Én ezt nem hegesztetném meg,a felső csavarhely körülötti törés miatt.
Ott elég vékony az anyag,és lehet, hogy visszaszerelés és csavar húzás után nem sokkal el is törne ismét,ugyanott.
Elég szar érzés lenne egy motorozás közbeni lábtartóra állás és letörés miatt firkálni.
Cseréld egy bontott sérülésmentesre. Én ezt tenném,de ez a Te motorod,neked kell döntened.
keresd jelcsát
neki lehet van bontott 70-317-90-83, én már vásároltan nála jó pár dolgot
(telokat,hütöt,olajdeknit...... és egyébb apró alkatrészeket,igaz azt F4-re.)
szia! írtam már pár napja, toltam ki (ajtón) és éppen hozzáért a lábtartó, azt hittem felhajlik az a rugós rész, de szarátört az egész fősulin megpróbálom összehegeszteni, vagy ha nincs rá idő más helyen, de sztem használtan van ~10ezer körül és tartósabb is lenne.
Szia. A 2000-es F4-esemet vettem 650-ért és nem mondhatom, hogy drágán vettem, sőt!
Volt pár olcsóbb is, pl: volt amelyik többet volt lapján, mint 2 keréken (550e), a másik úgy volt összerakva 3 CBR-ből 530e (mondván, hogy csak elcsúsztak vele!), vagy csak külföldi papíros volt éppen.
Ahogy elnézem azért elég jól tartják az árukat egy bizonyos szinten.
én az enyémet cseréltem (2005.cbf250),egy sor alkatrészt cserélek most rajta:gumik,tárcsák,betétek ,összes olaj és folyadék, egy kissebb csúszás miatt komplett festés és tükrök..)))
Ja és a motorom egy 1996 kiadású f2! most már tuti lesz...
én ugyanilyet vettem 3éve olaszpapírost azt forgalombahelyeztettem de akkor 600ba volt az egész mutatvány. Azt sajnálom hogy ha ujabbat szeretnék akkor alig kapok érte valami míg egy ujabb se biztos hogy jobb.
Hát én az enyém 300ért vettem most szeptemberben a Grandés fiúktól (igencsak jó állapotban ), de tegyük hozzá persze ez még nem tartalmazta a forgalomba helyezés költségeit.
U.i.:ahogy elnézem a magyar rendszámmal hirdetett hasonló évjáratú (esetleg ugyan ezen típusú) gépeket és hozzá számolom a várható forgalomba helyezési költségeket a vételárhoz még mindig azt tudom mondani hogy itthoni papírokkal nem tudtam volna ilyen géphez hozzájutni!
Nem értem, hogy miért kapásból mindenki a bukógomba részt ragadja meg a mondanivalómból, hiszen tisztán kiemeltem, hogy ez csak az ÉN szuverén véleményem. Nekem az ugrik be először róla.
Elárulom nektek én is gondolkoztam a beszerzésén anno, de aztán rájöttem, hogy vannak annál sokkal FONTOSABB dolgok is, amik prioritást élvezne a gombászással szemben.
ÉN úgy gondolom, hogy amikor már
új fékbetétjeim vannak,
új az olaj és a szűrők,
lecseréltem a teló- és a fékolajat is,
motorikus beállításokon túl vagyok,
frankó gumik vannak elöl és hátul
és teljesen "felöltözködött" a motorozáshoz az asszonyom is,
és még mindig maradt egy kis pénzem,
akkor majd előveszem a bukógomba ötletét ismét, de ez speciel nálam nem mostanában fog bekövetkezni 2 kisgyerek mellett.
Tehát nálam a felsorolt dolgok nem zárják ki a gombászást, csak mind prioritást élveznek azzal szemben.
A bukógomba okos dolog , megkímélhet vaskos kiadásoktól, persze néha ez okozza a nagyobb kárt ( átfordulás stb... ez olyan mint a biztonságo öv használat) és nem minden esetben csak a pájamotoros multra ad bizonyságot, hanem az előrelátó gondos gazdira is utalhat.
A karburátor beállításáról annyit, ha szép egyenletes az alapjárat és a hirtelen gázadást is szépen veszi ( melegen ) akkor semmi gond sincs. Egyéb iránt a szinkronizálás sem egy nagy volumenü dolog és árban sem necces.
Jó vételt! Rövid telet!
Köszi, szépen.. ezek az alap dolgok csak pld a karbi beállítás amit így hirtelen nem tudnék megnézni... Azért 99-es ,mert használtan ezt találtam még megfizethető árba semmi más oka nincs... Bukógomba meg nekem az lesz az első beruházás (az olaj után) hogy védjem az idomokat, bár eddig még (még:P) nem estem....
A vezérműlánc feszítő gyakran csörögni szokott 3000/min fordulat körül. Ha már elég durva a hangja, akkor min.25 ezret alkudhatsz az árból, annyi az ára +munkadíj. Más komolyabb dologról nem tudok, a Honda AZ HONDA! Nem lehet nagyon félrenyúlni egy CBR-rel.
Egyébként meg az általános dolgokra figyelj: Lánc és a lánckerekek ne legyenek kopottak (nem occsó), idomok gyári műanyag patentjei meglegyenek és ne csavarozva legyen, idomok illesztése tökéletesen passzoljon, felni-, teló ne legyen sérült, gumik-, fékbetétek megfelelő állapota, gyertya csere-, karbi szinkron-, szelep beállítás mikor volt (ha volt egyáltalán), ezek mind viszik a pénzt, de ha rendes gazda vagy ezek kellenek!
Mondanom sem kell ugye vásárlás után olaj-, olajszűrő csere! (8-12e Ft)
(Ja igen... én nem szívesen vennék olyan mocit, ami tele van bukógombázva, mivel arra következtetek ebből, hogy igen gyakran jár pályázni a sporttúra mocijával. De ez csak az én személyes megérzésem! Nem kell rá figyelni! )
Sziasztok! Ha valaki leírná gyorsan annak nagyon örülnék.
Szóval úgy néz ki veszek nemsokára egy CBR600-asat 99-es évjárat körül, kérdésem lenne h vásárláskor mit ajánlatos megnézni, illetve ennél a motornál mennyire számít a futott km? meg ilyesmik
előre is köszi
(pls a válasz gombal írj )
Ott elég vékony az anyag,és lehet, hogy visszaszerelés és csavar húzás után nem sokkal el is törne ismét,ugyanott.
Elég szar érzés lenne egy motorozás közbeni lábtartóra állás és letörés miatt firkálni.
Cseréld egy bontott sérülésmentesre. Én ezt tenném,de ez a Te motorod,neked kell döntened.