Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ebből élek...
okés köszi szépen!
Láttam, de csak reggel leszek otthon. majd megnézem. Közeli képem nincs az enyémről
bury segíts már nekem egy pillanatra!

belinkeltem 3 képet a dl topickba nézd már meg nekem!

köszi!
Szép. De elképesztő, hogy 2006ban ilyen lengőkart raknak egy motorra.
Köszi, de ez mennyire tuti? Netes forrásokból tudod, vagy már kellett cserélned és akkor lemérted?
VFR kormánycsutkája alapból ki van emelve, sokkal kényelmesebb.
Barátom aki megvette a Z-met ő gondolkodik az eladásán.
Z750 2007 ha esetleg érdekel.

Mondjuk 1 hónapja mentem vele. Nem olyan kényelmes mint emlékeztem :-)
Hy Brian!
Üdv ismét motoron!
Igen, cserélem a ciberét valami fiatalabb masinára. Még épp eladás
fázisában vagyok, és szeretném leszűkíteni a lehetséges utódot 1-2
típusra. Szép az új géped, de valahogy nem dobogtatja meg a szívem.
VFR-nél megint az a problémám, hogy nem akarom egyből átfaragni
egyeneskormányosra.
Amúgyis, lassan elmegy az enyém, mert a héten már ajánlottak érte
építési anyagot cserébe szóval lehet nézegetni az utódot.
43x54x11
Nem mondtam, hogy hozzáértő vagyok...
De több gsr-t láttam már 2 darabban mint egyben.
Kurva drága, és nehezen beszerezhető rajta pár alkatrész. (amik mindig sérülnek a legkissebb perecnél is)
Az meg, hogy a leggyatrább eresztésnek tartom a suzuki részéről csak a privát véleményem szintén. Szar volt vele motorozni 1, illetve 2 személyen is. Még a párom is azt mondta, hogy erre többet nem ül fel. Pedig neki mindig mindegy min pucsit a hátsó ülésen.
Gyenge, nem emberi méretü, max futármotornak tudnám ajánlani az egészet. Hát kb ennyi...
De most ezé ne kövezz meg.
Az biztos, hogy egy F4i-vel nem lehet összehasonlitani.
Szasz extestvírem!
Látom, Te is vasat kergetsz magadnak a cibere után?! Én is most neveztem be egy újabb típusra. Nekem egy 2006-os, ABS-es FZ6S lett a kiszemelt példány. Egyelőre max elégedett vagyok vele. 98LE bőven elég 2 személynek + csomaggal is, és városban is nagyon kezesen irányítható. Keskeny, így elfér az autósorok közt bőven. A szélvédelem 130-ig jó a gyári plexivel is (többel meg ugyebár nem megyünk sehol ). Szóval ha még nem nézegetted őket, ajánlom figyelmedbe.

Pacsi,
Bry
A hornet újabb 2007 körüli verziói elég jáccósak.
VFR.
Próbálj keresni ép vázat.
Csak az utóbbi 4 évben csak a gsr fórumon 5-6 srásnak volt.
Én figyeltem.
A legutóbbi tavaly fogott meg egy kocsit körforgalomban 30-al.GTK váznyak.Csak 30 mp guglizás teljesen ép környező idomok.Addig jó míg nincs csatt.De míg a többi motornál max a teló hajlik,törik itt a váz is reped.
Sziasztok. Valaki tud abban segíten, hogy milyen méretű szimering való 2002-es F4i első teleszkópjaiba?
F4i is képben van még, de valahogy már nem vagyok annyira
kalandvágyó, hogy azt is átalakítsam.
Újabb CBR -t nem?
Egyenes kormánnyal
Túrázások alkalmával max 120-130 a tempó. Autópályát kerülöm.
Ott még elviselhető a szél egy nakeden is.
Mentem már persze. Én is el tudom viselni, erős az alkarom
Viccet félretéve, sokat szaladgálok városban, így a naked a
legésszerűbb választás.
Mentél már nagyobb távot és tempót naked gépen? Én próbáltam és nem élveztem. Csak a Zoli32 szereti, ha tépi a szél.
Az univerzum megsemmisül ezzel egyidőben.
Na hagyjálmár
40-el fogsz egy 15 centis padkát a váznyak tuti de lehet a lengőkar is eltörik.
Próbáltam már GSR-t.
Fürge naked, a 96-os CBR emhez képest, könnyebb, kezesebb motor.
Mi olyan szar benne?