Ataaa, 4-5 km-et mentem mind a 4 kocka villogása után és akkor tankoltam 14,91 litert és 288km-et mentem vele.
Fogyi 5.17, lightos tempóban, néha odarántva.
A gyári nem sima hanem a laser iridium Arra ír 24.000-et
Úgy kezdtem próbálgatni és volt is rossz gyertya közte, a trafókat is le akartam tesztelni, de az akku feladta. Most így töltőn van.
Az biztos, hogy a szélső két henger megy. Ha megjönnek az új gyertyák azoknak jónak kell lenniük. A középső két trafót kirakom a széleke, a szélsőket középre. Ha ez után is a középső hengerek nem mennek akkor valami probléma lesz máshol, ha a szélsők nem mennének akkor trafó probléma, ha minden megy normálisan akkor "csak" gyertya baja volt.
Elméletileg 29.000 km van a motorban (bár szkeptikus vagyok). A gyertyák eredetiek voltak benne, jó régen benne lehettek az állapotukat nézve. Szóval reménykedek, hogy ez volt a baj és az 24.000 helyetti 5000-el túlfutás után adták fel a harcot.
2 hengerrel hazamentem azt a 2 km-t, közben beröffent még henger nagyobb fordulaton, de szerintem nem mind vagy lehet néha igen, de alacsonyabb fordulaton csak 2 henger ment stabilan a hangjából ítélve, tökéletes Yamaha TDM hangja volt
Ha benzin meg levegő van neki, akkor csak a szikra lehet a gond. Kérdés, hogy a gyertya, a trafó vagy egyéb miatt nincs . Ha megjönnek a gyertyák sacc jövő héten, akkor kiderül gyorsan.
Ez nem igaz a sinára ír a könyv 24e-t ami nem iridiumos meg hókuszpók most cserèltem 26e km után mert mondom mègiscsak van benn km mèg gyári rajt a hèzag nincs elègve meg egyèb de ha már kiszedtem cserèltem ja ha a kèt közèpső gyertya kiszedèsèvel küzdöttèl akkor kèszűlj fel a kèt szèlsőre lelkiekben is amúgy meg tegyèl egy jó gyertyát a trafóba èrintsd a szelepfedèlhez azt önindítózz mindjárt kiderűl a trafó rossz vagy a gyertya amit kiszedtèl
Hondába való, 15.000 Ft Angliából a 4 db. Iridiumos ez is.
Sok fórumot olvasgattam, van aki a réz fejre esküszik és úgy gondolja megbízhatóbb és jobb mint az iridium.
Hát nem tudom. Rosszat nem olvastam a 9-es sorozatról sem, max nem megy el annyit mint a laser iridium. Nem 24.000 km után kell cserélni hane mondjuk 15.000 km után.
Ami vicces mert 15.000-be került, a laser iridium meg 24.000 lett volna
Agyfaszt kapok ettől a motortól.
Leállt a két középső henger. Gyertya kiszedés külön művészet. Hogy kapnák be a törpe kezű kis rizsszeműek
A két középső gyertya persze tiszta olaj meg gané.....
24.440 Ft/4 gyertya az jó ár ebbe a kotlákba?
Unixnál kedvezményesen annyi az NGK.
Remélem ez a baja és nem a trafók....
Tessék kérem közé tenni azokat az alkalmakat ahol kisebb-nagyobb mini találkozók lehetősége fenn áll/hat.
A spontán dolgok a legsikeresebbek általában..
Kedden nekünk is megvolt ám Kakucs.
Azért azt nem mondom, hogy profi lettem, de látható a különbség a videofelvételeken az első és az utolsó köreim között. Más kérdés, hogy azt hittem rohadt jól nyomom, de a felvételt visszanézve majdnem elsírtam magam. Nembaj, elsőre talán elfogadható.
A hazaút már elég türelmetlenül telt, de nem volt azzal sem gond.
Legközelebb együtt kéne.
F4-esnél nekem 205 km körül villant fel a RES.
Azután szép lassan egymás után kezdtek villogni a sávok. A végén úgy mentem több mint 10km-t hogy már mind a 4 villogott. (valahol 5 sávot ír, de nekem 4 van)
Igencsak meglepődtem hogy a kúton így (237,4 km után) is csak 14,6 liter ment bele. A teli szint jelző lemezkéig töltöttem középsztenderen.
Ezek szerint volt még benne anyag bőven, kár volt rettegnem.
Ha 3,5 a tartalék akkor nyugis tempóban legalább egy 60 km-t kéne tudnia még...
Fogyi 5.17, lightos tempóban, néha odarántva.
Úgy kezdtem próbálgatni és volt is rossz gyertya közte, a trafókat is le akartam tesztelni, de az akku feladta. Most így töltőn van.
Az biztos, hogy a szélső két henger megy. Ha megjönnek az új gyertyák azoknak jónak kell lenniük. A középső két trafót kirakom a széleke, a szélsőket középre. Ha ez után is a középső hengerek nem mennek akkor valami probléma lesz máshol, ha a szélsők nem mennének akkor trafó probléma, ha minden megy normálisan akkor "csak" gyertya baja volt.
Elméletileg 29.000 km van a motorban (bár szkeptikus vagyok). A gyertyák eredetiek voltak benne, jó régen benne lehettek az állapotukat nézve. Szóval reménykedek, hogy ez volt a baj és az 24.000 helyetti 5000-el túlfutás után adták fel a harcot.
2 hengerrel hazamentem azt a 2 km-t, közben beröffent még henger nagyobb fordulaton, de szerintem nem mind vagy lehet néha igen, de alacsonyabb fordulaton csak 2 henger ment stabilan a hangjából ítélve, tökéletes Yamaha TDM hangja volt
Ha benzin meg levegő van neki, akkor csak a szikra lehet a gond. Kérdés, hogy a gyertya, a trafó vagy egyéb miatt nincs . Ha megjönnek a gyertyák sacc jövő héten, akkor kiderül gyorsan.
NGK CR9EHIX-9
Hondába való, 15.000 Ft Angliából a 4 db. Iridiumos ez is.
Sok fórumot olvasgattam, van aki a réz fejre esküszik és úgy gondolja megbízhatóbb és jobb mint az iridium.
Hát nem tudom. Rosszat nem olvastam a 9-es sorozatról sem, max nem megy el annyit mint a laser iridium. Nem 24.000 km után kell cserélni hane mondjuk 15.000 km után.
Ami vicces mert 15.000-be került, a laser iridium meg 24.000 lett volna
DENSO IUH27D terméket helyettesítő gyújtógyertyák :
Denso Iridium IUH27
Denso Iridium stk 5369
Denso stk 5369Honda 98059-5992U
NGK IMR9A9H
NGK CR9EHIX-9
NGK CR9EHI9
NGK CR9EHI-9
NGK IMR9A-9H
NGK stk 6419
NGK stk 6216
Elméletileg akkor ezek is jók lehetnek...
Szlovákiából 16.000 a 4 db NGK CR9EHI-9
link
Szerintetek? Jó lehet akkor az is?
NGK IMR9A-9H de ahogy nézem a NGK CR9EHI-9 sem másabb sokkal, viszont olcsóbbnak nézem.
A gyári valami lézer iridium, a másik az sima iridium.
Leállt a két középső henger. Gyertya kiszedés külön művészet. Hogy kapnák be a törpe kezű kis rizsszeműek
A két középső gyertya persze tiszta olaj meg gané.....
24.440 Ft/4 gyertya az jó ár ebbe a kotlákba?
Unixnál kedvezményesen annyi az NGK.
Remélem ez a baja és nem a trafók....
Rendőri tapasztalatom nincs, remélem nem is lesz
Féklámpa villogtatót hol tudok venni?Mit szólnak a rendőrök hozzá?Kittet találtam a neten,meg az agónál is van még e tipp?
A spontán dolgok a legsikeresebbek általában..
Azért azt nem mondom, hogy profi lettem, de látható a különbség a videofelvételeken az első és az utolsó köreim között. Más kérdés, hogy azt hittem rohadt jól nyomom, de a felvételt visszanézve majdnem elsírtam magam. Nembaj, elsőre talán elfogadható.
A hazaút már elég türelmetlenül telt, de nem volt azzal sem gond.
Legközelebb együtt kéne.
F4-esnél nekem 205 km körül villant fel a RES.
Azután szép lassan egymás után kezdtek villogni a sávok. A végén úgy mentem több mint 10km-t hogy már mind a 4 villogott. (valahol 5 sávot ír, de nekem 4 van)
Igencsak meglepődtem hogy a kúton így (237,4 km után) is csak 14,6 liter ment bele. A teli szint jelző lemezkéig töltöttem középsztenderen.
Ezek szerint volt még benne anyag bőven, kár volt rettegnem.
Ha 3,5 a tartalék akkor nyugis tempóban legalább egy 60 km-t kéne tudnia még...
http://www.ebay.com/sch/i.html...
Eladó lett paripám.
Hirdetést itt találjátok
Ha valakinek ajánljátok, és elkel, egy kocka sörre jók vagytok nálam