a kérdést, de azért szerettem volna telefonban mert sürgős lenne, nem zaklatni akarlak vagy ilyesmi.
Valamikor össze kéne futnunk ha pesti vagy környéki vagy. Nem tapasztalat kell róla, hanem méret. A Tied elvileg full gyári. Jól tudom? Én meg arra vagyok kíváncsi, hogy az enyémben van-e ültető szett vagy gyári az enyém is. Ezért kéne valamikor összefutni 2 és fél percre, hogy egymás mellé toljuk a két motort és megleshessem a magasságát. Odatoltam ismerősömé mellé és az övé kb. 4-5cm-re magasabb volt mindenhol. Tanknál is, ülésnél is, mindenhol. És azt mondta az övé gyári. De betoltam egy másik állítólag gyári mellé is és az pont akkora volt mint az enyém. Ááááá. Ha minden igaz, akkor a "magassal" tudnék csinálni egy szett cserét szombaton mert neki meg ültető kéne, de ha az enyém gyári, akkor nem csinálnám meg. Ezért kéne ma délután összefutni gyorsban vagy holnap délután legkésőbb. Benne vagy?
Én nem nagyon alakítgatnék rajt semmit.
(Megnéztem, 23000.-Ft a listaára a feszítőnek a tömítéssel együtt (az F4-hez)). Neked milyen is van? Sorry, nem figyeltem...
Én hallottam 17-ért de lehet hogy az gagyi.Miért ilyen pöcsül megoldva.A többi mocin csavaros vagy ricnis.Ez az olajnyomásos buli nem jött be mert hallom ez a fő gond velük.Amúgy a gép egészen megbizható.Szóba került egy kis hebrák dolog is.Átalakitani csavarosra,de sokan lebeszéltek róla.Még gondolkozom rajta.De nem szeretném eltolni a gépet.Neked mi a véleményed erről?
Üdv:Zsolt
Osztom a véleményed nekem is FINSTER " magyar sufnituningos" dobom van fent, de marha jól néz ki, marha jól szól és OCCSSSÓ VOLT VAZZE, szóval nekem eddig teljesen bejött!
Megadom az e-mail címem, azon bátran feltehetsz minden kérdést amiben tudok válaszolok szívesen, de annyira sok tapasztalatom még nincs az FS-ről mert 2 hónapja van csak meg és eddig 2000 km-et raktam bele. De már párszor szétszedtem átnéztem ....nagyjából már vágom!
És Igen úgy néz ki hogy teljesen gyári a gépezet!
nalim8
A hozzászólásod elejével teljesen egyetértek!
Az viszont már, hogy mindenki azért dobja le a gyári dobot mert nem a Cse márkanév van ráírva, az nem biztos, hogy így van. Speciel én a hangélmény miatt cseréltem le az enyémről a sustorgó gyárit. Mert nekem a motorozás "normális" hang nélkül olyan mint a guminő, nő-nő de mégse az igazi!
Az meg, hogy ki milyen márkát választ főleg lecsó kérdése. Az enyémen Martin "Magyar sufnituningos" van fent, fele annyiba került mint a haver Yoshimurája és kinézetre, formára és hangra teljesen egyformák. Csak a felirat más rajtuk és az áruk. Persze a japó cucc biztos jobb egy egész rendszerben hozzáigazított injektor térképpel és sport légszűrővel, de ez engem nem sokat érdekel, lényeg a hangja
Egyéb iránt én is csak azt tudom írni mit te is írtál előbb költse mindenki a lóvéját motorozásra és motorozás tanulásra, ez sokkal fontosabb!
Köszi a mai gurulást
Aki nem tudná... BryanFox szerzett két motort és mentünk egy kört...
Képek: