Az F4i és FS közti legszembetűnőbb különbség, nyilván a faridom. Mindenkinek az osztott ülés tűnik fel először. Ha jobban megnézed az FS-nek a váza is fekete. Utána, minél beljebb érsz a motorban, feltűnnek az apróbb különbségek. Amikről én tudok, pl. az ECM sima F-nél a segédvázon kapott helyet, míg FS-nél az első ülés alatt. Változtattak még azt hiszem 1-es és 2-es sebességben az áttételen és apróbb különbségek vannak még. FS-ből én sem tudok róla, hogy lenne repsol fényezés gyárilag. Sárga Rossi Replica fényezés jött ki gyárilag.
Srácok, nekem is szükségem lenne egy kis helpre. Meg tudjátok mondani, hogy egy zsír új, gyári vez. láncfeszítőnek mennyit kéne bírnia? Mikor vettem a motort, akkor cseréltem benne, azóta 8000km-t mentem. És talán a régivel is elmentem még olyan 1-2000km-t. Szóval ebben a feszítőben kb. 5-6000km lehet max, de hideg motornál 5000-nél bizony ugyan olyan csúnya hangja van mint régen. Ha bemelegszik már süti. Csak feszítőpatront cseréltem, íveket és vez.láncot nem. Nincs kedvem megint 24.000-et kiadni érte.
A vezérműlánc feszítő gyakran csörögni szokott 3000/min fordulat körül. Ha már elég durva a hangja, akkor min.25 ezret alkudhatsz az árból, annyi az ára +munkadíj. Más komolyabb dologról nem tudok, a Honda AZ HONDA! Nem lehet nagyon félrenyúlni egy CBR-rel.
Egyébként meg az általános dolgokra figyelj: Lánc és a lánckerekek ne legyenek kopottak (nem occsó), idomok gyári műanyag patentjei meglegyenek és ne csavarozva legyen, idomok illesztése tökéletesen passzoljon, felni-, teló ne legyen sérült, gumik-, fékbetétek megfelelő állapota, gyertya csere-, karbi szinkron-, szelep beállítás mikor volt (ha volt egyáltalán), ezek mind viszik a pénzt, de ha rendes gazda vagy ezek kellenek!
Mondanom sem kell ugye vásárlás után olaj-, olajszűrő csere! (8-12e Ft)
(Ja igen... én nem szívesen vennék olyan mocit, ami tele van bukógombázva, mivel arra következtetek ebből, hogy igen gyakran jár pályázni a sporttúra mocijával. De ez csak az én személyes megérzésem! Nem kell rá figyelni! )
Mindenképpen F4 .:-)
Egyetértek veled, nekem is a kényelem a fontos, ezért sem kell az a faszék amit a FS-re raktak.
Hát..nem vagyok az a beleetörödőm tipus, ezért sem vettem még meg motort:-)))
A váz persze u.a., csak az idom felfogatás más helyen van. Látod az alsó csavart a képen az F4-nél? Az FS-nek pedig a tank közelében van.
Tehát ismétlem magam, pár fúrás-faragás után tuti meg lehet csinálni, ha van elég bátorságod, időd és pénzed rá. Ha meg van minden adottság ehez, akkor én a helyedben megpróbálnám, mert szerintem lényeges külömbség van köztük kényelemben.
Mondjuk én nagyon örülök, hogy F4-em van , mert a sport kivitelen rövid úton összetörne érzékeny kis sejhajom! Vénségemre a kényelemhez vagyok már szokva!
De van jobb ötletem is: Vegyél egy sima F4-et te is és szarjál bele milyen színű!
Én is elfogadtam már a HRC színeit, pedig hogy útáltam!
Vagy festesd le amilyenre akarod!
A farok más, de alatta a vát ugyan az.
Most vagy m egbarátkozok egy másik színnel, vagy veszek egy idom szettet ami ilyesmi és a felniket is mind fújni kellene, szóval... tanácsokat, ötleteket szívessen fogadok.
Szerintem az nem egyszerű feladat, de bizonyára pár fúrás-faragás árán megoldható. (Én nem biztos, hogy bevállalnék egy ilyen átalakítást!) Az tuti, hogy új hátsó idomot kell beszerezned, mert teljesen külömböznek egymástól! Nézd csak a képen:
Sziasztok!
Új vagyok itt.
Hamarosan szeretnék vásárolni egy cbr600fs-t.
Azért azt, mert abból adtak ki repsol-os festéssel a cbr600f ből sajna nem találtam:-(t.
De szeretném az ülését lecserélni "sima" cbrf.
Ez könnyen átalakítható, ha veszek egy olyat, vagy farigcsálni kell?
Még egy kérdés. Ezen kívül valamiben eltér még a fs a "sima" f-től?
Én 191cm vagyok és tökéletesen látom. Úgy állítottam be a dőlésszöget, hogy nekem passzoljon. De ez csak a púpos plexivel működik. Mert ha neked a gyári plexid van, azon nem tudod oda besuvickolni szerintem. Túl kicsi a hely.
A fordulatszámmérőre direkt nem tettem, mert engem zavar ha nem látom, és szerintem nem esztétikus.
Ha érdekel, hogy Én hogyan csináltam meg, szívesen elküldöm a teljes folyamatot képekben, mert mindent dokumentáltam, a csavaroktól kezdve a felszerelés + fúrás...minden.
A plexit tőle vettem: Púpos Plexi
A fokozatkijelzős képekhez, ahol a műszerfal tetejére szerelted:
Namost én pont ide tetettem asszonykám motorjára a fokozatkijelzőt, és 2 probléma van:
1., én nem látom, mert belelóg a plexi (186 cm, mármint én)
2., asszonykám is csak "felülről" látja, a plexin keresztül (176 cm)
Te (ti) hogy látjátok rendesen? Mert az enyémre még nem szereltettem fel, de most agyalok, hogy hova tetessem, mert ott nem lesz jó. Esetlej balra a műanyagra? Egyéb ötletek?
Az F4i és FS közti legszembetűnőbb különbség, nyilván a faridom. Mindenkinek az osztott ülés tűnik fel először. Ha jobban megnézed az FS-nek a váza is fekete. Utána, minél beljebb érsz a motorban, feltűnnek az apróbb különbségek. Amikről én tudok, pl. az ECM sima F-nél a segédvázon kapott helyet, míg FS-nél az első ülés alatt. Változtattak még azt hiszem 1-es és 2-es sebességben az áttételen és apróbb különbségek vannak még. FS-ből én sem tudok róla, hogy lenne repsol fényezés gyárilag. Sárga Rossi Replica fényezés jött ki gyárilag.
Srácok, nekem is szükségem lenne egy kis helpre. Meg tudjátok mondani, hogy egy zsír új, gyári vez. láncfeszítőnek mennyit kéne bírnia? Mikor vettem a motort, akkor cseréltem benne, azóta 8000km-t mentem. És talán a régivel is elmentem még olyan 1-2000km-t. Szóval ebben a feszítőben kb. 5-6000km lehet max, de hideg motornál 5000-nél bizony ugyan olyan csúnya hangja van mint régen. Ha bemelegszik már süti. Csak feszítőpatront cseréltem, íveket és vez.láncot nem. Nincs kedvem megint 24.000-et kiadni érte.