Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm a hozzászólásokat! Az lenne még a kérdésem hogy amit bemásoltam link a képen látható motor az véletlen nem egy f2?
Hali, az f3 egy strapabíró kiforrott technika, kezdő streetfighter-nek sem rossz. A hátsó lánckereket cserélni kell jóval nagyobbra (lóerő suly arány kicsit nagy), a bokógomba helyett kezdőnek én inkább csinálnék rá egy bukókeretet, mi sokkal jobban véd (f3 váza eléggé sérülékeny az ütődésekra), az olajpumpa szívócsövét is át kell alakítanod a megfelelő olajozás érdekében (stopi-nál fontos).
Magának az f3-nak tipushibái nem ismertek, csak a szokásos dolgokra kell figyelni vásárláskor. Ugye az a sokst emlegetett HONDA minőség.
Jó vételt!
Streetfighter-kedéskor vigyázni!
94-es f3? az enyém meg 97 f2..... ezt nem értem
egyébbként nagyon kis motor,bár nem könnyű...
SZIASZTOK HONDÁSOK! Most készülök venni egy cbr 600 f3-mat streetfighter célokra és szeretném a véleményeteket kikérni a motorról, nem csak a képen láthatóról hanem úgy álltalába az f3-ról egyátalán! Ja és ha tudnátok műszaki adatokat azt megköszönném. http://kepesmotor.hu/honda-spo...
bocs,én voltam a fasz...

eladnék
Heló
Olyan kérdésem lenne h az f4 esnek milyen vastagságú a villaszára...
33mm es r akarom felszerelni a kormánycsutkákat..arra szerntetek felmegy
előre i köszi
az eleje lemaradt:

- én nembánom ha tudok vele kis fogyasztásssal járni...

de azt se bánom ha nyelezem benyeli
Meg akinek sportmotorja van, az ne a fogyasztáson agyaljon, vagy vegyen egy alighasznált babettát
Sziasztok! Honda CBR 600 FS hez kellene kuplung bowden..... valami netes elérhetöséget tud valaki?
Hátsó ,bal-jobb, csak konzol.--------3000/ db.
összes
Shark oldotta a feszültséget!
Egyéb iránt teljesen felesleges azon vitatkozni mennyi benyót nyakal be egy adott moci. A l/100km sok mindentől függ, de legfőbb befolyásolója a jobb csuklód! A többi tényező elhanyagolható mellette.
Az, hogy valakinek jóval kevesebbet eszik a mocija mint az általunk mért adatok, nem kell vele foglalkozni hisz magát csapja be legjobban. Ha meg tényleg így van GRATULÁLOK neki. Ilyen csigát
Na most már, hogy mindenki vigyorog :
http://youtu.be/TRAiVKheDnY
Szerintem ez a reális beállítás. Megy is a motor ha kell, de nem is eszi le a gatyád.
Igaz.
Ezennel elnézést kérek, ha a fórumon valakit vérigsértettem volna, de néha el tud durranni az agyam apró hülyeségeken.
Egyébként álatánosságban maximálisan békés vagyok, mondhatni túlságosan is.
Normál országúti 80%, 20% város mellett,nem nyelezve,de azért dinamikusan haladva,4000-7000 fordulat között pörgetve 5,2-5,6 liter az átlag fogyasztásom, 1 személyel.
A legkevesebb idáig 4.9 volt,a legtöbb talán 6.5- 7 liter volt autópályán 180-200 körüli tempónál.
Nem volt ebből vita, de gondolom máshogy viselkedik egy motor a pesti forgalomba, mint egy vidéki városba ahol össz-vissz 2 lámpa van, és sosincs forgalmi dugó. Sok tényező befolyásolja ezt, levegő szűrő, keréknyomás, karbi beállítás, kompresszió stb. 125-ös NSR-em is evett 5,5-6 litert, pedig teljesen gyári volt, minden fojtással(8000-ig engedte csak pörgetni) és valós 6000 km-el került hozzám. Akármilyen finom is használtam, nem tudta 5 alá vinni a fogyasztást.
Srácok.
Nem kell egy ilyen kis butaságon így össze kapni.
Ha Ő azt mondja, Én csak örülök neki és irigykedek, hogy Én meg nem tudok 230km-nél többet menni vele . De vissza is érvényes, ha valakinek meg ilyen gyorsan elrepül a nafta akkor sincs baj (csak a pénztárcámnak ).
De semmi baj sincs egyikkel sem...szerintem.
Mindenki más stílusban motorozik és ez így van rendjén. Azért mert valaki gyorsabban-vagy lassabban megy nem kell leszólni. Mind a kettő lehet baleset veszélyes, ha eszetlenül csinálja. Nem feltétlen az dönt, hanem a vezetői tapasztalata, meg sajna az utóbbi időben a szerencse is közrejátszik.
A nézet különbséggel sosincs baj. De ne bántsátok egymást.
Nem akarok békebíró lenni és nagyokos sem. (tudom, hogy most az csinálom )
társaság ez, maradjon is így.
UFF
Hát igen... vannak sajnos a közúton is 20-as éveiket is alig taposó - előbbi egyik barátunk által szájkaratésnak dedikált - taknyosok, akik ráülnek egy MOTORRA és azt hiszik övék a világ, ők sz.rták a spanyol viaszt miközben hatalmas (természetesen igaz ) story-kat mesélnek a haveroknak, hogyan egykerekeznek, meg surrannak el 2 autó közt, stb, stb... láttam, vannak ilyenek. Ezekről jobb nem is beszélni!
Azoknak a szerencséseknek meg, akiket elvisz a vas-szerelme 400km-t ( ) egy tankolással, annak őszintén GRATULÁLOK!
Nem kerül semmibe elhinni...
...de mint tudjuk azt máshol szokás.

Ej bárhogy is van ez drága barátaim, széles utat, olcsó benzint és rövid telet nekünk!
Egy biztos,fogyasszon a gép bár mennyit az érzés,hogy motorozunk csak a miénk.
Látom folyik az ok fejtegetés, 1500km-en evett kb. 60-65 litert a cbr-em, mikor néztem tankolásokkor ilyen 4,1-4,3 közti érték jött ki, jó mondjuk jött velünk 250-es etkó is, de! 15*4,2=63liter. Másik cbr(f2-es)-nek és Honda hornet (karbis 2005) úgyan ennél a tempónál 4,8-5,2l közötti érték jött ki(szinte úgyan az a blokk). Enyém amerikai és emissziós szürő van benne, ami csökkenti a fogyasztást, más ok én hallom hogy 8-10ezer közt kell használni egy ilyen gépet, hát hülyeség közúton pörgetni, vagy az ilyen szájkaratésok csak egykeréken tudnak közlekedni? Én így szerettem a cbr-t ahogy van, nem fogom szarrá pörgetni, mert az a divat, és kockáztatni a saját és más életét.
Igen-igen.Azok a qrva számok.