Na srácok, így, hogy ki lett cserélve a benzinnyomás érzékelő membrán, meg a 4 gyertya, mindjárt nem eszik a motor 8-9 liter helyett csak 6,2 lityit, úgy, hogy 130-140 túratempó két személlyel és néha 230-250-be is bele volt hajtva a gép.
Vajon mióta folyhatott, csepeghetett a középső hengerekbe + benya?
Vizpumpa fogó. Annyi a trükk hogy amikor osszerakod nem kell agyon tépni és szépen megkened a gumitomitest olajjal. Hátránya. Rafolyik az olaj a kipufogora és az idom aljában is megall. Szépen ki kell mosni.
Mármint az hogy két centit kinyomott az azt mutatja, hogy a lánc nincs még szarrá nyúlva attól még a feszítő járhatja a végét és terhelés alatt nem tud már kifelé menni azaz feszíteni enyém is félúton volt kb mikor elkezdett szólni a lánc kicseréltem azóta lassan 40e km lesz benn és semmi baja még
Isten ments a csavarhúzótól én szalagos leszedővel szoktam oldalról persze ahhoz valamelyik oldalidomot le kell szedni mostanában meg olajszűrő leszedővel amit a lapolt részére lehet rátenni
Más...
Olajat is cserélek, és most az olajszűrő levételével küzdök. Haver hozott szerszámot, de nem férek oda hozzá vele.
Ti hogyan szoktátok levenni? Üssek át rajta egy csavarhúzót, aztán azzal tekerjem le? Nektek mi a trükkötök?
Kicseréltem összes fékbetétet. Az normális hogy a hátsó féknyeregnek va n egy kis lötyögése? Nem nagyon, talán egy fél milliméternyit, vagy még annyit se, de lötyög...
Szevasztok!
Csak kiszedtem a feszítőt 4t állásnál szép lassan kitekertem a csavarokat.kinyomott vagy két centit a feszítő.Vagyis nem a végét járja még...
Mert hallani lehetett gázról motorfékre(üresen)hogy becsörömpöl a lánc.Ezért kiszedtem megjárattam csavarhúzóval a feszítőt és felhúzva visszatettem.Láss csodát csendben van .Szerintetek miért csinálhatta?
Tőlünk eléggé messze van.