Az a baj, nem is látszik hol rozsdás, de gyanúm szerint a betöltő nyílás előtti részen. Este meglámpázom csap felől.
Totalbikon olvastam egy jó ötletet, légpuska töltény beletölteni, kipárnázott
betonkeverő közepébe behelyezni a tankot, és haddszóljon pár órán keresztül
nincs szintjelző az enyémben, csak a csapot kell kivenni, és lezárni valahogy.
Vegyél egy 25 dekagramm facsavart ha van a tankon szintjelző kicsavarozod , és ott belerakod, -miután meggyőződtél róla, hogy ki tudod majd szedni- és rázod vagy 45 percig. Aztán kiöntöd öblítesz és kész. De vannak más módszerek is.
Lassan összeáll a kép mi történhetett.
Vasárnap szokásosnál jobban teletankoltam, ki is csordult kicsit a benzin.
Párommal motoroztunk, majd csatlakozott egy cimborám, amikor 70 km
után ismét teletankoltam.
A tankon volt tanktáska, így nem is melegedhetett fel a tank teteje, így
folyamatosan 2x egymás utáni tankolással elértem, hogy elkezdje
lemosni a tank tetejéről a vakrozsdát.
A többi meg már tudjátok.
Most fejjel lefelé áztatom a tankom, megpróbálom minél jobban
kitakarítani.
A motort indítottam, nem durrog már, fordulaton szebben jár, de nincs
alapjáratom. Megpróbálom spurival járatni, ha nem sikerül akkor
tisztítás, szinkronizálás következik, és imádkozás, hogy ne legyen
mégegyszer ilyen.
Tényleg. Havernak is a tank volt piszkos meg öreg a benzin. Ha ki lehet venni a benzinpumpát akkor biztos nem túl nehéz kitakarítani. Ha nem lehet kivenni na akkor van baj.....
MFmotors XI. ker csurgói út, nekem nagyon jó a tapasztalatom régebben független volt, azt hiszem már kawás, de vállal hondát is,
honda dream Attila út I.ker
yamaha world asszem soroksárin van, sok hondás jár hozzájuk
ezekről még nem hallottam rosszat
Ha fent lesz a pályanaptár, akkor konkretizáljuk az időpontot.