Facebookon létrehoztam egy csoportot ami ehhez az oldalhoz hasonló illetve kicsit több mert bármit könnyebben megtudunk beszélni
Közkívánatra itt a link https://m.facebook.com/?_rdr#!/groups/500750473405750?ref=bookmarks
3hete vettem egy makulátlan kis cbr-t 10000km volt benne. Full gyári szalon állapotban 1.3Mft.
Annyit szerintetek megért?
Nekem igen hisz az életemben nem szeretnék másik motort.
Én is azt mondom, h kár volt nem rendőrt hívni. A rendőrségi jegyzőkönyvvel a biztosító kevésbé szarakodhat. Az hogy most papíron elismerte nem jelent semmit. Simán letagadhatja még és a kamera + a tanuk is csak arra jó, h polgári pert megnyerd, de közben az idő meg baszottul menni fog.
Én most tartok a vége felé a baleset óta, szintén elismerte a srác, minden ment a maga módján, mégis eltelt kb. 2 hónap és még nem utalt a biztosító, pedig van ismerős a cégnél.
-motor elszállítási költségét
-motor tárolási költségét
-motoros ruhában keletkezett összes kárt
-motorban keletkezett károkat
-ha valamilyen sérülésed lenne akkor kellett volna rendőr.....
és az is pénzes dolog...
Jobbulást. Nekem van DAS jogvedelmem, pont az ilyen esetekre is jó. Elvileg a baleset előtti állapotot kell nekik/biztosítónak vissza allitani/kifizetni. Motor javítás, ruha pótlása, amortizációs érték, ha kell orvosi költségek és minden egyéb, akár a motor nélkülözése ha munka eszköz. Tehát nem kell elfogadni a biztosító első ajánlatát ha nem fedezi a költségeket
Alairta a karbejelentot es tanuztuk is a nyomtatvanyt valamint fotoztunk is a helyszinen, plusz a terfigyelo kamera is vette........bizok benne, hogy nem jutunk el odaig, hogy letagadja..........
Sziasztok,
Ma ateltem eletem elso motoros balesetet. Szerencsere kisebb zuzodasokkal meg kek zold folttal megusztuk (felesegem mogottem ult) a protektorok meg a komoly motoros ruha-sisak tette a dolgat. Korforgalomban nem adtak meg az elsobbseget es gyakorlatilag a semmibol kerult elo oldalrol egy auto, hogy elkeruljem a teljes utkozest, az oldalara tettem a motort, igy nem utkoztunk, de a motor alatta a labammal es a teljes baloldalammal csuszott egy jo par metert. Az Oxtar protektoros csizmam fembetetig kopott es a csizma fembetetjebe beakadva letort a motor valtokarja. Az auto soforje mint aki jol vegezte dolgat egyszeruen tovabb hajtott, de a legnagyobb szerencsenkre sokan lattak a balesetet es valakinek volt annyi lelekjelenlete, hogy megalitotta.
Rendort nem akartam hivni, mert az meg egy par extra ora lett volna es a sofor elismerte hogy o okozta a balesetet. Kitoltottuk a betetlapot es hivtam trelert ami hazaig vitte a motort. Mivel meg sosem volt balesetem motorral ezert minden jo tanacsnak nagyon orulnek, mire erdemes figyelni a karszakertoi vizsgalatnal, el kell e fogadjam a biztosito ajanlatat. Az imadott motorom egy Honda CBR600 F4 esetleg tudtok e valakit a tipus nagy szakertoje es vallalna a motor rendbehozasat.......nem akarom "sufni-tuningal" javittatni a motort en eddig is nagyon nagy becsben tartottam es vigyaztam ra es szeretnem, ha ugyanolyan allapotban kaphatnam vissza amilyen a baleset elott volt. Olaj nem folyik a motor meg most is poccre indul, a burkolat a baloldalon es a jobb oldalon is serult, de nem tort (mikor megprobaltak leszedni rolam a motort akkor sikeresen hagytak eldolni a masik oldalara is, igy a jobb oldal is kapott. Az eses nagyjat a kormanyveg es a labam fogta fel, indexek letortek, a jobb oldalon a dekni is karcolodott es a fekkar teljesen elgorbult. Nagyon remenykedek, hogy az aluvaz nem hajlott el es a kormany sem ment el, valamint a blokk nem serult, de gondolom ezek csak alapos atnezes utan derulnek majd ki. Sajnos nem vagyok motor-szerelo igy barmilyen segitseget megkoszonok. Udv es szeles utat: Krisz
Cserélt már valaki kuplung kiemelőcsapágyat a gépben?
Paks melletti faluból hoztam Kajdacsról.
Idősebb csóka, de nagyon korrekt volt.
Szervizkönyves.
Van egy 2007-es jettája 22ekm van benne.
Sok bm kilómétert együtt!
nem győri gép volt?
Közkívánatra itt a link
https://m.facebook.com/?_rdr#!/groups/500750473405750?ref=bookmarks
3hete vettem egy makulátlan kis cbr-t 10000km volt benne. Full gyári szalon állapotban 1.3Mft.
Annyit szerintetek megért?
Nekem igen hisz az életemben nem szeretnék másik motort.
Üdv mindenkinek
Én most tartok a vége felé a baleset óta, szintén elismerte a srác, minden ment a maga módján, mégis eltelt kb. 2 hónap és még nem utalt a biztosító, pedig van ismerős a cégnél.
-motor elszállítási költségét
-motor tárolási költségét
-motoros ruhában keletkezett összes kárt
-motorban keletkezett károkat
-ha valamilyen sérülésed lenne akkor kellett volna rendőr.....
és az is pénzes dolog...
Siman letagadhatja.
Ma ateltem eletem elso motoros balesetet. Szerencsere kisebb zuzodasokkal meg kek zold folttal megusztuk (felesegem mogottem ult) a protektorok meg a komoly motoros ruha-sisak tette a dolgat. Korforgalomban nem adtak meg az elsobbseget es gyakorlatilag a semmibol kerult elo oldalrol egy auto, hogy elkeruljem a teljes utkozest, az oldalara tettem a motort, igy nem utkoztunk, de a motor alatta a labammal es a teljes baloldalammal csuszott egy jo par metert. Az Oxtar protektoros csizmam fembetetig kopott es a csizma fembetetjebe beakadva letort a motor valtokarja. Az auto soforje mint aki jol vegezte dolgat egyszeruen tovabb hajtott, de a legnagyobb szerencsenkre sokan lattak a balesetet es valakinek volt annyi lelekjelenlete, hogy megalitotta.
Rendort nem akartam hivni, mert az meg egy par extra ora lett volna es a sofor elismerte hogy o okozta a balesetet. Kitoltottuk a betetlapot es hivtam trelert ami hazaig vitte a motort. Mivel meg sosem volt balesetem motorral ezert minden jo tanacsnak nagyon orulnek, mire erdemes figyelni a karszakertoi vizsgalatnal, el kell e fogadjam a biztosito ajanlatat. Az imadott motorom egy Honda CBR600 F4 esetleg tudtok e valakit a tipus nagy szakertoje es vallalna a motor rendbehozasat.......nem akarom "sufni-tuningal" javittatni a motort en eddig is nagyon nagy becsben tartottam es vigyaztam ra es szeretnem, ha ugyanolyan allapotban kaphatnam vissza amilyen a baleset elott volt. Olaj nem folyik a motor meg most is poccre indul, a burkolat a baloldalon es a jobb oldalon is serult, de nem tort (mikor megprobaltak leszedni rolam a motort akkor sikeresen hagytak eldolni a masik oldalara is, igy a jobb oldal is kapott. Az eses nagyjat a kormanyveg es a labam fogta fel, indexek letortek, a jobb oldalon a dekni is karcolodott es a fekkar teljesen elgorbult. Nagyon remenykedek, hogy az aluvaz nem hajlott el es a kormany sem ment el, valamint a blokk nem serult, de gondolom ezek csak alapos atnezes utan derulnek majd ki. Sajnos nem vagyok motor-szerelo igy barmilyen segitseget megkoszonok. Udv es szeles utat: Krisz
Balesetmentest a járgányhoz!
Szerencsére nem bírtam magammal így megint vettem egy F4Í-t...
Halmozom a Hondákat
Elől -1 hátul +2 fog csodákra képes