Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A faridom elején lévő szivacsot ami a tankhoz érést védi,lehet valahol szerezni ilyet?Azt hiszem nekem nincs rajta.
Megvettem a 10eFt-os feszültségszabályzót, majd írok tapasztalatokat, remélem működni fog a kínai verzió...
Azt mondják olyankor van ez mikor a fék dugattyúja körül lévő kis gumik begyűrődnek és nem engedik visszahúzódni rendesen a dugattyúkat. Ettől súrlódik a fékbetét a tárcsával finoman és melegszik, felforralja magát a rendszer. Amiből aztán lehet baj, mer nincs fékhatás. Szóval szerintem azt nézd meg.
Na igen....ez is jár a motorral. Ez életforma kérem
Kihagytam, hogy új akkut is kapott
Szelepfedél tömítés nálam se vált be autónál. A lényeg, hogy a felületet szépen tükörsimára csiszolod, letisztítod. Ez után mehet a paszta és az összeszerelés. Nekem utána jó lett. 2 tömítés ment a kukába, annyit értek.
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy a hátsó féktárcsám 4-5 km alatt annyira felmelegszik hogy nem bírok hozzáérni. Középső sztenderre felállítva könnyen forog a kerék és a lábam sem ér a fékpedálhoz...ez normális vagy valami "gebasz" van? (ja és nem újak a fékbetétek sem a tárcsa)
No és nem ásítozod szét magadat, hanem hasznos elfoglaltságod van! Meg arra a szegény motorra is ráfér egy gondos gazda!
Üdv. Cbr 600 f1em van és 1hónapja jelentkezett egy olyan problémám hogy a szelepfedéltömítés alól folyik az olajam nem gyengén. Kb 10szer szétszedtemúj szelepfedéltömítés +dirko tömítőanyag és hagytam száradni 1napot a tömítőanyagot de mindig ugyanúgy folyik és mindig a szelepfedél hátuljánál. Már kezdek ideges lenni. Ha valaki tudja hogy mi lehet a probléma vagy találkozott már ilyennel esetleg van valami ötlete kérem segítsen válaszaitokat előre is köszönöm.
Megoldódott a tank vákum problémám is. Csupán az volt a baj, hogy a tank visszarakása előtt meghúztam kicsit a csövet, majd így tettem vissza a tankot a helyére, ettől volt olyan hossza, hogy meg tudott törni és ezért nem tudott szellőzni a tank.
Most már ez is megoldva.
Rendeben a gép teljesen. Remélem nem lesz nyűgje mostanában több

Éves mérleg:
-kiégtek a hátsó lámpa izzók (csere)
-kuplungbowden (csere)
-feszültség szabályzó (csere)
-map szenzor (gumicső tisztítás)
-tank vákum (cső igazítás)
-elkopott a hátsó gumi, csere
Én bontott gyárit vettem 15.000 + postáért.
De van maszek által gyártott amit itt sokan használnak szintén 15.000-ért, azt mondják megbízható.
Én kínaival más motornál befürödtem, azt nem ajánlom.....
ettől drágábbat meg minek vennél?
Legyen akkor már egy kis önbizalmad!
Diploma van...Úgyhogy menni fog :D
Örülök neki!
Akkor helyben vagyunk gépésztechnikus meg fémforgácsoló vagyok
Most cseréltem ki a hétvégén az Erdélyben eltört ideglenesen meghegesztett kuplungkiemelő karomat kezdte megint megadni magát sejtettem, hogy nem lesz hosszú életű na de most majd az új fejlesztés talán beválik
Jobb oldali idomot kell kicsit megbontani meg kell egy 13-as meg egy 14-es villáskulcs onnantól 1 perc kicserélni
Talán diploma nem kell hozzá, de egy kis fémipari szakmai jártasság nem árt!
És ha vásárolok egy gyári kuplung bowdent akkor nehéz kicserélni?
Igen mi már javítottunk igaz honda transalpot de jól jött ausztriában az otthontól 600 km-re
Nem is olyan régen kitargyaltuk a témát olvass vissza a fórumban
Fesszabályzó vásárlás előtt állok.

Milyet vegyek?
A legolcsóbb 9,5eFt, a legdrágább 36eFt a piacon.

Számít ha az olcsót veszem?
Elég sok mindenkinek szakadt el mostanában a kuplungbowden.... az enyém gyárival lett helyettesítve az valami 8000 Ft volt...
Nem tudom szerelhető e a gombócossal az út mentén, de ha arra találták ki ideiglenesen valószínűleg jó lehet...
Nagyon amatőr kérdés lesz amit most felteszek...de nem talalok semmi infot...
Szakadt el már valakinek menet közben a kuplung vagy a gázbowdene és ha igen akkor akkor az univerzális bowden javítóval meg lehet az út mellett csinálni vagy inkább vegyek egy típus specifikusat...és azzal is meg tudom javitani az út mellett? Videot nem talaltam ilyenről
Akkor tud ez keveset enni. Csak szélsőségesebben eszik mint egy ezres
90-100-as tempóval kèt szemèlyel csomagokkal a CBR is elvan 4,5 literrel de egyenesen arányosan nő ez az èrtèk a fordulatszám növekedèsèvel
Amúgy meg mit számít a fogyasztás az ember nem azèrt vesz motort
Legjobb átlag nekem 15L/329km
Legrosszabb 14,5L/180km
Lassú túratempó (90-100) volt 2 személlyel csomagokkal és akkor evett 4,66 lityit, meg is voltam lepődve.
Hazafelé volt kergetőzés 170-200-al néha, de 120-130-as túratempó volt az átlag és Zakopaneből hazajöttem egy tank benzinnel 300 km volt majdnem csont üres lett a tank 16,5 lityi ment ki belőle, akkor kijött az átlag 5,5-re.
Hungaroringen etettem meg vele 120 km-en 14 lityit ez volt a legtöbb, de ott eléggé nyélgáz volt végig, az jön ki 11,6-ra.
Ehhez képest a cbr zabásabb.
És mint ha az R1-en nem lettek volna ilyen map meg tcp szenzor kütyük, ott sima levegős doboz van.......
Sokallom na