Sziasztok,
eddig csak olvasgattam ezt a topicot, de most hogy már vagy négy napja van egy 2004-es 600f-em lenne kérdésem is. Nincs valakinek elektronikus formában kézikönyve hozzá? Köszi előre is.
Na hát pár 600FS ülésmelegítése után sikerült kideríteni, hogy nagy valószínűséggel benne maradt az ültetőszett a motoromban és az előző tulaj mégsem cserélte vissza a gyárira. Nekem ez nem kell bele és ha van köztetek olyan aki szeretne a sajátjába, szívesen cserélnék vele tök ingyé.
Igaz, így sokkal kezelhetőbb a motor és lassú tempónál is jóval boríthatóbb és könnyebben terelhető, viszont fosok, hogy pályán durván alacsony lesz. Ráadásul pont a sportossága miatt vettem az FS-t és így jóval túrásabb a testhelyzetem, mint alapesetben lenne. Ha valaki szeretne szettet cserélni, írjon rám vagy a legegyszerűbb ha rám csörög a nullahatharminc 478-nullanégy-20 as számon.
Amúgy két Audi TT rendőrautó vezette fel a menetet és zárták le az utat, meg volt még egy csomó motoros rendőr.
De akit érdekel a felvonulás, az megnézhet pár videót róla.
A telón a gyűrünél van a rögzítő bütyök, azon áűt kell ugrania, ami elég nagy erőfeszítést igényel, nekem is meg kell hosszabítani egy 20 cm csővel a kulcsot, de nem árt ha egy kis szilikon sprayval először befújod, a gyúrüt (amennyire lehet, hogy a gyúrü alá is kerüljön) egy pár percig hagyod átitatódni késöbb ha megmozdult, a rögzitő bütyköt bezsírozhatod. Az a gyűrü tulajdonképpen egy szabadon forgó, a nehézséget a rugó nyomása okozza. Minnél feljebb haladsz annál nehezebben megy.
Nekem cbr 600 f2-m van, kénytelen vagyok sokszor állítani, mert az asszony, meg a 3 doboz megkívánják a 7-es fokozatot, amúgy 3-al közlekedek.
úgy próbáltam de meg se mozdult és nem akartam hogy vmi baja legyen és inkább megkérdezem mint hogy utána ne bírjak vele menni a hülyeségem miatt ha elb***ok vmit rajta.
Ennek nem az 57ezer km-hez van köze, hanem az előző tulaj sufnituningjának. A használati értéket nem csökkenti, de ocsmány. Lesznek még a motoron meglepetések, izlésficamos dolgok...
Sziasztok!
Most jutottam hozzá egy cbr 600f Hondához.Van számomra egy érdekes dolog össze van fúrkálva a lábtartó melletti aluminium.Összesen 56 db lyuk.A mociban 57 ezer kilóméter van.Ez kapcsolatban lehet evvel?
Szia KimY!
Most viccelsz? akaszd be a körmöskulcsot a lyukba és értelem szerüen jobbra. vagy balra forgasd el. ha a rugó összefele megy akkor keményebb , ha hosszabbodik és a furatos gyűrü sülyed akkor puhább lessz.
Langy hátszelet mindenkinek
A 3 kép alatt ott van kis betűkkel hogy Letöltés