Teljesítményben (számomra) szinte nincs különbség köztük, 106-110 paci szorult beléjük, ami közútra több, mint sok és ahogy írták pályán is jócskán megállja helyét.
Utazósebesség 50-180 Km/h közt , a vége pedig valahol 250 Km/h körül van (áttételtől függően).
Igen, a feszítő a "leggyengébb láncszem" a gépezetben, más hiba nincs. HONDA!
A karbisokat időközönként néha nem árt elvinni egy karbi szinkronizálásra, ha esetleg romlana a teljesítménye.
Köszönöm a válaszokat.
Teljesítményre mit tudnak ezek? Utazósebessége, végsebessége mennyi a gépnek? A vezérműlánc feszítő meg Honda betegség, úgy hallom.
Hali!
Nekem is ilyen karbis f4-em van más színben. Én már belenyomtam 40000 km-t. mindenféle gond nélkül. 30000-nél cseréltettem benne vezérműlánc feszítőt, egyébként meg csak a szokásos kopó dolgokat.
Nagyon elégedett vagyok a tipussal, kényelmes a turázáshoz és a pályán sem vallok vele szégyent!
Tudom az idén sem marad el a karácsony,
tudom, hogy tele lesz megint a VIRGÁCSOM.
Csak rohanok, robogok, jönnek majd a rokonok,
beverik a bejglim, lehúzzák a konyakot.
Csak töröm itt a fejem, hogy kinek mit is vegyek,
a vásárlást majd rendezi, a nejem és a gyerek.
A megspórolt pénzemet, költöm hátsó GUMÁRA.
Az első a lógástól, úgy sem fog kopni,
csak a térdem, mi az aszfaltot fogja KARCÓNI.
Kívánok én minden motoros cimbinek,
rövid féktávot és gyors köröket,
BOLDOG KARÁCSONYT és jó söröket!
Szevasztok.
Hétfőn megyek megnézni a 600FS-t, de van ott egy sima F-es Cibere is. Erről a típusról tudnátok mondani pár dolgot, tapasztalatot? Ez most az F4-es? Ha jól tudom ez még karburátoros. Ha az FS nem okés akkor ezt is megnézem.
Szeretném megkérdezni tőletek, hogy átlagos motorozáshoz (évi max 1-2 tanulókör egy ringen, túrázgatás, normál közlekedés) melyik elsőfék betétet ajánljátok a CBR 600-hoz? (FERODO) A Sinterest (keményebb), vagy a Platinumot (lágyabb)? 200.-Ft csak a külömbség köztük, tehát az ár nem mérvadó.
(A Racing betét ugyebár evidens, hogy nálam szóba sem jöhet.)
Köszi Skacok a válaszokat.
Pucoltam gyertyát, töltöttem aksit, de megint ugyanaz, akkorát lőtt, hogy még most is sajog a dobhártyám...
Betudom a hidegnek, hogy ilyet csinált, (3 hete tökéletesen, pöccre indult) és majd ha jönnek melegebb idők próbálkozok majd.
Még egyszer köszi a biztatásokat , remélem nincs semmi komolyabb gondja
Utazósebesség 50-180 Km/h közt , a vége pedig valahol 250 Km/h körül van (áttételtől függően).
Igen, a feszítő a "leggyengébb láncszem" a gépezetben, más hiba nincs. HONDA!
A karbisokat időközönként néha nem árt elvinni egy karbi szinkronizálásra, ha esetleg romlana a teljesítménye.