Senkinek sincs mérőszalag otthon vagy ennyire nincs időtök? :-)
Meg tudná nekem valaki mérni az első kerék tengeley és a blokk felfogó csavar közötti távolságot CBR 600 F4i-n?
Persze más a vázon lévő fix pont is megfelelne! :-)
A válaszokat előre is köszönöm! :-)
Szerelő cimborám is mindig azt mondja amikor panaszkodom,
hogy örülj neki, hogy nem hengerfejes, hajtókarcsapágyas stb.
mert Ő már látott sok érdekes dolgot.
Nos örülök/örülünk hogy újra gurul a technika.
Biztos voltam benne személyesen, hogy apró bosszantó dolog lehet a ludas!
Elvégre Honda.... nekem 3 van belőle abból 2 PGM-EFI-s, egy meg 1973-as csónakmotor 4 ütemű term...
Megoldódott a titokzatos probléma!
@Fazer1000
Igazad volt honnan kell elindulni. A jobb oldali kezelőszervek nem
működtek, kis kábelmozgatás után visszatért az élet beléjük.
Idomokat ledobtam, és a műszerfal mögötti részen volt szétcsúszva a
csatlakozó. Kontaktspray, és összedugtam, illetve a többit is
leellenőriztem, ha már ott jártam.
Bosszantó apróság, amivel plusz munkát generáltam, mivel egyből
az AC ra keztem gyanakodni, de semmi baja így visszaraktam.
Tegnap 50 km tesztkör a környéken szigorúan, ha bármi baj lenne.
Köszi a tippeket nektek is piciz, neoka512!
Esetleg a mágnesre tapadt apró részecskéket kellene letörölni. Nem jársz olyan helyen esetleg , ahol köszörülnek, vagy hegesztenek, mert onnan is oda ragadhatnak pl..
sziasztok
Kis segitség kéne : CBR 600 f4 ( 2000 évj.) motoromon ha nagyon meleg van vagy süti a nap nem müködnek a műszerek ,.vagy ha menetközben vagyok egy bizonyos tartományban marad a fordulatszám mérő és a kilóméteróra Ilyenkor a kis lcd kijelő sem működik csak a hátérvilágitása és a hőfok mutató sem , a kontrol lámpák müködnek hibátlanul . Valakinek esetleg volt már ilyen problémálya? Esetleg Szolnok környékén valami jó szerelőt nem ismertek ?
Általában a tanktáskák tankkal érintkező felületei olyan anyagból vannak ami nem bántja a festést én nem szoktam közé semmit tenni de 5 év aktív használat mellet nem vettem észre, hogy megkarcolta volna
Hát még egyet meg próbálhatsz ha az akku jó azaz nem merült le és az miatt nem indít akkor az önindító relén a két vastag kábelt egy vastagabb vezetékkel vagy csavarhúzóval zárd össze egy pillanatra ha úgy meg önindítózik akkor vagy a gombtól a reléig menő vezetéket lelte valami vagy maga a gomb mekkent meg
1996 os a gépem, szerintem ebben nincs immo.
Ejtőtankkal működött már, akkor nagy tempónál, ha kevés benya volt
A tankban, kb 5 liter, akkor "megette" a poharakból, és ideiglenesen leállt
Megtorpant.
Sajnos elektromosság magas nekem mint kacsának az eperfa.
Plusz a környéken nem is ismerek megbízható szakembert.
Szóval tartok tőle, hogy ezévre ennyi volt a szezon
hali,
mindenképpen a kormányról indítsd el a hibakeresést elektromosan, Én speciel nem ajánlom a wd 40et vannak kifejezetten kontakt spray-ok az kicsit meg is marja a eródált felületeket. ha kormányon van villany akkor menj lejjebb, benzin, szikra (ha teker persze) szerintem mivel nyomásműködő karbik vannak rajta lehet az ejtőtank nem nyújt eleget.. Esetleg immo bár nem tudom ezen a szérián az van-e..
Piciz, gratula a géphez!
Úgy látszik nekem nem múlik el hónap műszaki gond nélkül, júliusra 2
is jutott.
Hazaértem minap motorozásból.
Pár órával később be akartam állni vele a garázsba, 5 méter megtétele
után leállt, és nem akart újra indulni, csak tekert.
Gyanítottam, hogy kifogyott a benzin a poharakból, mivel az AC
val egy éve szenvedek, most hogy kicseréltem a megszakító
részét, azóta hibamentesen ment.
Másnap indítottam, de nem indult akkor sem, az AC nem ment, így
gondoltam megint megadta magát, ezért kiszereltem, és megoldottam
ejtősre, ahogy volt már egyszer idén.
De így sem akart beindulni. Csak tekert, de nem kapta el.
Ekkor keztem el gyanakodni, hogy lehet szikrát nem kap, amit nem
tudok megnézni, mivel azóta ha ráadom a gyujtást meg sem akarja
tekerni.
Szóval most ott tartok, hogy gyújtásom van, de start gombra nem
történik semmi. vészleállítót szétszedtem, szakadás nem látható
kapott wd40-et, de még mindig semmi.
Ja a legfontosabbat el is felejtettem az a bizonyos kuplungkiemelő kar ami 60-70e km között törik az engem is utolért de rendeltem újat amii már erősített és szimmeringel együtt cseréltem
No leírom eddigi tapasztalataimat alkatrészügyileg az F4-el kapcsolatban
Vezérműlánc feszítő patront cseréltem mikor megvettem a motort mert nem kicsit szólt a lánc eddig 37.901km van a feszítőbe még semmi baja
Láncszettet 34.992km után cseréltem de nem volt már új ezzel vettem
gyertyát épp ma cseréltem mivel szervizkönyv 24e km-t ír cserére enyémben 26.716km volt kiszedtem de semmi baja még a hézag is gyári de ha már kivettem cseréltem levegőszűrőt minden ősszel kiszedtem kifújattam most érte utol a vég mivel elkezdte összeszívni a papírt gondolom eltellettek az apró lyukak benn amit már nemigen lehet kifújatni a szűrőben 38.262km volt azt is most cseréltem
48e-nél volt szelephézag ellenőrzés még minden érték gyári volt
Összességében Fékbetétet cseréltem mióta megvan 2x azontúl csak tankolom
Hát röviden ennyi remélem legalább még egyszer ennyit elmegy
hali,
Kivel találkoztam ma az M5 kivezetőn kora du. piros/fekete F4, ezüst sisak plusz egy kék az ülésen...
Fekete Honda robogóval siettem el mellette nem puhán...
Sziasztok!
Külföldi munkavégzés miatt eladó megkímélt,szép motorom.Szezon elején olaj,szűrő és a vezérműlànc feszítője megtörtént.Júniusba megjàrtam vele Szerbiàt,Boszniàt,Montenegrót.Nagyon szép,költségmentes àllapotú. 2006-os 28.600km-rel.Bàrhol (Tatabànya környékén) önköltségen bevizsgàltatható! 2 gyàri kulccsal. (A másodikon még a fólia is rajta van). Àra: 1.090.000ft emailban,telefonon minden kérdésre szívesen vàlaszolok.
Senkinek sincs mérőszalag otthon vagy ennyire nincs időtök? :-)
Meg tudná nekem valaki mérni az első kerék tengeley és a blokk felfogó csavar közötti távolságot CBR 600 F4i-n?
Persze más a vázon lévő fix pont is megfelelne! :-)
A válaszokat előre is köszönöm! :-)
hogy örülj neki, hogy nem hengerfejes, hajtókarcsapágyas stb.
mert Ő már látott sok érdekes dolgot.
Biztos voltam benne személyesen, hogy apró bosszantó dolog lehet a ludas!
Elvégre Honda.... nekem 3 van belőle abból 2 PGM-EFI-s, egy meg 1973-as csónakmotor 4 ütemű term...
@Fazer1000
Igazad volt honnan kell elindulni. A jobb oldali kezelőszervek nem
működtek, kis kábelmozgatás után visszatért az élet beléjük.
Idomokat ledobtam, és a műszerfal mögötti részen volt szétcsúszva a
csatlakozó. Kontaktspray, és összedugtam, illetve a többit is
leellenőriztem, ha már ott jártam.
Bosszantó apróság, amivel plusz munkát generáltam, mivel egyből
az AC ra keztem gyanakodni, de semmi baja így visszaraktam.
Tegnap 50 km tesztkör a környéken szigorúan, ha bármi baj lenne.
Köszi a tippeket nektek is piciz, neoka512!
Hárman voltunk a pályán, iszonyat meleg volt, de jó volt.
Kis segitség kéne : CBR 600 f4 ( 2000 évj.) motoromon ha nagyon meleg van vagy süti a nap nem müködnek a műszerek ,.vagy ha menetközben vagyok egy bizonyos tartományban marad a fordulatszám mérő és a kilóméteróra Ilyenkor a kis lcd kijelő sem működik csak a hátérvilágitása és a hőfok mutató sem , a kontrol lámpák müködnek hibátlanul . Valakinek esetleg volt már ilyen problémálya? Esetleg Szolnok környékén valami jó szerelőt nem ismertek ?
Szoktatok valamit a tanktáska és tank közé tenni hogy ne karcolja a tankot a táska?Vagy csak nekem karcolta össze pár használat után?
Ejtőtankkal működött már, akkor nagy tempónál, ha kevés benya volt
A tankban, kb 5 liter, akkor "megette" a poharakból, és ideiglenesen leállt
Megtorpant.
Sajnos elektromosság magas nekem mint kacsának az eperfa.
Plusz a környéken nem is ismerek megbízható szakembert.
Szóval tartok tőle, hogy ezévre ennyi volt a szezon
mindenképpen a kormányról indítsd el a hibakeresést elektromosan, Én speciel nem ajánlom a wd 40et vannak kifejezetten kontakt spray-ok az kicsit meg is marja a eródált felületeket. ha kormányon van villany akkor menj lejjebb, benzin, szikra (ha teker persze) szerintem mivel nyomásműködő karbik vannak rajta lehet az ejtőtank nem nyújt eleget.. Esetleg immo bár nem tudom ezen a szérián az van-e..
Úgy látszik nekem nem múlik el hónap műszaki gond nélkül, júliusra 2
is jutott.
Hazaértem minap motorozásból.
Pár órával később be akartam állni vele a garázsba, 5 méter megtétele
után leállt, és nem akart újra indulni, csak tekert.
Gyanítottam, hogy kifogyott a benzin a poharakból, mivel az AC
val egy éve szenvedek, most hogy kicseréltem a megszakító
részét, azóta hibamentesen ment.
Másnap indítottam, de nem indult akkor sem, az AC nem ment, így
gondoltam megint megadta magát, ezért kiszereltem, és megoldottam
ejtősre, ahogy volt már egyszer idén.
De így sem akart beindulni. Csak tekert, de nem kapta el.
Ekkor keztem el gyanakodni, hogy lehet szikrát nem kap, amit nem
tudok megnézni, mivel azóta ha ráadom a gyujtást meg sem akarja
tekerni.
Szóval most ott tartok, hogy gyújtásom van, de start gombra nem
történik semmi. vészleállítót szétszedtem, szakadás nem látható
kapott wd40-et, de még mindig semmi.
Valakinek esetleg ötlet, tipp?
Vezérműlánc feszítő patront cseréltem mikor megvettem a motort mert nem kicsit szólt a lánc eddig 37.901km van a feszítőbe még semmi baja
Láncszettet 34.992km után cseréltem de nem volt már új ezzel vettem
gyertyát épp ma cseréltem mivel szervizkönyv 24e km-t ír cserére enyémben 26.716km volt kiszedtem de semmi baja még a hézag is gyári de ha már kivettem cseréltem levegőszűrőt minden ősszel kiszedtem kifújattam most érte utol a vég mivel elkezdte összeszívni a papírt gondolom eltellettek az apró lyukak benn amit már nemigen lehet kifújatni a szűrőben 38.262km volt azt is most cseréltem
48e-nél volt szelephézag ellenőrzés még minden érték gyári volt
Összességében Fékbetétet cseréltem mióta megvan 2x azontúl csak tankolom
Hát röviden ennyi remélem legalább még egyszer ennyit elmegy
prophet(kukac)prophet.hu
Kivel találkoztam ma az M5 kivezetőn kora du. piros/fekete F4, ezüst sisak plusz egy kék az ülésen...
Fekete Honda robogóval siettem el mellette nem puhán...
Véletlen tudok is segíteni a beszerzésben
Külföldi munkavégzés miatt eladó megkímélt,szép motorom.Szezon elején olaj,szűrő és a vezérműlànc feszítője megtörtént.Júniusba megjàrtam vele Szerbiàt,Boszniàt,Montenegrót.Nagyon szép,költségmentes àllapotú. 2006-os 28.600km-rel.Bàrhol (Tatabànya környékén) önköltségen bevizsgàltatható! 2 gyàri kulccsal. (A másodikon még a fólia is rajta van). Àra: 1.090.000ft emailban,telefonon minden kérdésre szívesen vàlaszolok.