karter: Ha sima F-ed van, akkor a hátsó ülés alatt a segédvázon találod az ECM-et, ha F Sport, akkor az első ülés alatt. Megy bele 2db sok eres csatlakozó és jó esetben a kettő között van egy üres, szabadon lógó csatlakozó is 2 kábellel. Az a service csati vagy mi a tök. Miközben a gyújtáskapcsoló OFF állásban van, rövidre kell zárni egy kábelellel (jumper wire). Ha megvagy a jumpereléssel, fordítsd ON állásba a gyújtáskapcsolót és a vészletállítót is rakd RUN állásba(nem indíts rá). Ha van elmentett hibakódja, akkor elkezdi kivillogni. Van rövid meg hosszú villogás. A rövid 0.5sec, a hosszú 1.3 sec. Meg kell számolni hányat villog. Lehet, hogy többet is fog, olyankor szünet van a villogások közt. A hosszú villogás 10-et jelent, tehát ha kapsz egy hosszút és utána 4 rövidet az 14-et jelent.
Srácok. Nem értettem teljesen pontosan az SM-ben leírtakat. Nekem villogott 1 rövid, utána 8 rövid, utána 9 rövid, utána 1 hosszú majd 4 rövid. Utána kezdte elölről. Ez ilyenkor négy hibakód ugye? 1, 8, 9, 14. Viszont a 14es hibakód azt jelenti, hogy a 3. injektorral van gáz, viszont azt írja, hogy ilyenkor elvileg be sem indul a motor. Létezik az, hogy sok év alatt elmentegette a hibakódot és rég orvosolva lett a probléma de nem resetelte? Egyszer már kiszedtük az akksit pár hónapja és akkor az óra is meg minden kinullázódott. Ilyenkor a hibakódok nem törlődnek? Kicsit sok hibának tartom ezeket.
Persze, hogy lehet rátenni fokozatkijelzőt!
X-Type tipusút, de nem emléxem, hogy elektronikus vagy bowdenes a kilóméterórája?!
Ezt legegyszerübben onnan tudod megnézni, hogy az etapszámlálója (odo) lcd kijelzésű vagy nem?!
Ha bowdenes, akkor a fokozatkijelzőhőz van egy kis jeladó, amit a konzol tartozékkal fel kell rakni a kerékhez, hoyg kapjon digitális sebességjelet!
Sziasztok! CBR600F4i-hez (CBR600F1) sajnos nem ad légszűrőt a HILFRO katalógus. Ismertek vmi megoldást, ami ár/érték arányban kedvezőbb mint a gyári?
Köszi!
A ciberével valószinüleg nem lesz több pályázás,kivetettem a hálóm egy hétötvenes gixxerre.A cbr megmarad utcai gépnek de a fokozatkijelző attól függetlenül rákerül
Nekem nem kellett hozzá áttétel, hogy rugdossam mindig a "7".-be . Elsősorban nekem ez volt a fő indok amiért vettem. De neked a pályán szerintem nagyon jó lesz. Ott kijön a lényeg . De utcán, szerpentinen egész hasznossá vált. Már kezdem megszokni és nem váltok annyit el.
Azon a nyomás szabályzón van egy vastagabb cső ami megy a tankra (visszafolyó)és van egy vékonyabb (vákuum)ami a szívótorokra van kötve! A vékonyabbat szívd meg! Ha benzines akkor a membrán át van szakadva!A nyomócső bal oldalán van azaz balról az első torok mögött! A nyomócsőre kettő csavarral van felcsavarozva!
A képen jelölt alkatrészt keresd!
A sebesség jeladó kiegészítővel együtt 24.000HUF