Egyébként a nyomócső ahol csatlakozik a szívósorra az nehéz leszedni, a pillangószelepes részt? Megtakarítanám már ha ennyire szét van bontva....de nem nagyon látom, hogy kapcsolódik a blokkhoz, mi rögzíti.
Olvashattam volna előbb ezt a bejegyzést!
Én a múlt héten vettem meg a Hondában 49.000 Ft-ért.
Motorbontóban lehetetlen szerezni, mert rajta van a közös nyomócsövön az injektorsorral, és azzal együtt szokták eladni.
De legalább most új!
Az F4i-n már 2005-től nem lehet állítani sem az elsőt sem a hátsót, jobban mondva a hátsón csak a rugót tudod tekergetni, de húzó-nyomót már nem tudod klikkelgetni sajna.
- hidraulikus kuplung
- duálfék + ABS, kiesik a szemed
- állítható futómű (F4-en, ha jól emlékszem 2006-tól az elsőt már nem lehet állítgatni)
- v4 hangja nagyon jó :)
- kb. 10 centivel magasabban van a kormánycsutka
- könnyen dobozolható
Igen, nehezebb, de cserébe nagyobb is, mondjuk nem tudom Vaszi mekkora, de nekem a CBR kicsi volt.
Amúgy megéri elgondolkondi egy VFR 800 Fi-n is, mert fogaskerekes vezérlésű, ezáltal kiesik a láncfeszítő típushiba, marad a feszültségszabályzó, amit már tutira cseréltek rajta.
Otletnek a tiger 800 at tudom bedobni ha utcai tura emelt magassagu agilis gepet szeretnel.
Klaszikus sportturaban a vfr re nem tudok rosszat mondani csak a picit hasalast.
Ha a posta is úgy akarja lesz holnapra egy honda civic és egy toyota alkatrészem is. Betesztelem őket valamikor jövő héten, mert már most nem lesz időm egy rövid kis nyaralás miatt. Szerdán viszont nekilátok. Remélem szuperálni fognak az alkatrészek. Így akkor marad tartalékom is. Azt mondják egyébként nem nagyon szokott ez a membrán tönkre menni csak akkor ha sokat áll a motor. Hát az enyém sokat állt. ez van....
GSX650F?
Amit írtál az mind igaz rá, ha szerencséd van milla körül kapsz egy keveset futottat. Azzal nem sok gondod lenne, bevált Bandit technika jobban felöltöztetve.
Kollégámnak volt DL650. Nagytestű endúrónak mondanám. Hibája soha nem volt. 4,2 körül fogyasztott neki. Nem egy erőgép. Az 1000-esnek már voltak betegségei, kicsit jobban ment de többet is evett. Kolléga a mai naig gyárt ezekhez haspáncélt, középsztendert, bukócsövet, emelő, ültetőszettet. Hát nem egy mókamotor. Lassú nyugodt túrázóknak való szerintem. Szerintem nem vagy még ezen a papó szinten. :D Válassz azért ettől sportosabb gépet :)
Ha írsz egy árkeretet akkor szerintem jobban tudunk ötletelgetni mi fér bele az elképzeléseidbe.
Szemezgettem én is a VFR-el, aztán azért lett CBR, mert az könnyebb. Nem bántam meg! Roll-nak VFR-je van, szerintem ő tud róla mesélni, nekem csak egyszerűen tetszik.
VFR800 Vtec a másik kiszemelt, meg kb. minden ami az utcán jön
szembe
Mindenképp injektoros, dobozolható, kényelmes, megbízható gépet
keresek kb.1mio ig. Végigbújtam már az összes gyártó összes kategóriáját.
Ötlet?
Bontott a sugónál 20.000....az sok.
Az usa címen amit néztünk 23-ért újat...annak is van egy 7.000 postája biztos, tehát vagy 30 mire ideér....
Lehet az autóé marad....
Van egy toyota bontós ismerősöm is ő is néz nekem délután. Vagyis van neki toyotáé, kicsit nagyobb, de ahogy odanézte a 929-eshez ahhoz mint ha passzolna a luktávolság. Nemsokára kiderül.....
Hát most már nyugodt leszel egy darabig legalább
Én a múlt héten vettem meg a Hondában 49.000 Ft-ért.
Motorbontóban lehetetlen szerezni, mert rajta van a közös nyomócsövön az injektorsorral, és azzal együtt szokták eladni.
De legalább most új!
- hidraulikus kuplung
- duálfék + ABS, kiesik a szemed
- állítható futómű (F4-en, ha jól emlékszem 2006-tól az elsőt már nem lehet állítgatni)
- v4 hangja nagyon jó :)
- kb. 10 centivel magasabban van a kormánycsutka
- könnyen dobozolható
Igen, nehezebb, de cserébe nagyobb is, mondjuk nem tudom Vaszi mekkora, de nekem a CBR kicsi volt.
Amúgy megéri elgondolkondi egy VFR 800 Fi-n is, mert fogaskerekes vezérlésű, ezáltal kiesik a láncfeszítő típushiba, marad a feszültségszabályzó, amit már tutira cseréltek rajta.
Klaszikus sportturaban a vfr re nem tudok rosszat mondani csak a picit hasalast.
Ezen a modellen is agyaltam, de végül egy megfizethető árú, megbízható könnyű sportmotort választottam.
Amit írtál az mind igaz rá, ha szerencséd van milla körül kapsz egy keveset futottat. Azzal nem sok gondod lenne, bevált Bandit technika jobban felöltöztetve.
Ha írsz egy árkeretet akkor szerintem jobban tudunk ötletelgetni mi fér bele az elképzeléseidbe.
szembe
Mindenképp injektoros, dobozolható, kényelmes, megbízható gépet
keresek kb.1mio ig. Végigbújtam már az összes gyártó összes kategóriáját.
Ötlet?
Az usa címen amit néztünk 23-ért újat...annak is van egy 7.000 postája biztos, tehát vagy 30 mire ideér....
Lehet az autóé marad....
Van egy toyota bontós ismerősöm is ő is néz nekem délután. Vagyis van neki toyotáé, kicsit nagyobb, de ahogy odanézte a 929-eshez ahhoz mint ha passzolna a luktávolság. Nemsokára kiderül.....
Mesélnél a vstromról? Látom sportosabb vonalra cserélnéd!
Hogy mozog? Nem jött be?
Én most töröm a fejem 1000es vstromon.