Sziasztok!
Szerintetek a Karasnánál jó áron van most a fém fékcső csere 45.000-ért mindennek együtt? Most akcióban hirdetik.
Nem nagyon néztem körül máshol, de sufni szerelőset meg nem akarok rárakni.
Igen, ha ez is elmegy megint 10 évet, akkor nem lesz panasz rá.
Most néztem a fényképet a pillangószelepes részről, de nem látom, és nem is emlékszem, mi rögzíti a hengerfejhez. Valószínűleg az alsó részén lesz valami anya vagy csavar. Egyébként nagyon koszos vagy miért akarod levenni?
Még a legális buszsáv használat és sávok közti előrecsorgás időszaka előtt jött mögöttem végig a budai fő utcán a buszsávban egy fehér FJR, kék-sárga matricákkal, felirattal, oldaldobozzal. Meg voltam győződve róla, hogy rendőr.. bár furcsa volt hogy egyedül volt.
Na amikor egy piros lámpánál mellém gurult, röhögve jól le is basztam hogy kell itt ijesztgetni az embert kamu rendőrmotorral
Élőben kevésbé....AzR1150RT az már szebb a nagy lámpája miatt. De ott meg az integrál fék ami idegesítő, mert talán 50%-50%-ban fog..... Árban még az se rossz.
Először is szeretem a vstromot. Tavaly volt a csapatban halálos baleset meg több komolyabb sérülés. Így tuncinak mennie kellett mert féltettem a bőrömet én is. Plusz féltem az értékvesztéstől is
Ami tetszik benne:
Kényelem, szélvédelem kiváló, fogyasztás, nem hajszol bele a hülyeségbe, csajom szereti így el is jön velem motorozni. Ez nagy előre lépés volt. El lehet hagyni a betonutat. Hátsó doboz. Z-n meg tuono-n már fasz kivolt a nehéz hátizsákkal :-)
Ami nem tetszik benne:
A V2-es motor. Nyomaték miatt nem érzed olyan gyengének. ~100ig az fz6 nem tudja lenyomni... Viszont itt megkapod a full nyomatékot ~4ezres fordulattól (most írtam valamit) teljesen egyenletesen megy 9ezerig vagy nem tudom meddig. Tehát kicsit uncsi.
Ezért akarok visszaváltani sor4-re. Hiányzik az az érzés, hogy felépül a nyomaték, eléri a 7ezret a fordulat aztán kilő mint a fene, visít a motor.
Pályázni is szeretnék. Koptatni kicsit a térdkoptató.
Amúgy a DL átlagos motor. Semmi extrább alkatrész nincs rajta. Első féket gyengének is mondanám. Nagy fékezéshez nagy erő kell :-)
150-160at simán nyomja. Aztán ott még nem kell lecsukni a plexit :-)
185 a vége 1x volt 190.
A nagy szélvédelem melegben hátrány is. Nekem van kézvédő is így kesztyű felöl nem jön be sok levegő.
Picit unalmas de ha kicsit huligán vagy akkor lehet vele jót motorozni.
-Vagy olyan, hogy lenyomom 4.be, felállok. lemegyek az útszélére aztán teligázzal kaparok végig. Jár a segge mint az állat. Persze ezt csak ismerős helyen lehet. meg ha nincs senki mögötted.
- egykerékre is feljön bár ez típusidegen neki :-)
- Laza terepre, földút, murvás útra tök jól le lehet menni vele. Krosszal szerettem az erdőt. Hasonló feelingje van.
Az ezres nem tud annyival többet. Szerintem azt nem éri meg.
Alacsony fokozatban vigyort csal a képedre a váltás, fent alig érezhető, hangja is morcosabb lesz. 3000 alatt nem szeret lenni nagyobb fokozatban. Sor4-el szemben túratempónál nem vibrál.
Vagy egy régebbi BMW1100Rt, kollégám is azt vett adl650 helyett. Nagy, dobozolható, megy is amennyire kell egy túrán. hátrány, hogy nem mai gyerekek, de a keretet nézve kijönne egy szebb darab rendberakással együtt szerintem.
100-110 lóval engem is jobban csikolna
Héten néztem egy vfrt, sajnos mivel még nem volt konkrét vételi szándékom, így nem volt pofámon bőr, elkérni egy körre, pedig szívesen mennék vele egy kört.
Kiváncsi lennék a vtec váltásra, meg úgy a v4 karakterre.
Motorvásárlási keretem 1-1,1 millió + átíratás alap szerviz költségek.
Hamar lebeszéltetek a DL-ről, nekem is ezek a félelmeim voltak.
Ha lehet maradnék japán motoroknál.
ataaa
nézegettem én is őket, de valahogy nem fogott meg a gsx650f
goodridge fémfékcső
Ikon alatt pirossal árlista.