elvileg nem nagoyn tudnád rátenni ez így van amúgy nagoyn könnyen megtudod nézni. Beindítod és nem rakod vissza a tankot. Fogsz egy kólás üveget kimosod megszárítód a kupakot kilyukasztod és raksz vele egy liter benzint. Értelem szerűen ugye lyukba bele rakod a benzin csövet és beindítod a gépet. Felemeled az üveget, fogsz egy cigit a légszűrő mellé rakod meggyújtva hogy füstöljön és látni fogod hogy hol szív farsot vagy hogy hol nem stimmel a dolog. Tudom ez parafi dolog így de a szükség törvényt bont és működik. Egy párszor :D már megcsináltuk remélem tudtam segíteni. Sőt elmondom hogy úgy néztem hogy az F3 mennyit fogyaszt pontosan. Egy kólás üveggel kimentem az autópályára a tankhelyén. Jöttek utánam autóval és megnéztük hogy mennyi idő és kilométer alatt eszi meg az 1 litert 130-nál 6-ban.
Szia Lav!
Valóban, ilyen prüszögő hang, meg az alapjárat is magasabb lett, bár nem sokkal,pedig éppen ugyanolyan szüröt tettem bele. A szüröházat rá se tudnám tenni,ha magát a szüröt nem pontosan a helyére teszem,nem?
Srácok egy picit gyermeteg a kérdés, de aki cserélt már légszűrőt 600-f be az bízti tudja, hogy bele lehet rakni rosszul is? Most nem arra gondolok, hogy fordítva, mert az adott, hanem hogy nem teljesen a helyére,hogy a perforáció nem ül fel és mellette falsot szív?
Eddig más fórumon voltam aktívabb, de a múltkor felfedeztem ezt A jövőben próbálok több időt eltölteni itt is.
Jaja ebay-es cuccokra még jön 25% áfa+ egy kis vám. Cakk-pakk azért megéri.