Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hajrá
A hobbiért megkérik az árat, legyen szó horgászatról, vadászatról, motorozásról......
Azért jópofák, hogy "ugyanaz" az alkatrész az autóba sokkal olcsóbb mint motorba. De ha csak a gumikat nézzük is ez a tendencia.
És igen, csapágy vagy szimering esetén is......de lehet, hogy a bolhák is drágábbak XD
És lőn ahogy az úr mondá

A kis cső tele benyával. Pipa.....
Gyújtást ráadva már szépen csepegett is a benzin, majd nem, hogy folyt. Pipa....

Most már csak olcsó felszerelhető cumót kell rá szereznem.
Örülök , hogy ilyen gondolkodva motorozó ember vagy! Nekem a motorba csapágy-szimering a csapágyboltban harmadannyi áron volt mint a motorosoknál!
Majd ha eldőlt írd meg, hátha becsatlakozunk, ha ki kanyarogtuk magunkat. Bár most inkább ráspórolunk az aug. 20-ra. (osztrák-olasz)
Mi is megyünk vasárnap tekeregni, de még nem tudjuk az irányt. Viszont mi múlt héten is arra jártunk.
Ez is egy alternatíva, imádom a fórumot

"Whiskeyman 2013"
"És itt kezdődik a gond, mert ez a kis kütyü 42.400 kőkemény magyar konvertibilis forintot kóstál. Én meg rájöttem, hogy a Honda Civic-nek is ilyen Keihin nyomásszabályzója van, azzal a különbséggel, hogy ezen egyenesen jön ki a cső, a motorén pedig meg van hajlítva kicsit.
Így hát a helyi bontóban lealkudtam egy autóba való nyomásszabályzót 3000 forintra, de azóta tökéletes a gép szerencsére!"
Köszönöm a telefonos segítséget.
XD 06húsz5099566 amúgy.....
Megyek letesztelem, mert kint van anyuméknál a motor, tőlem távol.
Gyertya amúgy is kellett volna, azzal nem veszítettem semmit.
Viszont ilyen kis kütyüt akkor bontóban keresgéljek gondolom... vagy ebay...
Amúgy jól érted.
Na. Ezé akartam mobilt :D
Okés. Akkor játszunk szájbarágósat.

Van ez az ábra a szines amit mellékeltem. Ha a motor mögött álok akkor ezt látom.

A kis tartály a bal oldalon helyezkedik el.
A bal oldalán van a vékony cső, a jobb oldalán a vastag cső.
A vékony cső megy a szívósorhoz, a vastag cső megy a tankhoz, ha jól értem.
Pontosan mi a funkciójuk? Csak, hogy értsem is mit akarok csinálni.

Ha lehúzom a vékony csövet és jön a benzin az nem jó. Ha nem jön a benzin, de gyújtásra teszem és rányomom a "piros gombot" amikor is a benzinpumpa elkezd szívni akkor sem lenne szabad ennek a benzint nyomnia még ezek szerint. Ha nyomja a benzint akkor rossz.

Jól értem?
Az. Ha lehúzod a vákuum csövet és gyújtásra teszed, ha rossz, az AC is átnyomja.
Közben megvan ha minden igaz. Egy 2010-es hozzászólásban "basi2" írta:

"Azon a nyomás szabályzón van egy vastagabb cső ami megy a tankra (visszafolyó)és van egy vékonyabb (vákuum)ami a szívótorokra van kötve! A vékonyabbat szívd meg! Ha benzines akkor a membrán át van szakadva!A nyomócső bal oldalán van azaz balról az első torok mögött! A nyomócsőre kettő csavarral van felcsavarozva!
A képen jelölt alkatrészt keresd!"

Gondolom akkor erről lesz szó..... pressure regulator.
Nem keresném vissza a számod. Ha kiírnád megint..
Ez a nyomásszabályozó membránt hallottam mástól is. Azt mondják elöregedik és kireped. De mivel pont a két szélső hengerre mondát a meghibásodást és nekem meg pont azok mennek így elvetettem az ötletet.

De akkor ennek meg pont a két középsőjét üti ki ha hibás?

Szóval hallottam róla, de nem tudom, hogy néz ki és hol keressem. Segítsetek légyszíves, hol keressem és, hogy néz ki
A héten nem jó, holnap melónap, vasárnap meg már lebeszélt tekerés van a Börzsönyben.
Sziasztok, érdeklődés szintjén cbr 600 f1 - re milyen body kit/ műanyag elemeket lehet rá faragni?
És csak a gyertya lehet a ludas? Nem tudom mert nem ismerem, de mitől olyan csodás az irídium gyertya? Találok erre valahol leírást?
Vaszinál a megoldás
A két középső szarakodik csak?
Az jó!
A teszteken 5,5-8,5 fogyit ìr.
Lehet hogy a gyári dobbal nekem is sikerül az 5 körüli fohyasztás.
Hosszú túrán nem mindegy...
Vasárnap nem jössz ki a Tatabánya-Tát szakaszra?
Mehetnél vele egy kört, már fasza a gumi!
Nyomásszabályzó membránt is megvizsgálnám.
929 ugyanezeket a tüneteket produkálta, csak ott azt hiszem a két
szélső hengerre, a f4i nél a két középsőre van bekötve.
Azt tudom, hogy az F4I-be irídiumos való de azt is 24e-ként kellene cserélni érdekes, én a sajátomat hoztam fel példának enyémben még a sima CR9EH-9 való és egészen pontosan 26.716km-t mentem vele és semmi baja nem volt még csak mondom ha 24e-ként kell cserélni akkor ám legyen csere de mondom szép tiszta volt mindegyik és még a hézag is gyári érték volt nem volt elégve.
Azt pedig itt találod