Köszi így már egész jól:), pont 70mm ami van a fazonnak:).Már össze van rakva a fara csak a lábtartók hiányoznak:). Majd küldök képet,ha teljesen kész lesz.Köszönöm a segítséget.
Boby10 ebben teljesen igazad van, ezért is mondják a tudorok, hyogy egy nyitott cső felrakása után lehet, hogy a teljesítmény nem, hogy nőne inkább kevesebb lessz egy-két pacival. De ez nem minden esetben van igy és a négyütemü motorok amúgysem olyan érzékenyek rá mint a kétütemüek. Meg hát úgy is a hangja a fontosabb.
A szívó és a kipufogó gázoszlopokra nem gondoltál. A gyári rendszer a szívórendszer és a kipufogórendszer a dob végéig ki van optimalizálva (áramlástanilag). Egy komplett rendszerrel még egy dobcserével összehangolás nélkül ez felborul.
Nem tudok róla, hogy az övé kagylósra kopott-e, de az enyém még a gyári Michelin pilot sport gumival kagylósra kopott. Azóta már több fajta gumi vollt rajta de azokkal a kagylós kopás nem jelentkezett. Nekem a PIRELLI DIABLO CORSA III jött be a legjobban, most is az van fent.
Köszi szépen! Amúgy néztem a képeidet, bár lehet az a "haverod" mocc-ja... Neki ez az első gumi nem kopott kagylósra? Nekem is ez van,de rázza eléggé az elejét...-bízti az lesz, mert telóba olajat cseréltem meg a kormánycsapágy is ok!
Rendben srácok, köszönöm a válaszotokat. Akkor ezt az ötletemet inkább elhesegetem, és veszek egy drágább, de minenképpen jobb állapotban (ami nem törött) lévő motort...
Úgy van ahogy irtad, fel a nyitott cső, az összekötőbe belecsavarod a lambdaszondát és már húzhatod is. A katalizátor kihagyása semmi kárt nem okoz a motornak. Az elektronika csak a szondát figyeli. Az elektronikát meg úgy is csak versenygépeken kell a nyitott rendszerhez állítani a plusz néhyány paci végett.
Sérült mocit venni mindig zsákbamacska.
Sosem lehetsz biztos abban, hogy a végén hogy szállsz ki belőle, deficittel, vagy nyereséggel!
Persze aranyszabály az is, hogy: nincs nyereség kockázat nélkül.
Te tudod, belevágsz-e...
A helyedben ha jó kapcsolataim lennének alkatrészek olcsó (pl. bontós) beszerzésére és több éves szerelési tapasztalattal rendelkeznék a típussal, akkor belevágnék talán. De csak akkor!
Mivel én ezeknek csak felével (vagy még annyival sem) rendelkezem, így kicsit több pénzt szántam rá, de egy szinte makulátlan gépet kerestem magamnak. De én nem szeretek rizikózni! (Nem is nyerek akkorát)
Helló skacok...
Kipufogót szeretnék cserélni... A gyári kazánt már meguntam ...
A gyári dobban, illetve annak az összekötő csövében van a katalizátor és az előtt a lambdaszonda... Ha egy teljesen nyitott dobot és egy új összekötő csövezt teszek fel, amibe beleteszem a lambdaszondát az úgy teljesen okker? Persz abban már nem lesz katalizátor... Valamit hozzá kell álítani a motoron, vagy színte teljesen mind1 mit teszek fel, csak ne csővel hajtsam?
Az árát látva szerintem még használt alkatrészekkel számolva is sok lenne. Ha az árát meg a cuccok árát összedobod, vehetsz rajta hasonló korú nem töröttet a mostani nyomott árakon. A másiknak meg még kitudja milyen rejtett hibálya lehet a törés végett.
Hello srácok!
Mivel hosszú lessz a tél (mint mindigis szokott) godoltam veszek egy enyhén sérült motort. Most találtam a neten egy '03-as 600F-et. Mondjuk, sajnos oda van neki az Első villa, hűtő, fejidom és néhány apróság... Szerintetek mennyibekerülne talpra állítani? Használt alkatrészeket szereznék hozzá, mert a gyári az arany árban van.
Sakál olcsóságához képest profin dolgozik. Nekem majdnem az lett...
A műszakin meg vagy átmegy, vagy nem, de arra az egy napra simán vissza lehet rakni a régit
Dobj egy telefonszámot a pirosvillam81 kukac freemail pont hu címre aztán megdumáljuk.
FS :70 mm
F4I : 60mm
és hogy állsz ?
http://image.hotdog.hu/_data/m...
Sosem lehetsz biztos abban, hogy a végén hogy szállsz ki belőle, deficittel, vagy nyereséggel!
Persze aranyszabály az is, hogy: nincs nyereség kockázat nélkül.
Te tudod, belevágsz-e...
A helyedben ha jó kapcsolataim lennének alkatrészek olcsó (pl. bontós) beszerzésére és több éves szerelési tapasztalattal rendelkeznék a típussal, akkor belevágnék talán. De csak akkor!
Mivel én ezeknek csak felével (vagy még annyival sem) rendelkezem, így kicsit több pénzt szántam rá, de egy szinte makulátlan gépet kerestem magamnak. De én nem szeretek rizikózni! (Nem is nyerek akkorát)
Kipufogót szeretnék cserélni... A gyári kazánt már meguntam ...
A gyári dobban, illetve annak az összekötő csövében van a katalizátor és az előtt a lambdaszonda... Ha egy teljesen nyitott dobot és egy új összekötő csövezt teszek fel, amibe beleteszem a lambdaszondát az úgy teljesen okker? Persz abban már nem lesz katalizátor... Valamit hozzá kell álítani a motoron, vagy színte teljesen mind1 mit teszek fel, csak ne csővel hajtsam?
kár még egy próbát a grandemoto.com is megér...
http://kepesmotor.hu/honda-spo...
Mivel hosszú lessz a tél (mint mindigis szokott) godoltam veszek egy enyhén sérült motort. Most találtam a neten egy '03-as 600F-et. Mondjuk, sajnos oda van neki az Első villa, hűtő, fejidom és néhány apróság... Szerintetek mennyibekerülne talpra állítani? Használt alkatrészeket szereznék hozzá, mert a gyári az arany árban van.
Karbisor is van!15e.
Vagy cserélném GPS-re,alufelnire.4*100-14"-15".
Mindkét lábtartó kell?
Csak az amit lehajtasz vagy az egész konzol?
A műszakin meg vagy átmegy, vagy nem, de arra az egy napra simán vissza lehet rakni a régit