Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!

Bocs a késlekedésért, de egy 3 napos túrán voltam az Északi középhegységben. Eszméletlen jó volt!

Szóval...
Ha a szubjektív véleményemre vagy kíváncsi, akkor a VFR-ről azt mondanám, hogy egy igazi, vérbeli TÚRAGÉP. Városi közlekedésre nem ideális, nagy a fordulókör, elég nehéz viszont kényelmes. Normálisan megy, de ne keverjük össze azért egy sportgéppel! (Még ha úgy is néz ki, akkor se) Mellesleg a gyári dobozokkal felpakolva is szerintem qva szép!
7000-es fordulatnál -mikor kinyit a második szelep is- szépen morogva megindul és elkezd húzni. Ez a váltás ennél már kicsit finomabban érezhető, mint az előző generációknál.

CBR 600F:
Számomra kissé csalódás, mert a dinamikus külső egy egy nem épp dinamikus belsőt takar.
Mindemellett azt kell mondanom, hogy egy nagyon kezelhető, barátságos kis sporttúra vas, ami inkább a megjelenésével hívhatja fel a figyelmet magára. Kategória váltás előtt álló motorosoknak ajánlanám a figyelmébe ezt a gépet, úgymond "tanuló" motornak, mert annyira hálás és együtműködő kis jószág. A CBR 600-as széria hagyományait megtartva ez sem okoz meglepetéseket vezetőjének.
Amit leírtam, az a szerelési könyvben megadott érték. A két érték között bármilyen feszültség érték megfelelő. Nem történik semmi baj, ha beszereled az új akksit és beindítva megméred a töltő feszültséget. Ha sok is, akkor sem teszi tönkre egyből az akkumulátort.
Nekem is F2esem van és fesz.szabbal szenvedek :S
mert nekem megáll a motor ha sok lámpa működik, de nem az aksi rossz mert utána önindító még megy...
MZ-d se nézz ki rosszul, fateromnak volt egy fekete 250-es, 3-4 éves voltam mikor eladta. 125-ös MZ-t akartam volna, de alkalmi vétel volt az nsr, és inkább kiegészítették a szülők egy kicsivel a keretet.
Már rendeltem akksit. JMT-márkájú. Attól félek, ha rossz a fesszabályzó, tönkre teszi az akkut, állítólag. Azért érdekel a töltés érték. Köszi az infókat! Jól néznek ki a motorjaid!
Én ilyet vettem idén: http://www.autoakkushop.hu/12V... nagyon jól működik.
Chubby leírta már a választ. Ha le van merülve az aksi akkor 15 V-al is tölthet, de ha fel van töltve, akkor 13 V-al. Ha néhány indítózás lemeríti, akkor valószínűleg cserés.
Köszi Nsr! Akkor most mennyi lehet a gyárilag megadott töltés érték?
Aksi állapota is nagyban befolyásolja. Én tegnap mértem, olyan 13.8-14.3 között töltött.
Köszi szépen Chubby! Arra vagyok kíváncsi, hogy behalt az akksim, és nem-e rossz a fesszabályzóm. Üdv Csabi
Alapjárati nincs megadva, de 5ezres fordulaton 13-15.5V között, max. 1A áramerősséggel.
Tudna valaki segíteni? Cbr 600 F2 1992. Mennyi a töltés alapjáraton? és mennyinek kell lennie 3-4 ezres fordulaton a töltésnek? Köszi, ha valaki tudja! Üdv Silver mz
Nekem az egylámpások jönnek be
600FA-t is megyek majd próbálni júniusban valamikor.

Már azt is várom
Igen nagyon jóóóó volt

Bryan is tett róla lehet, h jóó volt.

Elégedett voltam a VFR-rel. Jó kis motor jó volt a tesztkör is, meg minden olyan volt amilyennek kellett.
Aztán, hogy a VFR velem elégedett lehet-e arra Bryan tud csak válaszolni. Ő maradt kettesben a motorral utána...
Koszi a valaszt, hetfon megkerdezem oket.

Tukorre, indexre senki semmit?
Hú, rohadt szép ez a VFR. Mondjuk a CBR se rossz, de valahogy nekem ez az új most annyira nem tetszik, mint a régebbiek.
Már várom, hogy Győrbe is megérkezzenek a tesztpéldányok, én is megyek egy körre velük az tuti. (majd júni 8-13 között)
Őket kérdezd meg, Baján vannak, onnét biztos sokkal olcsóbb lesz a posta, ha van nekik!
Sugó-motorbontó
Ne haragudj, de nyár közeledtével messze elkerülöm a számítógépet, vagy dolgozok, vagy edzek, vagy sorolhatnám és nem volt időm gép elé ülni.
A telefonszámomat azt senkinek nem szeretném megadni, mert a mai világban nem tudni ki milyen elvetemült szihopata kaszabolós gyilkos, én hívni nem foglak mert az én telefonszámlám nőőőőne csak.
A találkozás még megoldható lenne, de holnap is dolgozom és most nem igazán tudok motorra ülni!
Jó volt nektek!
Milyenek voltak a vasak, igaz vfr-rel mentem már de érdekelne a te véleményed is róla, de azért főleg az új ciberé érdekel.
Persze Bryan véleményét is szívesen olvasnám!
Kicsit irigy vagyok
Uhh, kicsit draga... Postakoltseggel kb. 12eFt lenne, remenykedek, hogy talalok itthon olcsobban is.
Mindenesetre a valaszt koszi!
Sziasztok!

Szuksegem lenne par alkatreszre egy 1995-os cbr600f3-hoz (pc31).
Talan a legfontosabb darab a biztositek folott levo kis takarolemez lenne, a szin mindegy, csak jo allapotban legyen!
Ket tukorre is szuksegem lenne, nem muszaj gyari, csak nezzen ki valahogy, a legfontosabb az, hogy jol lassak benne mindent!
Indexekre is be szeretnek ruhazni, nezegettem mar kisebb, haromszog alaku indexeket, csak azt nem tudom, hogy az idomon levo nagyobb lyukat mivel lehetne eltakarni. Amennyiben valaki mar tett fel ilyen indexeket, szivesen latom a velemenyet/megoldasat!

A legfontosabb a kis idomdarab lenne, akinek van ilyen, az keressen meg, ha megoldhato!

Elore is koszi!
Na ezé szerettem volna telefonon beszélni, mert az e-mailcímed elfelejtetted megadni és 2 napja no rieksön. Nekem ma kéne szereznem egy gyári FS-t és beállítani az enyém mellé kideríteni végre, hogy az enyém gyári-e, mivel hétfőn megy kipufogóshoz és addig át kell szerelnem a kitet ha nem gyári.
Nem akartalak ám esténként hívogatni, hogy szexeljünk. Sőt még csak 3. félnek sem adtam volna tovább a számod. De egyébként a netre sem pakoltam volna fel, hűtő ingyen elvihető szöveggel.

PLÍÍÍÍZZZ VALAKI! Akinek gyári F Sportja van és pösti vagy környéki. Híííjjon mán fel a harminc 478-nullanégy-20 as számon, feltéve ha van egy perce összefutni! Lécci lécci lécci!

Az lesz a vége, hogy elkezdek karikázni a városban és ha látok egyet utánamegyek és leszólítom.
Ősök Székelykeresztúriak, asszony pedig "Udvarhelyi"
Helló srácok beszéltetek f4 hátuljának az ültetéséről, hogy működött ez? Mit változtattatok rajta? Mondjuk én pont emelni szeretnék, csak jó lenne tudni mit cseréljek és milyenre