Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a láncszakadás estét kivéve persze, az total k.o. ,de olyan meg azért nem nagyon van, azt mondta RC51 is....
Az én fogalmaim szerint, ha túlfeszíted, akkor a vezérműlánc lassan megeszi a feszítőt, de a vezérlésben nem tud kárt tenni.
Szóval pont az a baj, ha laza, mert akkor a szelepek beleverhetnek a dugattyúkba.
Vagy rosszul gondolom? ( nem vagyok szerelő)
De önjavító.
Amúgy tipp szerint a lánc túl "jó" a feszítőnek.
Egyszerűen nem nyúlt meg addig hogy átugorjon egy fogat,tizedmilikről beszélek.KB 2 év alatt tudott annyira berugózni hogy az a fos tollszárrugó ami nyomja a fogaslécet összeszedje minden erejét és toljon egy fogat rajta.
Triplán is ilyen hulladék a vezlánc feszítő? Nem is tudtam.
Én már töprengtem manuálison is,de augusztusban már nagyon zörgött viszont volt egy 2000-es túra.És utána egyik pillanatról a másikra úgy bekussolt hogy azóta semmi hangja sehol.Ilyet még nem láttam.
Valszeg most ugrott egyet a feszítő.Már 3 éve erre várok.
Rohadt könnyű túlfeszíteni ezzel a móddal.
Akkor eszi meg a fél vezérlést.Inkább zörögjön.
Azért a manuálisban lévő jól megtermett csavar a kontraanyás megoldással masszívabbnak tűnik...
Nekem kb. 9000 km óta nem kellett ráálíltani. Szóval ne dobd el
Kicsit tanulmányoztam én is amit kivettem, igazad van. Ha elfárad a rugó, ezt is lehet "manuális üzemmódban" használni, ha kézzel tekersz rajta picit.
Ez az infó hasznos lett volna egy héttel ezelőtt is
Szerintem felesleges venni manuális feszítőt...
Ami benne van azon is lehet manuálisan feszíteni,hiszen van benne "fék"ami úgysem engedi visszaforogni a feszítőt.csak egy 8-as csillag-villás kulcs meg egy nagyon vékony rövid lapos csavarhúzó és alászolgálja
Párszor írogattam róla, olvass vissza. Nekem szerelő csinálta, de a leírás itt van:

link
Ma beraktam én is a manuális feszítőt. Elég hülye helyen van, kellett hozzá pár szerszám mire kibányásztam. Csak a jobb oldalidomot, tankot, légszűrő dobozt szettem le.
Aki már állított be ilyet, ahhoz szól a kérdésem. Ahogy betekertem álló motornál, majd beindítva vissza amíg elkezd szólni, utána Ti mennyit tekertetek be megint? Vagy csak rögtön addig, amíg elhallgat alapjáraton?
Nekem nyolc - vagy kilenc... IGAZ
Inkabb nyolcadikan gyere majd, le ne csussz a franko palyanaprol.
Akkor valószínű EBC lesz. Kösz
EBC HH val rengeteg kb 30e csak fog,fog,fog,fog ugy hogy kiesik a szemed.
Qurvajo.
Én is elkoptattam a ringen nem csak a gumijaim hanem a fékbetéteket is, most a Brembo és az EBC HH között vacilálok, vennem kell mert szeretnék még 9-én is menni az utolsó pályanapra. Kinek milyen tapasztalata van efféle szinter betétekről?

Jobb, mint a gyári, én nemrég csereltem gyári után király az ebc hh.
Apracing nem volt rossz, de kimondottan jó se.
Ha jól emlékszem én 9c9hes -t raktam bele, minden paramétere megegyezik a másik kettővel. 6000 volt /db boltban kicsi engedménnyel 2 éve.
Mondjuk a cbr elött fz6 om volt sima ngk gyertya volt benne valami 2500-3000 ft/db os és 20.000 km t irt elö a cserére.
Egy irídiumosnál a 16 az badarság, szerintem még a 24 is.
Enyémbe a 9h van csak most néztem h 2 manualom (netröl töltött)van és egyikbe 16,másikba 24 a gyertyacsere periodus, illetve egyik ilyet másik olyat ir bele.köszi a válaszokat!
Nos megnéztem a gyári könyvét, amiben 9a-9h-t ír, aztán megnéztem, h mit raktam bele, hát persze, h 9c-9h-t és már tudom is, h miért. Ugyanis kiszedtem egyet és 9c-9h-s volt benne. Az szinte 100%, h gyárilag az volt benne, mert 7.800 km-el vettem.

Szóval kapj ki egyet, aztán olyat rakjál bele, de igazándiból fingom nincs mi a különbség a kettő között.

Vagy itt van egy kereső motorszám szerint:

kereső
Sziasztok!

Eladásra kínálok egy kiváló állapotú, szinte új 2 részes, fekete-fehér színű BERIK bőrruhát, 54-es méretben! Az eddigi ruháim (Dainese 1 részes, Arlen Ness 1 részes) 52-es méretűek voltak, így a BERIK ruha is jó lehet 52 és 54 méretűeknek is!

Ha érdekel, írjatok!

Üdv!
24e
az hogy melyik azt itt megnézheted motorszám alapján. egyébként24-nél sokkal többet kibír
Sziasztok!Lehet hogy volt már téma.Valaki alakította már át az f2-es f3 as cbr -éjt egyenes kormányosra ?Az érdekelne hogy kell e az idomon vágni?