Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Teljesítményben (számomra) szinte nincs különbség köztük, 106-110 paci szorult beléjük, ami közútra több, mint sok és ahogy írták pályán is jócskán megállja helyét.
Utazósebesség 50-180 Km/h közt , a vége pedig valahol 250 Km/h körül van (áttételtől függően).
Igen, a feszítő a "leggyengébb láncszem" a gépezetben, más hiba nincs. HONDA!
A karbisokat időközönként néha nem árt elvinni egy karbi szinkronizálásra, ha esetleg romlana a teljesítménye.
Kellemes ünnepeket minden cbr-es zsiványnak!
Boldog karácsonyt minden kedves kollégának!
Köszönöm a válaszokat.
Teljesítményre mit tudnak ezek? Utazósebessége, végsebessége mennyi a gépnek? A vezérműlánc feszítő meg Honda betegség, úgy hallom.
Hali!
Nekem is ilyen karbis f4-em van más színben. Én már belenyomtam 40000 km-t. mindenféle gond nélkül. 30000-nél cseréltettem benne vezérműlánc feszítőt, egyébként meg csak a szokásos kopó dolgokat.
Nagyon elégedett vagyok a tipussal, kényelmes a turázáshoz és a pályán sem vallok vele szégyent!
Tudom az idén sem marad el a karácsony,
tudom, hogy tele lesz megint a VIRGÁCSOM.
Csak rohanok, robogok, jönnek majd a rokonok,
beverik a bejglim, lehúzzák a konyakot.
Csak töröm itt a fejem, hogy kinek mit is vegyek,
a vásárlást majd rendezi, a nejem és a gyerek.
A megspórolt pénzemet, költöm hátsó GUMÁRA.
Az első a lógástól, úgy sem fog kopni,
csak a térdem, mi az aszfaltot fogja KARCÓNI.
Kívánok én minden motoros cimbinek,
rövid féktávot és gyors köröket,
BOLDOG KARÁCSONYT és jó söröket!
Igen,ez karbis.
Nekem is volt,csak más színben (ez '99-es szín).
A 22e km kicsit gyanús,de meg kell nézni.
Nekem semmi bajom nem volt vele!
Szevasztok.
Hétfőn megyek megnézni a 600FS-t, de van ott egy sima F-es Cibere is. Erről a típusról tudnátok mondani pár dolgot, tapasztalatot? Ez most az F4-es? Ha jól tudom ez még karburátoros. Ha az FS nem okés akkor ezt is megnézem.

Boldog karácsonyt motorosok.
Idén nem csúszik az út, nem fedi fehér hó az országot,
betojnak a rénszarvasok, mire bejárják a szánnal a világot!

Gyantás a seggem, csilingel a herém.
Biztos, hogy a karácsonyfa jött hátulról belém.
Boldog Karácsonyt!
Boldog karácsonyt! :)
Kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok minden motoros társamnak !
Tökéletesen megfogalmaztad a gondolataimat!
Köszönöm a véleményeket , szinteres lesz a nyerő.
(5 ezrest nekem nagyon megér párja!)
Én is a szinteres fékbetétre szavazok, az átlagos motorozáshoz is tökéletes, pályán meg nem égeti meg a tárcsákat és az élettartama is hosszabb
Szeva 15ropit kérek érte.
helló mindenkinek van egy új első lánckerekem eladó f4-hez gondoltam hátha érdekel vkit
Részemről a szinteresre szavazok...
Szeretném megkérdezni tőletek, hogy átlagos motorozáshoz (évi max 1-2 tanulókör egy ringen, túrázgatás, normál közlekedés) melyik elsőfék betétet ajánljátok a CBR 600-hoz? (FERODO) A Sinterest (keményebb), vagy a Platinumot (lágyabb)? 200.-Ft csak a külömbség köztük, tehát az ár nem mérvadó.
(A Racing betét ugyebár evidens, hogy nálam szóba sem jöhet.)
Szia,
Engem lehet, érdekel a lábtartó.
Mennyit kérsz érte?
http://sportmotor.hu/motoros_h...
itt választ találsz a problémádra.
Mondj egy jó árat ,ha érdekel az egész velem lehet egyezkedni:).
veinert.zs@gmail.com
Kitaláltad már mennyit kérsz az egészért?
Lehet, érdekelne engem.
Köszi Skacok a válaszokat.
Pucoltam gyertyát, töltöttem aksit, de megint ugyanaz, akkorát lőtt, hogy még most is sajog a dobhártyám...
Betudom a hidegnek, hogy ilyet csinált, (3 hete tökéletesen, pöccre indult) és majd ha jönnek melegebb idők próbálkozok majd.
Még egyszer köszi a biztatásokat , remélem nincs semmi komolyabb gondja