Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem azt mondtam hogy gányolja össze

inkább többet nem írok ide semmit
nagyon jól beszélsz, pláne ha valaki le gugol ,és a házi köszörült csiszolt vasat, (ami különben nem az,) meglátja , a röhögés kifakad rajta.
KÖSZIlink
500 ft be nem kerül ennek a szarnak az anyaga.. dehát én vagyok a hülye mert ilyet mondok..
jolvan ember neked sem lehet mondani semmit
ha neked ilyen jól megy, a témafelhozónak add meg a méreteket, vagy csináld meg és féláron postázd el neki
Hol a webshop-od, ahol 8-ért hirdeted?

Ha emberünk mondjuk burkoló, lehet, hogy jobban járt 20e kifizetésével és hogy közben/helyette dolgozott, mintha nekiállt volna maga esztergálni.
nem réged nézlek le ezzel hanem hogy egy szaros laposvasért van pofájuk elkérni 20 ezret még a kutyacsontot megértem mert abban van anyag vagy persely vagy akármi..
szerinted olyan nagy tudomány van benne hogy a közepe csöppet hosszabb?
így ahogy bököd.
az alattad szólalókhoz pedig,csak azt ,hogy ha ilyen okosak tervezőnek kellett volna menniük. hisz nem csak a lapos vas, hanem a hossz és a lukak helye talán nem mindegy
Szia! Ennek a cseréjével lehet ültetni is? Mármint gondolom, hogy ha egy rövidebb darab emel, akkor egy hosszabb ültet, csak az a kérdés, hogy elfér e ott egy kb. ennyivel hosszabb ilyen izéke.
Na igen... Szerintem ehhez nem kell űrtechnika...
és ezért a két lyukas laposvasért 20 ezret adtál
ülésmagasság állítót használj.
nekem az van ,csak emelő .30 mm-t dobott és 20 rógó volt. LUCAS termék. kb. 15 perc alatt cseréltem------------- az úgy nevezett kutyacsonthoz pedig nem kell nyúlni, hanem az ahhoz rögzített 2 db. távtartó lapot kell cserélni
mutatok képet a régi és az új különbségéről:
A rugót pedig ,ha puhitod, lejjebb fog ülni, de már , ha csak rajt vagy teljes súlyoddal
Nem tudom, mikor lesz ez aktuális neked. Mi jövő héten kezdjük intézni a forgalomba helyezést (olasz a drága), aztán ahogy az idő engedi visszük a Prop-tech -hez. Ott fogják ültetni. Van saját lakatosuk, aki legyártja a megfelelő méretű kutya csontot a neten keringő 200 USD-os ár töredékéért.

Majd beszámolok, de szerintem nem kizárt, hogy neked nem is kell ültetni. Pláne, ha már tapasztalt motoros vagy. Ez egy könnyű gép!
A csillapítást a külső patronon állítod, a rugóstagon a rugó feszességét (keménységét), ez kis mértékben ugyan változtat a magasságon is, de ez elhanyagolható. Én úgy tudom, lehet venni hozzá ültető szettet is, ez már cm-ekben mérhető változtatás.
De, hogy hol és mennyiért azt nem tudom.
Köszi az infókat!
A buffalo-t semmi pénzért nem venném fel:)
Lehet hogy hülye kérdés, a rúgós tag állításával lehet a magasságon változtatni?
Én úgy tudtam h csak a rugózás keménységén, illetve a csillapításon lehet állítani!
Vez. lánc feszítőjük gyengécske. Más gebasz nincs: HONDA!
Drága.
81cm az ülésmagasság, de a rugóstag komoly szinten állítható.
(Ha ez sem lenne elég, visszahozhatod divatba a 'csótányroppantó' cipőket, a Buffalo-t!)
"a fele láb"
Szia! Valószínűleg én vagyok itt a legtapasztalatlanabb CBR-es, mivel eddig egyszer mentem 600F-el, vasárnap 60km-t.
A csajomnak vettünk egyet másfél hónapja, és most kipróbáltam. Én 176cm, nekem bőven telitalpas. Neki a 159cm-ével magas. Pipiskedve ér le a csizma orra. 3-4 centit ültetni fogjuk. Ha a te +7 centidből a fele láb akkor szerintem neked már éppen jó lehet.
Én 2010-ben vettem a motort 15.000km-rel. Valós benne, mert 3 évig USA-ban volt, majd 2005-ben hozták be ide. Itthon én vagyok a 3. tulaj és az előző előtti tulaj(nő) rakott rá zsír új gumikat mikor eladta, és utána a srác 1500km-t rakott bele idén mert nem jött be neki. Én még szőrös kaucsukkarikákkal vettem át. A nő meg kihasználatlanság miatt adta el, amit a srác is mondott. Még fent van a hirdetés.
Viszont nagy eséllyel USA-ban sztrítfájterezni használták.
Igazából azon kívül, hogy viszonylag drágán lehet hozzájutni más negatívumot nem tudok róla irni. Az enyém 2000 évjárat most 40000 van benne, ezt én raktam bele mindenféle gond nélkül. Persze a szokásos vezérműlánc patroncsere 30000-nél már megvolt. Na talán ez az egy negatívum a ciberéknél! Én 175 cm. magas vagyok a lábam simán leér, szerintem a te 166 cm- eddel is megoldható, magszimum egy kicsit "pipiskedve"
Érdemesebb a kifgogástalan járgányokat előnyben részesíteni vásárláskor, mert egy leharcolt gép feljavítása valószínű többe kerül, mint a jobb gép magasabb ára.
Jó vételt!
Sziasztok!
Jelenleg egy Honda Bros típusú motorom van, ez az első nagy motorom. Hamarosan le szeretném cserélni egy kicsit komolyabb mocira, eddig a Honda cbr 600f a befutó, abból is az 1999-2000-es széria.
Eddig leginkább pozitív véleményeket olvastam erről a motorról, de várom a negatívokat is, főleg ha van
Én mindennapi munkába járásra, és túrázásra használnám (2 személlyel is) leginkább a motort.
Még az érdekelne, hogy a hatalmas 166 cm-s magasságommal mennyire érhet le a lábam erről a motorról?
Köszönöm az infókat!
Helló!

Én nem az ilyenekre gondoltam, amikor azt mondtam, hogy irreálisan kevésnek érzem a km-t, hanem amikor a 2001-es motort hirdetik kb. 20 000 km-rel. Amúgy tényleg vannak olyan megkímélt gépek, mint a tiéd, az egyik ismerősömnek egy 2004-es 600 F-je volt, amit újan vett és alig használt, végül 4800 km-rel adta el 2 éve azt hiszem (jó lett volna megvenni, de nem volt rá pénzem).
Én még úgy próbáltam ki a gépet, hogy 990 ezerért hirdették (mondjuk a tesztköröm végére már a névre írás költségeit is tartalmazta), viszont egy 2001-es motorért még így is sok lett volna. Ahogy nézem, most már levitték az árát.
Hali
Irreálisan kevés, ezt mondod te. Itt van pl. az enyém , 2006-os 9800 km-el, biztos a hirdetésem megnézve emiatt átugranak rajta--mondván hazudik. De el kell jönni megnézni vagy megnézetni,mivel millió árulkodó jel van a km. többletnél.
Én már nem 20 éves vagyok, nem minden időm tudom erre fordítani.
És munkába sem járok vele, mint sokan, aztán év végén pedig verik a mellüket ,hogy ők mennyit rajzoltak.
Ha valaki arra nem veszi a fáratságot, időt és pénzt, hogy csak hirdetésről ítéljen. az vegye visszatekert vagy lelakott árában megfelelőt.
---azért tekerjek bele + ba, hogy sokaknak ne legyen gyanús
INKÁBB MEGMARAD