Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

LaciCRM,

A sebesség jeladó kiegészítővel együtt 24.000HUF
2001 CBR600F4i, PC35, az ülés alatt az van, hogy CBR600F1. Injektor, osztott lámpa.
Köszönöm a kimerítő választ! Hétvégén megpróbálkozom vele.
Menni nem kell vele! Csak indítsd el! Ha van hiba akkor Újra elkezdi kivillogni!
Csak az ülést vettem le. Lehet az lesz, viszont utána járatni is kell meg menni vele nem? Hogy jelentkezzenek a hibák.
Hogy olvastad ki a kódokat! Szétszerelt motornál vagy csak az ülést vetted le! Töröld a kódokat a SM szerint és utána nézd meg újra!
Csáó mindenki!

karter: Ha sima F-ed van, akkor a hátsó ülés alatt a segédvázon találod az ECM-et, ha F Sport, akkor az első ülés alatt. Megy bele 2db sok eres csatlakozó és jó esetben a kettő között van egy üres, szabadon lógó csatlakozó is 2 kábellel. Az a service csati vagy mi a tök. Miközben a gyújtáskapcsoló OFF állásban van, rövidre kell zárni egy kábelellel (jumper wire). Ha megvagy a jumpereléssel, fordítsd ON állásba a gyújtáskapcsolót és a vészletállítót is rakd RUN állásba(nem indíts rá). Ha van elmentett hibakódja, akkor elkezdi kivillogni. Van rövid meg hosszú villogás. A rövid 0.5sec, a hosszú 1.3 sec. Meg kell számolni hányat villog. Lehet, hogy többet is fog, olyankor szünet van a villogások közt. A hosszú villogás 10-et jelent, tehát ha kapsz egy hosszút és utána 4 rövidet az 14-et jelent.

Srácok. Nem értettem teljesen pontosan az SM-ben leírtakat. Nekem villogott 1 rövid, utána 8 rövid, utána 9 rövid, utána 1 hosszú majd 4 rövid. Utána kezdte elölről. Ez ilyenkor négy hibakód ugye? 1, 8, 9, 14. Viszont a 14es hibakód azt jelenti, hogy a 3. injektorral van gáz, viszont azt írja, hogy ilyenkor elvileg be sem indul a motor. Létezik az, hogy sok év alatt elmentegette a hibakódot és rég orvosolva lett a probléma de nem resetelte? Egyszer már kiszedtük az akksit pár hónapja és akkor az óra is meg minden kinullázódott. Ilyenkor a hibakódok nem törlődnek? Kicsit sok hibának tartom ezeket.
Csao
Előre 15 hátra 46fogas lánckerék van fenn(gyári16-45),ehhez a gyári lánchossz tökéletes.100nál 3-4km/órát csal,afölött már meg sem mertem mérni
nem vagyok hülye a motorokhoz, de ezen LCD hírből sincs km óra spirálos

van napi pörgős kilométer számláló meg az össz
mint egy opel astra F kb ugyan olyan a km óra felépítése
Köszi a választ!

mibe kerül egy ilyen?
LaciCRM,

Persze, hogy lehet rátenni fokozatkijelzőt!
X-Type tipusút, de nem emléxem, hogy elektronikus vagy bowdenes a kilóméterórája?!
Ezt legegyszerübben onnan tudod megnézni, hogy az etapszámlálója (odo) lcd kijelzésű vagy nem?!

Ha bowdenes, akkor a fokozatkijelzőhőz van egy kis jeladó, amit a konzol tartozékkal fel kell rakni a kerékhez, hoyg kapjon digitális sebességjelet!
most f4 vagy f1 ? hiflofiltro?
Hali Exup lenne egy pár kérdésem,Te hogyan rövidítettél áttételt,és így mennyit csal a kmórád?
Sziasztok! CBR600F4i-hez (CBR600F1) sajnos nem ad légszűrőt a HILFRO katalógus. Ismertek vmi megoldást, ami ár/érték arányban kedvezőbb mint a gyári?
Köszi!
Úgy tudom hogy F3-tól lehet,azt ne kérdezd hogy miért....
Írj Ágónak,majd Ő megmondja a tutit...

http://www.agomotors.hu/websho...
na akkor valaki derítse ki F2 re lehet e tenni fokozat jelzőt

mert egyre jobban tetszik!
A ciberével valószinüleg nem lesz több pályázás,kivetettem a hálóm egy hétötvenes gixxerre.A cbr megmarad utcai gépnek de a fokozatkijelző attól függetlenül rákerül
Az olaj nincs meg amit leengedtetek?
Lenne eladó légszűrő 600-f be 2004-08-ig, ha valakit érdekel. 6000km-t töltött motorban első szervízig. Gondoltam megkérdezem...
Nekem nem kellett hozzá áttétel, hogy rugdossam mindig a "7".-be . Elsősorban nekem ez volt a fő indok amiért vettem. De neked a pályán szerintem nagyon jó lesz. Ott kijön a lényeg . De utcán, szerpentinen egész hasznossá vált. Már kezdem megszokni és nem váltok annyit el.
Csácsá!
Service Manual 5.fejezet 6.oldal. Mondd, hogy van Service Manualod. Ha nincs akkor lefényképezgetem Neked, csak most nagyon rohanok.
Bontottat vettem már kétszer is 6 ezerért! Az új az USA ban 55 $!
Itthon nem tudom mennyi az új! 15-20ezer körül lehet!
ha tényleg ez a baj, mennyibe kerül az új?
köszönöm, szombaton meg is nézem
Azon a nyomás szabályzón van egy vastagabb cső ami megy a tankra (visszafolyó)és van egy vékonyabb (vákuum)ami a szívótorokra van kötve! A vékonyabbat szívd meg! Ha benzines akkor a membrán át van szakadva!A nyomócső bal oldalán van azaz balról az első torok mögött! A nyomócsőre kettő csavarral van felcsavarozva!
A képen jelölt alkatrészt keresd!