na már vágom hol van ez a nyomás szabályzo, én valamiért a benzinpumpa belsejére gondoltam
a vissza ágon van ez ha jol gondolom?
a tankorol hozzam le a csövet és szivjam meg?
Hmm...színek ez nem is jutott eszembe. Lehet, hogy van más szín, de Én rögtön a kéket akartam. Majd ha megcsinálom a Kék Led-es műszerfal világítást akkor nagyon patent lesz a paripa.
A szervizbe (http://www.prop-tech.hu/) ahol csinálták, ott kötötték össze nekem. A 600F-nél nem csak simán rácsatlakoztat és kész, hanem valahova kötögette a srác. De sajna nem tudom pontosan hova. Azt tudom, hogy a farok idomhoz hátulra is van valami vezetve, szóval a legegyszerűbb, ha ilyet akarsz venni. Megrendeled, egyeztetsz velük egy időpontot és bemész. A beszerelés ingyenes. Utána Én magamnak megcsinálta a konzolt. Ők csak a villa hídra tették.
Sziasztok! Keresek f2 re vezérmű lánc feszítőt! Ha lehet akkor új legyen! Ezen kívül van egy eladó fordulatszám mérőm! Aki tud segíteni az írjon! köszönöm
Alapjáraton rendesen jár? Lehet hogy a vákuumos nyomásszabályzóban van átszakadva a membrán! (Service manualban -Pressure regulator) Vedd le a vákuumcsövet és szívd meg! Ha benzin jön belőle akkor kuka! Nem javítható! Én már kettőt cseréltem! Egy CBR600 FS-en és egy 929-en!
Sziasztok! Lenne egy kérdésem Honda cbr 600 f4i motorról (stunt).
Kikötöttük a dőlés érzékelőt és rövidre zártuk, minden jól működik, csak valamiért néha még megfullad, menet közben is elég nagyot tud rántani.
A tippünk üzemanyag baj, vagy az hogy nem érintkezik rendesen pár kábel. Vagy esetleg valami más ? Ha valaki tudna ötletet mondani megköszönném. :) Ha gondoljátok teszek fel róla egy videót ami 30 másodperces de már az első 10 mp-ben van egy olyan rész ahol megtortyan álló helyben.
üdv, Szan
Én is szeretnék majd,mert mióta le van áttételezve a masina folyton ráváltok a hatodikra