Sziasztok. Most lettem nemrég CBR 600f4i 2007 es tulaj. 17000 km rel vettem. Megvolt az olajcsere és utánna kb 2-300 km után zajos lett. Én a Vezérműlánc feszítőre gondolnék mert a jobb oldalon hallani. Ha vannak Budapestiek akkor Szerintetek ha beviszem a Honda karasánba akkor mennyibe fájhat? Vagy még a fancsi motort néztem. Sajnos otthon ahova való vagyok Szolnok megye, ott nem ismerek olyat akinek elvinném.
Előre is köszi a válaszokat. Üdv, Tomi
Ha szívató nélkül leáll meg azt mondod durrog az szegény keverék miatt is lehet ami meg attól lehet, hogy valami kosz kerülhetett valamelyik karbiba és nem kap rendesen üzemanyagot vagyis nem eleget
Nálam ez a map szenzor hibánál volt. Indításkor alapjárat érdekes volt, ez volt az első jel. Aztán egy jól meghúzatott etap után leállítottam, majd alig akart indulni. Ez után kezdte dobni a hibakódot.
Fene tudja. Végül is nem nagy dolog. Ha gondolod nézd meg a map szenzor gumicsövét. Nekem az volt tele trutyival és nem kapta meg a levegőt amit érzékelnie kellett volna, ezért ökör adatokat küldött és hát megzavarta az egész befecskendezést.
Csak meg kell emelni a tankot, lehúzni az aljáról a gumicsövet, ami egy 5-ös elosztóba csatlakozik. Onnan is lehúzod, kitakarít visszarak. Én ezt megcsináltam és szuper lett a motor járása. Mikor kitakarítottam belefújtam a csőbe és megnéztem, hogy minden hengerhez menő gumicső tiszta e. azok voltak, ment a levegő szépen. Érdekes, hogy pont a map szenzorhoz vezető cső volt tele csak mocsokkal. Bár mivel zsákutca, így gondolom ott torlódott be az összes kosz.
Sziasztok!
Különös dolgot csinált a motorom.
Vasárnapi motorozás során, egy hosszas vasúti átjáróban várakozáskorkorleállítottam a gépet. Majd amikor beindítottam
kis járás után, egy halk durranással le is állt, majd 20 km megtétele után észrevettem, hogy nem az igazi, mintha 3 hengerezne, pedig tempósan mentünk országúton, nem városi tötymörgés volt.
Hazaszenvedtem vele úgy, 35 fokban nem volt kedvem gyertyaképet
nézegetni. Tegnap estére ránéztem a gyertyákra, és semmi rendkívüli
szutykosságot nem találtam, mind a 4 leömlő egyformán melegszik
mégis durrog a kipufogó, és nem jár egyenletesen.
Valaki találkozott már hasonlóval? Mi lehet a hiba? (trafó, gyujtáselekt. kábelek?)
Köszi előre is.
Ja, mikor elszaporodnak az ilyen-olyan törött idom helyére keresek valamit típusú kérdések, akkor szoktam ilyeneket írogatni, de csakis jószándékból, hátha többen jönnek legközelebb.
Hát ez jó kérdés, a Service Manual se írja, vagyis én nem találtam benne. Nekem is 107-108 körül szokott bekapcsolni és vhol 100 alatt kikapcsolni, de majd lehet holnap megnézem, mert azzal kéne mennem és valszeg be fog kapcsolni.
Egyébként a termosztátra ad meg csak adatokat:
Nyitás kezdés: 80 - 84 fok
Teljes nyitás: 90 fok
Hali! Megsérült a motorom fejidoma és elég rossz helyen tört... az lenne a kérdésem hogy esetleg nem tud e valaki egy olyan fejidomot aminek a jobb oldala ép? előre is köszi
Honda CBR 600 F - 1990 - PC23 verzió
Vezérműlánc cserére éret a gépem, nagy segítség: milyen típusú Vezérműlánc kell belle ami csapos szerelhető (nem végtelen szemű) és hol lehet beszerezni?!
Sürgős lenne, köszönöm előre is.
Másik gép (Öcsémé):
Honda CBR 600 F Hurricane - 1987 - PC19 verzió
Ugyan ez lenne a kérdés.
Előre is köszi a válaszokat. Üdv, Tomi
Engem az zavar össze, hogy egyenetlen járás, szívató nélkül leáll, és mégis
így néz ki a gyertyakép.
Fene tudja. Végül is nem nagy dolog. Ha gondolod nézd meg a map szenzor gumicsövét. Nekem az volt tele trutyival és nem kapta meg a levegőt amit érzékelnie kellett volna, ezért ökör adatokat küldött és hát megzavarta az egész befecskendezést.
Csak meg kell emelni a tankot, lehúzni az aljáról a gumicsövet, ami egy 5-ös elosztóba csatlakozik. Onnan is lehúzod, kitakarít visszarak. Én ezt megcsináltam és szuper lett a motor járása. Mikor kitakarítottam belefújtam a csőbe és megnéztem, hogy minden hengerhez menő gumicső tiszta e. azok voltak, ment a levegő szépen. Érdekes, hogy pont a map szenzorhoz vezető cső volt tele csak mocsokkal. Bár mivel zsákutca, így gondolom ott torlódott be az összes kosz.
Különös dolgot csinált a motorom.
Vasárnapi motorozás során, egy hosszas vasúti átjáróban várakozáskorkorleállítottam a gépet. Majd amikor beindítottam
kis járás után, egy halk durranással le is állt, majd 20 km megtétele után észrevettem, hogy nem az igazi, mintha 3 hengerezne, pedig tempósan mentünk országúton, nem városi tötymörgés volt.
Hazaszenvedtem vele úgy, 35 fokban nem volt kedvem gyertyaképet
nézegetni. Tegnap estére ránéztem a gyertyákra, és semmi rendkívüli
szutykosságot nem találtam, mind a 4 leömlő egyformán melegszik
mégis durrog a kipufogó, és nem jár egyenletesen.
Valaki találkozott már hasonlóval? Mi lehet a hiba? (trafó, gyujtáselekt. kábelek?)
Köszi előre is.
Ja, mikor elszaporodnak az ilyen-olyan törött idom helyére keresek valamit típusú kérdések, akkor szoktam ilyeneket írogatni, de csakis jószándékból, hátha többen jönnek legközelebb.
Gyertek el Kakucsra, tanuljatok meg motorozni
( na ez erős volt, de talán hatásos)
Egyébként a termosztátra ad meg csak adatokat:
Nyitás kezdés: 80 - 84 fok
Teljes nyitás: 90 fok
kérnék szépen egy hőfokot ahol be kell kapcsolnia a ventillátornak illetve ahol ki kell! Fontos lenne. köszi
2003 F4i
Igen szelei, de a haveroméba CBR... De ő is szelei.. :D én nekem a címem: fityusz.tmk@gmail.com
Facebook: Tari Gábor (Fityusz) :)
2766 Tápiószele-i vagy?!
Én Szentmártonkátai
Irjál email címet ha gondolod dumálhatunk
Honda CBR 600 F - 1990 - PC23 verzió
Vezérműlánc cserére éret a gépem, nagy segítség: milyen típusú Vezérműlánc kell belle ami csapos szerelhető (nem végtelen szemű) és hol lehet beszerezni?!
Sürgős lenne, köszönöm előre is.
Másik gép (Öcsémé):
Honda CBR 600 F Hurricane - 1987 - PC19 verzió
Ugyan ez lenne a kérdés.
email: zsolex@vipmail.hu
1990-es CBR 600 F1-be milyen olajat ajánlotok? Ásványi, 20w50 ?