Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Részben jogos, de ez a 160 LE annyira off, hogy elgondolkozni is kár rajta. Nem csak utcára kizárt, de versenyre is. Sztem nem lehet belőle kihozni ennyit (turbo, kovácsolt dugók, főtengely kizárva, ez már a motor árának többszöröse), de HA mégis felhúznák akár a közelébe vhogy, egy versenyt nem bírna ki.
De mondom, kár is ezen agyalni. A 600F remek utcai sportmotor úgy, ahogy és amire kitalálták.
Kérdés,hol említettem azt,hogy én el hittem a 160 lovas cbr f4i t?
Sziasztok! Szeretném megérdeklődni,hogy a cbr 600 f4i-n ( 2001-es ) az FI lámpa néha kivillan és folyamatosan világít! Nem régóta használom a motort és inkább,csak a hosszabb utaknál csinálta,tud-e valaki valamit mondani,hogy ez milyen hibakód lehet? Ha a gyújtást leveszem,majd vissza,akkor nem világít és viszonylag ritka! A válaszokat előre is köszönöm! Üdv: Zoli
Eltört. Mindkettő. "Tükörbe-nem-nézünk" autó vs én motoron.
Mi történt a lábaddal?
Szerintem földi halandóként szinte lehetetlen kimotorozni
egy 600 as sportgépet pályán. Ahhoz kb. pólyás kortól kellene űzni
versenyszerűen, hogy elérje valaki az a szintet.
Utcai versenynél meg mindig a hülyébb nyer.
A szűk keresztmetszet a pilóta.
Talán egy kezemen meg tudom számolni azokat akiknek valóban kevés a 600-as 100-120 lova.
Az a baj, hogy minden hülyeségnek felülsz. :) A minap is olvasom vhol, hogy szívják a véred, te meg komolyan veszed, pedig arra megy ki a dolog, hogy tudják, hogy komolyan fogod venni, míg ők nem, de ez benne a poén. Na, ugyanúgy nem kell elhinni minden álmodozó és/vagy betegs füllentő marhaságát sem. Követem Ago munkásságát egy ideje és ott látszik, hogy igen komolyan megépített (blokkba nyúlós, nem kispálya tuning) GSXR 600-as volt 143 LE. Ott elhangzott, hogy nemzetközi SSP (az már ugye nem stock; erősen üzemórás) mezőny eleje 150 LE körül van. Na, akkor egy 600F-nél maradjunk a földön.

Egyébként ha nem gyorsulási versenyről van szó, akkor az F4i-nek nem az ereje a szűk keresztmetszet, hanem a futóműve.
Minap találkoztam egy érdekes meglátású csókával 2003 mas r1 ese van és azt mondta az első gépe egy honda cbr600f4i volt és nagyon szerette gondolkodott már rajta váltani kéne vissza olyanra,bár az r1 erejét kevesli azt mondta venne f4i t csak akkor feltuningoltatná 160lóerőre,na én még ilyen f4i t nem láttam azt mondta ago val beszélt megcsinálná bár az oldalán a legerősebb megcsinált f4i az ennyit tud 126.2 LE, 70.7 Nm.Szerintem 160 lovat vagy nem lehetne kihozni úgy hogy még hosszú távon belül is bírja vagy szét hullana Mondjuk még verseny motornál el hiszem,a hegyezést,de így utcainál nem.
Maradok elvileg az 1000RR vonalon, csak lesz egy upgrade egy 2009-es ABS verzióra.
No, de előbb járni kéne megtanulni. Most több a titán a lábaimban mint egy közepes versenyblokkban.
Facebook os 600rr ert kereső hölgyre gondolsz?
Szia Ági. Az oldalkonzolon már nem kell gondolkodnod, mert egy srác a fórumról már tegnap esete lecsapott rá. :) Igen lesz helyette valami, de még nem tudom, hogy mi. Amik szóba jöhettek mit lehetséges befutók: VFR800X-2011, XLV1000 Varadero, KTM SMT 990, még talán a BMW K1200GT. Vagy egy 1000RR na jó ez csak vicc volt.
Nem ette meg a linket: http://tinyurl.com/oh7of73 hátha így
Szia! A választ a kérdéseidre megkaptad már. Pluszban azt javaslom, töltsd le a service manualt innen: www.manualedereparatie.info.zi...]http://manualedereparatie.info...[/url]

Ha nem is azert, hogy magad szerelgesd a gépet, de alapvető adatok, szerviz információk megszerzésére is nagyon hasznos.
Köszi Tomi! Kicsit ciripelős a hangja, meg két év alatt belement majdnem 20e km, úgyhogy lassan ideje a cserének. Most olvastam, hogy eladtad a motort. Lesz valami helyette? Azon az oldalkonzolon meg elgondolkodok, ha megvan még.
Szia,

Szelephézagot 24000 km-ként kell ellenőrizni, állítani ha szükséges. A vezérműlánc feszítő pedig automata, ezért nem kell állítani. (ha gyári, és nem utólagos manuális). Ha a feszítő a végét járja azt hallani fogod, mert elkezd, ciripelni, zörögni a blokk jobb oldala. http://youtu.be/RZJW3KQ-AG4
Nem. Egy srác Dadról. De kicsi a világ, mert annál a cégnél dolgozik ahol én is dolgoztam és a mostani főnöke volt az én főnököm is :)
Fura, hogy nincs már meg. Szerettem nagyon. Jókat lehetett vele menni pályán is. Az utód nem lesz annyira pályázós valószínűleg. Ha csak nem a KTM SMT 990-et veszem meg. Nálad mi lesz az utód, elvileg?
A Csaj vette meg, az RR fórumról?
Sziasztok srácok! Tudtok segíteni, hogy szelephézag állítás és vezérműlánc-feszítés hány km-ként ajánlott? Utóbbiról azt hallottam típushiba és érdemes odafigyelni rá. Köszi!
Na ez az én akartam anno szerezni egy hozzávalót de a szemem felakadt mikor meg láttam az árát azt hiszem 35EFt na ezt hívom én rablásnak
Hello! Nem csodálom, hogy el is vitték. Pozitív benyomást tett rám is, amikor a 600RR-t kereső hölgynek ajánlottuk alternatívaként. Ha tudnék már járni, és nem lenne már meg elvi síkon szegény megboldogult motorom utódja, megnéztem volna magamnak.
Nem tudom, olyan 15 környékén szokták az összekötőket adni.
Amúgy a mivv nél csak az összekötő mennyibe kerül boltban?
De rugalmas vagyok árban